Voor een betere surfervaring, gelieve een andere compatibele browser te gebruiken zoals Firefox of Google Chrome

Algemene voorwaarden nieuwe verzekeraar

EUROP ASSISTANCE BELGIUM, ONZE NIEUWE VERZEKERAAR

    Vanaf 1 april 2021 wordt Europ Assistance Belgium1 onze nieuwe verzekeraar.
    Deze zal u exclusieve pakketten2 aanbieden in functie van uw kredietkaart.

    Ontdek uw verzekeringspakket, inbegrepen bij uw kredietkaart

    Ontdek uw nieuw exclusief verzekeringspakket1:

    • Aankoopverzekering: tussenkomst in geval van gekwalificeerde diefstal of accidentele schade aan het verzekerde goed met een minimumwaarde van € 50 aangekocht met de kredietkaart, gedurende de eerste 200 dagen vanaf de aankoopdatum en voor een maximumbedrag van € 3000 per jaar.
    • Safe online: in geval van een leveringsincident na de online aankoop met de kredietkaart van een gewaarborgd goed met een minimumwaarde van € 50. Tussenkomst indien geen oplossing kan worden gevonden met de leverancier en voor een maximumbedrag van € 1250 per jaar.

     

    1De informatie in dit document is niet uitputtend. Voor een volledig overzicht van de dekkingen, limieten en uitsluitingen verwijzen wij u naar de algemene voorwaarden op www.beobank.be of via Beobank Service Center op 02 626 50 50 vanaf 01/04/2021. Tot en met 31/03/2021 blijven de huidige algemene voorwaarden en procedures van kracht.

    Ontdek uw nieuw exclusief verzekeringspakket1:

    • Aankoopverzekering: tussenkomst in geval van gekwalificeerde diefstal of accidentele schade aan het verzekerde goed met een minimumwaarde van € 50 aangekocht met de kredietkaart, gedurende de eerste 200 dagen vanaf de aankoopdatum en voor een maximumbedrag van € 3000 per jaar.
    • Safe online: in geval van een leveringsincident na de online aankoop met de kredietkaart van een gewaarborgd goed met een minimumwaarde van € 50. Tussenkomst indien geen oplossing kan worden gevonden met de leverancier en voor een maximumbedrag van € 1250 per jaar.

     

    1De informatie in dit document is niet uitputtend. Voor een volledig overzicht van de dekkingen, limieten en uitsluitingen verwijzen wij u naar de algemene voorwaarden op www.beobank.be of via Beobank Service Center op 02 626 50 50 vanaf 01/04/2021. Tot en met 31/03/2021 blijven de huidige algemene voorwaarden en procedures van kracht.

    Ontdek uw exclusief verzekeringspakket1:

    • Aankoopverzekering: tussenkomst in geval van gekwalificeerde diefstal of accidentele schade aan het verzekerde goed met een minimumwaarde van € 50 aangekocht met de kredietkaart, gedurende de eerste 200 dagen vanaf de aankoopdatum en voor een maximumbedrag van € 3000 per jaar.
    • Verlengde garantie: verlenging met 12 maanden van de oorspronkelijke garantie van een elektrisch, elektronisch of informatica-artikel (voor privégebruik) aangekocht met de kredietkaart. Tussenkomst in de herstelkosten voor een maximumbedrag van € 2000 per jaar.
    • Safe online: in geval van een leveringsincident na de online aankoop met de kredietkaart van een gewaarborgd goed met een minimumwaarde van € 50. Tussenkomst indien geen oplossing kan worden gevonden met de leverancier en voor een maximumbedrag van € 1250 per jaar.


     

    De informatie in dit document is niet uitputtend. Voor een volledig overzicht van de dekkingen, limieten en uitsluitingen verwijzen wij u naar de algemene voorwaarden op www.beobank.be of via Beobank Service Center op 02 626 50 50 vanaf 01/04/2021. Tot en met 31/03/2021 blijven de huidige algemene voorwaarden en procedures van kracht.

    Aankoopverzekering en Safe online, twee exclusieve verzekeringen1:

    •  Aankoopverzekering: tussenkomst in geval van gekwalificeerde diefstal of accidentele schade aan het verzekerde goed met een minimumwaarde van € 50 aangekocht met de kredietkaart, gedurende de eerste 200 dagen vanaf de aankoopdatum en voor een maximumbedrag van € 3000 per jaar.
    • Safe online: in geval van een leveringsincident na de online aankoop met de kredietkaart van een gewaarborgd goed met een minimumwaarde van € 50. Tussenkomst indien geen oplossing kan worden gevonden met de leverancier en voor een maximumbedrag van € 1250 per jaar.

     

    1De informatie in dit document is niet uitputtend. Voor een volledig overzicht van de dekkingen, limieten en uitsluitingen verwijzen wij je naar de algemene voorwaarden op www.beobank.be of via Beobank Service Center op 02 626 50 50 vanaf 01/04/2021. Tot en met 31/03/2021 blijven de algemene voorwaarden en huidige procedures van toepassing.

    Ontdek uw exclusief verzekeringspakket1:

    • Aankoopverzekering: tussenkomst in geval van gekwalificeerde diefstal of accidentele schade aan het verzekerde goed met een minimumwaarde van € 50 aangekocht met de kredietkaart, gedurende de eerste 200 dagen vanaf de aankoopdatum en voor een maximumbedrag van € 3000 per jaar.
    • Verlengde garantie: verlenging met 12 maanden van de oorspronkelijke garantie van een elektrisch, elektronisch of informatica-artikel (voor privégebruik) aangekocht met de kredietkaart. Tussenkomst in de herstelkosten voor een maximumbedrag van € 2000 per jaar.
    • Safe online: in geval van een leveringsincident na de online aankoop met de kredietkaart van een gewaarborgd goed met een minimumwaarde van € 50. Tussenkomst indien geen oplossing kan worden gevonden met de leverancier en voor een maximumbedrag van € 1250 per jaar.


     

    De informatie in dit document is niet uitputtend. Voor een volledig overzicht van de dekkingen, limieten en uitsluitingen verwijzen wij u naar de algemene voorwaarden op www.beobank.be of via Beobank Service Center op 02 626 57 00 vanaf 01/04/2021. Tot en met 31/03/2021 blijven de algemene voorwaarden en huidige procedures van toepassing.

    Ontdek uw nieuw exclusief verzekeringspakket1:

    • Aankoopverzekering: tussenkomst in geval van gekwalificeerde diefstal of accidentele schade aan het verzekerde goed met een minimumwaarde van € 50 aangekocht met de kredietkaart, gedurende de eerste 200 dagen vanaf de aankoopdatum en voor een maximumbedrag van € 3000 per jaar.
    • Verlengde garantie: verlenging met 12 maanden van de oorspronkelijke garantie van een elektrisch, elektronisch of informatica-artikel (voor privégebruik) aangekocht met de kredietkaart. Tussenkomst in de herstelkosten voor een maximumbedrag van € 2000 per jaar.

     

    De informatie in dit document is niet uitputtend. Voor een volledig overzicht van de dekkingen, limieten en uitsluitingen verwijzen wij u naar de algemene voorwaarden op www.beobank.be of via Beobank Service Center op 02 626 50 50 vanaf 01/04/2021. Tot en met 31/03/2021 blijven de algemene voorwaarden en huidige procedures van toepassing.

    Ontdek uw pakket met exclusieve verzekeringen1

    • Dekking van materiële schade aan uw huurvoertuig: tussenkomst in de herstelkosten van uw huurvoertuig bij materiële schade:
      • van toepassing voor de huur van een voertuig gedurende maximaal 31 dagen;
      • tussenkomst van maximum € 1 000 per jaar met een franchise van € 50 per schadegeval.
    • Reisannulatie: tussenkomst in geval van annulatie of onderbreking van uw reis:
      • door ernstige ziekte, ongeval of overlijden van de verzekerde en/of directe familie van de verzekerde;
      • bij schade aan uw woon- of werkplaats binnen de 10 dagen voor uw vertrek en waarvan de ernst uw aanwezigheid vereist;
      • in geval van verlies of diefstal van identiteitsbewijzen (paspoort of identiteitskaart) binnen de 30 dagen voor vertrek van de reis en dat de annulatie van de reis vereist;
      • voor een bedrag tot € 6 000 per schadegeval en per jaar.
    • Reisongevallen: dekking bij een overlijden of blijvende totale invaliditeit ten gevolge van een ongeval tijdens het vervoer (openbaar vervoermiddel) voor een bedrag tot € 250 000.
    • Vertraging en verlies van bagage: dekking van uw noodzakelijke aankopen betaald met uw kredietkaart als uw bagage meer dan 4 uur vertraagd is, tot € 350 voor aankopen gedaan in de eerste 48 uur na uw aankomst en tot € 650 in de volgende 48 uur (wanneer uw bagage wordt beschouwd als definitief verloren).
    • Reisbijstand: bijstand in het buitenland (24u/24 bereikbaar), medische diensten (evacuatie en repatriëring, verzending van geneesmiddelen, voorschot voor ziekenhuisopname, enz.).
    • Vertraging of annulatie van vlucht of internationale trein: vergoeding tot € 250 (maaltijden, drank en hotel) bij vertraging (4 uur of meer) of annulering van uw vlucht of internationale trein of ‘denied boarding’ wegens plaatsgebrek tijdens uw reis. U moet deze aankopen met uw kaart betalen.
    • Aankoopverzekering: tussenkomst in geval van gekwalificeerde diefstal of accidentele schade aan het verzekerde goed met een minimumwaarde van € 50 aangekocht met de kredietkaart, gedurende de eerste 200 dagen vanaf de aankoopdatum en voor een maximumbedrag van € 3 000 per jaar.
    • Safe online: in geval van een leveringsincident na de online aankoop met de kredietkaart van een gewaarborgd goed met een minimumwaarde van € 50. Tussenkomst indien geen oplossing kan worden gevonden met de leverancier en voor een maximumbedrag van € 1 250 per jaar.

     

    De informatie in dit document is niet uitputtend. Voor een volledig overzicht van de dekkingen, limieten en uitsluitingen verwijzen wij u naar de algemene voorwaarden op www.beobank.be of via Beobank Service Center op 02 626 50 50 vanaf 01/04/2021. Tot en met 31/03/2021 blijven de algemene voorwaarden en huidige procedures van toepassing.

    Ontdek uw nieuw exclusief verzekeringspakket1:

    • Aankoopverzekering:tussenkomst in geval van gekwalificeerde diefstal of accidentele schade aan het verzekerde goed met een minimumwaarde van € 50 aangekocht met de kredietkaart, gedurende de eerste 200 dagen vanaf de aankoopdatum en voor een maximumbedrag van € 3000 per jaar.
    • Verlengde garantie: verlenging met 12 maanden van de oorspronkelijke garantie van een elektrisch, elektronisch of informatica-artikel (voor privégebruik) aangekocht met de kredietkaart. Tussenkomst in de herstelkosten voor een maximumbedrag van € 2000 per jaar.
    • Reisannulatie en -onderbreking: tussenkomst bij de annulatie of onderbreking van uw reis:
      • door ernstige ziekte, ongeval of overlijden van u of uw directe familie; 
      • bij schade aan uw woon- of werkplaats binnen de 10 dagen voor uw vertrek en waarvan de ernst uw aanwezigheid vereist; 
      • in geval van verlies of diefstal van identiteitsbewijzen (paspoort of identiteitskaart) binnen de 30 dagen voor vertrek van de reis en dat de annulatie van de reis vereist; 
      • voor een bedrag tot € 6000 per schadegeval en per jaar.
    • Reisongevallen: dekking bij een overlijden of blijvende totale invaliditeit ten gevolge van een ongeval tijdens het vervoer (openbaar vervoermiddel) voor een bedrag tot € 250 000.
    • Vertraging en verlies van bagage: dekking van uw noodzakelijke aankopen betaald met uw kredietkaart als uw bagage meer dan 4 uur vertraagd is, tot € 350 voor aankopen gedaan in de eerste 48 uur na uw aankomst en tot € 650 in de volgende 48 uur (wanneer uw bagage wordt beschouwd als definitief verloren).
    • Reisbijstand: bijstand in het buitenland (24u/24 bereikbaar), medische diensten (evacuatie en repatriëring, verzending van geneesmiddelen, voorschot voor ziekenhuisopname, enz.).
    • Vertraging of annulatie van vlucht of internationale trein: vergoeding tot € 250 (maaltijden, drank en hotel) bij vertraging (4 uur of meer) of annulering van uw vlucht of internationale trein of ‘denied boarding’ wegens plaatsgebrek tijdens uw reis. U moet deze aankopen met uw kaart betalen.

     

    1 De informatie in dit document is niet uitputtend. Voor een volledig overzicht van de dekkingen, limieten en uitsluitingen verwijzen wij u naar de algemene voorwaarden op www.beobank.be of via Beobank Service Center op 02 626 50 50 vanaf 01/04/2021. Tot en met 31/03/2021 blijven de algemene voorwaarden en huidige procedures van toepassing.

    Ontdek uw nieuw exclusief verzekeringspakket1:

    • Aankoopverzekering:tussenkomst in geval van gekwalificeerde diefstal of accidentele schade aan het verzekerde goed met een minimumwaarde van € 50 aangekocht met de kredietkaart, gedurende de eerste 200 dagen vanaf de aankoopdatum en voor een maximumbedrag van € 3000 per jaar.
    • Verlengde garantie: verlenging met 12 maanden van de oorspronkelijke garantie van een elektrisch, elektronisch of informatica-artikel (voor privégebruik) aangekocht met de kredietkaart. Tussenkomst in de herstelkosten voor een maximumbedrag van € 2000 per jaar.
    • Reisannulatie:  tussenkomst in geval van annulatie of onderbreking van uw reis:
      • door ernstige ziekte, ongeval of overlijden van de verzekerde en/of directe familie van de verzekerde;
      • bij schade aan uw woon- of werkplaats binnen de 10 dagen voor uw vertrek en waarvan de ernst uw aanwezigheid vereist;
      • in geval van verlies of diefstal van identiteitsbewijzen (paspoort of identiteitskaart) binnen de 30 dagen voor vertrek van de reis en dat de annulatie van de reis vereist;
      • voor een bedrag tot € 6 000 per schadegeval en per jaar.
    • Reisongevallen: dekking bij een overlijden of blijvende totale invaliditeit ten gevolge van een ongeval tijdens het vervoer (openbaar vervoermiddel) voor een bedrag tot € 250 000.
    • Vertraging en verlies van bagage: dekking van uw noodzakelijke aankopen betaald met uw kredietkaart als uw bagage meer dan 4 uur vertraagd is, tot € 350 voor aankopen gedaan in de eerste 48 uur na uw aankomst en tot € 650 in de volgende 48 uur (wanneer uw bagage wordt beschouwd als definitief verloren).
    • Reisbijstand: bijstand in het buitenland (24u/24 bereikbaar), medische diensten (evacuatie en repatriëring, verzending van geneesmiddelen, voorschot voor ziekenhuisopname, enz.).
    • Vertraging of annulatie van vlucht of internationale trein: vergoeding tot € 250 (maaltijden, drank en hotel) bij vertraging (4 uur of meer) of annulering van uw vlucht of internationale trein of ‘denied boarding’ wegens plaatsgebrek tijdens uw reis. U moet deze aankopen met uw kaart betalen.
    • Dekking van materiële schade aan uw huurvoertuig: tussenkomst in de herstelkosten van uw huurvoertuig bij materiële schade:
      • van toepassing voor de huur van een voertuig gedurende maximaal 31 dagen;
      • tussenkomst van maximum € 1000 per jaar met een franchise van € 50 per schadegeval.

     

    1 De informatie in dit document is niet uitputtend. Voor een volledig overzicht van de dekkingen, limieten en uitsluitingen verwijzen wij u naar de algemene voorwaarden op www.beobank.be of via Beobank Service Center op 02 626 50 50 vanaf 01/04/2021. Tot en met 31/03/2021 blijven de algemene voorwaarden en huidige procedures van toepassing.

    Aankoopverzekering

    Een exclusieve aankoopverzekering die u extra beschermt. Aankopen die u met uw Beobank-kredietkaart betaalt, zijn verzekerd tegen gekwalificeerde diefstal en eigen schade1.

    De aankoopverzekering dekt uw aankopen2:

    - ter waarde van minimaal 50 euro die u met uw kaart betaalt, zowel in België als in het buitenland;

    - bij diefstal na inbraak of agressie, of accidentele schade;

    - gedurende 200 dagen na de aankoopdatum;

    - tot 3.000 euro per jaar.

    Download hier het aangifteformulier in het kader van de aankoopverzekering.

     

    Safe Online

    Met uw Beobank-kaart winkelt u veilig via uw PC, tablet of smartphone.

    Wordt een nieuw product ter waarde van minimaal 50 euro dat online (maar niet via een veilingsite) werd gekocht op een in de Europese Unie of in de Verenigde Staten gehoste site niet of beschadigd geleverd, dan gaat de verzekering met de verkoper op zoek naar een bevredigende oplossing.

    De verzekering Safe Online komt tussen:

    -wanneer geen oplossing werd gevonden;
    -tot
    1.250 euro per schadedossier en per jaar.

    Download hier het aangifteformulier in het kader van de verzekering Safe Online.

    Download hier de Algemene Voorwaarden voor de verzekeringen gekoppeld aan uw Beobank Visa Pro - Visa Business kredietkaart.

     

    1 Beobank sloot de verzekeringen af ten behoeve van kaarthouders met een  Beobank Visa Pro Classic/Visa Business  kredietkaart. De dekkingen werden onderschreven bij Europ Assistance Belgium, BTW BE 0738.431.009 RPR Brussel, Triomflaan 172, 1160 Brussel, Belgisch filiaal van NV Europ Assistance SA, verzekeraar naar Frans recht met hoofdzetel op 1, Promenade de la Bonnette in 92230 Gennevilliers, Frankrijk (451 366 405 RCS Nanterre), erkend onder code 0888 voor de takken 1, 9, 13, 16 en 18 onder toezicht van de Nationale Bank van België, Berlaimontlaan 14, 1000 Brussel. Europ Assistance verwerkt uw persoonsgegevens conform de AVG-regelgeving. Meer over het privacybeleid op:  www.europ-assistance.be/nl/privacy. Met eventuele klachten kan u terecht bij de Complaints Officer, complaints@europ-assistance.be, te.: 02/ 541 90 48 of bij de Ombudsman van de Verzekeringen, de Meeûssquare 3, 1000 Brussel. Raadpleeg de Algemene Voorwaarden voor meer info rond definities, dekkingen, waarborgen, vergoedingen, uitsluitingen en aangifteprocedures na schade. Bij geschillen hebben de Algemene Voorwaarden van de verzekeringen voorrang op deze website.

    ² Met uitsluiting van mobiele telefoons. Een volledige lijst van uitzonderingen en beperkingen vindt u in de Algemene Voorwaarden.

    Aankoopverzekering

    Een exclusieve aankoopverzekering die u extra beschermt. Aankopen die u met uw Beobank-kredietkaart betaalt, zijn verzekerd tegen gekwalificeerde diefstal en eigen schade1.

    De aankoopverzekering dekt uw aankopen2:

    - ter waarde van minimaal 50 euro die u met uw kaart betaalt, zowel in België als in het buitenland;

    - bij diefstal na inbraak of agressie, of accidentele schade;

    - gedurende 200 dagen na de aankoopdatum;

    - tot 3.000 euro per jaar.

    Download hier het aangifteformulier in het kader van de aankoopverzekering.

    Verlengde garantie

    Een extra jaar garantie voor elektrische en elektronische toestellen en informatica-apparatuur.

    De oorspronkelijke garantie wordt met een jaar uitgebreid (bovenop de 2 jaar fabrieksgarantie) voor heel wat huishoudtoestellen (‘witte’ producten), elektronische audio- en videoapparatuur (‘bruine’ producten) en informaticaproducten voor privégebruik (‘grijze’ producten) 2.

    De verzekering Verlengde Garantie dekt:

    -toestellen met een waarde van minimaal 50 euro, gekocht in een winkel in België en betaald met uw  Beobank-kredietkaart;
    -tot 2.000 euro per schadedossier en per jaar.

     Download hier het aangifteformulier in het kader van de verzekering Verlengde Garantie.

    Safe Online

    Met uw Beobank-kaart winkelt u veilig via uw PC, tablet of smartphone, zowel in België als in het buitenland.

    Wordt een nieuw product ter waarde van minimaal 50 euro dat online (maar niet via een veilingsite) werd gekocht op een in de Europese Unie of in de Verenigde Staten gehoste site niet of beschadigd geleverd, dan gaat de verzekering met de verkoper op zoek naar een bevredigende oplossing.

    De verzekering Safe Online komt tussen:

    -wanneer geen oplossing werd gevonden;
    -tot
    1.250 euro per schadedossier en per jaar.

    Download hier het aangifteformulier in het kader van de verzekering Safe Online.

    Download hier de Algemene Voorwaarden voor de verzekeringen gekoppeld aan uw Beobank Visa Pro Gold/Beobank Visa Business Gold kredietkaart.

     

    1 Beobank sloot de verzekeringen af ten behoeve van kaarthouders met een Beobank Visa Pro Gold/Beobank Visa Business Gold kredietkaart. De dekkingen werden onderschreven bij Europ Assistance Belgium, BTW BE 0738.431.009 RPR Brussel, Triomflaan 172, 1160 Brussel, Belgisch filiaal van NV Europ Assistance SA, verzekeraar naar Frans recht met hoofdzetel op 1, Promenade de la Bonnette in 92230 Gennevilliers, Frankrijk (451 366 405 RCS Nanterre), erkend onder code 0888 voor de takken 1, 9, 13, 16 en 18 onder toezicht van de Nationale Bank van België, Berlaimontlaan 14, 1000 Brussel. Europ Assistance verwerkt uw persoonsgegevens conform de AVG-regelgeving. Meer over het privacybeleid op:  www.europ-assistance.be/nl/privacy. Met eventuele klachten kan u terecht bij de Complaints Officer, complaints@europ-assistance.be, te.: 02/ 541 90 48 of bij de Ombudsman van de Verzekeringen, de Meeûssquare 3, 1000 Brussel. Raadpleeg de Algemene Voorwaarden voor meer info rond definities, dekkingen, waarborgen, vergoedingen, uitsluitingen en aangifteprocedures na schade. Bij geschillen hebben de Algemene Voorwaarden van de verzekeringen voorrang op deze website.

    2Met uitsluiting van mobiele telefoons. Een volledige lijst van uitzonderingen en beperkingen vindt u in de Algemene Voorwaarden.

    Beobank heeft deze verzekeringen afgesloten ten voordele van de houders van een Beobank kredietkaart. Deze verzekeringen zullen automatisch inbegrepen zijn bij uw kredietkaart. De informatie op deze pagina is niet uitputtend. Voor een volledig overzicht van de dekkingen, limieten en uitsluitingen verwijzen wij u naar de algemene voorwaarden op www.beobank.be of via Beobank Service Center op 02 626 50 50 vanaf 01/04/2021. Tot en met 31/03/2021 blijven de huidige algemene voorwaarden en procedures van kracht.

    Deze dekkingen worden onderschreven bij de onderneming Europ Assistance Belgium, BTW BE 0738.431.009 RPR Brussel, Triomflaan 172, 1160 Brussel, Belgisch filiaal van Europ Assistance SA, verzekeraar naar Frans recht met maatschappelijke zetel te 1, Promenade de la Bonnette, 92230 Gennevilliers, Frankrijk (451 366 405 RCS Nanterre), erkend onder code 0888 voor de takken 1, 9, 13, 16 en 18, onder toezicht van de Nationale Bank van België, Berlaimontlaan 14, 1000 Brussel. Europ Assistance verwerkt uw persoonsgegevens in overeenstemming met de GDPR-voorschriften. U vindt de privacyverklaring op: www.europ-assistance.be/nl/privacy. Elke klacht kan worden gericht aan de Complaints Officer, complaints@europ-assistance.be, tel.: 02/ 541 90 48 of aan de Ombudsman van de Verzekeringen, de Meeûssquare 35, 1000 Brussel.

    Uw pakket wordt bepaald in functie van uw kredietkaart.

    Hoe kunnen we u helpen?