Beschikt u over de vaardigheden waarnaar Beobank op zoek is?

  • Kies dan voor Beobank en ontplooi uw talenten

altsmalt

Bent u geïnteresseerd om bij ons aan de slag te gaan?

Beobank biedt aantrekkelijke uitdagingen voor wie een job met mooie vooruitzichten zoekt.

Bekijk onze vacatures
Bekijk onze vacatures
altsmalt

Wenst u meer te weten over Beobank?

Beobank is een Belgische bank die haar 620.000 particuliere klanten, zelfstandigen en KMO’s dagelijks bijstaat via een netwerk van 230 verkooppunten. We nodigen u graag uit in om kennis te maken.

Ondek hier alle details
Ondek hier alle details

Boeiende uitdagingen? Interessante carrièremogelijkheden?

Hiermee hoopt Beobank alvast uw enthousiasme te wekken en uw professionele vaardigheden aan te scherpen!

Ontdek een bank waar dynamisme en innovatie hoogtij vieren. Ontmoet een werkgever die u uitnodigt om waarden te delen, performante producten te promoten en een kwalitatieve dienstverlening aan te bieden met het oog op een steeds hogere klantentevredenheid.

Kom u ontplooien in een bedrijf dat uw talenten aanmoedigt, uw persoonlijkheid respecteert en uw carrière graag een duwtje in de rug geeft.

Enkele werknemers aan het woord over de waarden van Beobank

Deborah DI Giambattista

RESPECT - Respect situeert zich tussen twee partijen of personen. Het is wederzijds.

Er zijn drie soorten respect: tussen de bank en haar medewerkers, tussen collega’s onderling, en tussen de adviseurs en hun klanten. Als je die drie vormen respecteert, ben je productiever en luister je beter. De klant respecteren, betekent aandacht voor hem hebben en naar hem luisteren, constructieve gesprekken hebben en aan zijn wensen en behoeften beantwoorden. De procedures niet respecteren, kan nadelig zijn voor onze klanten en de bank.

Deborah Di Giambattista - Adviseur particuliere klanten in Elsene

Bertrand De Muylder

EENVOUD - Het uitgangspunt is altijd ‘Keep it simple’

Waarom de zaken ingewikkeld maken als het ook op een gemakkelijke manier kan? We proberen het dagelijkse leven van iedereen te vereenvoudigen, wat bijdraagt tot een betere werking van de bank en ons vooral toelaat de klant een betere service te geven. We kijken daarom naar de context, de details en de bijzonderheden om het eindresultaat zo eenvoudig mogelijk te houden.

Bertrand De Muylder - Adviseur particuliere klanten in Sint-Lambrechts-Woluwe

Frank Coubronne

OPTIMISME - Het is een echte vaardigheid, elke dag opnieuw

Onze expansie is voor de klanten het bewijs dat we vertrouwen hebben in de toekomst. Het laat ons toe hen nog meer diensten aan te bieden. Optimisme is noodzakelijk, zeker in een periode van verandering. We moeten onze klanten tonen dat we er zijn om naar hen te luisteren, hen te begeleiden in hun projecten en hun problemen op te lossen. We moeten hen geruststellen. Optimisme moet je delen – niet enkel met je klanten, maar ook met je collega’s.

Franck Coubronne - Adjunct Kantoordirecteur in Madou