Voor een betere surfervaring, gelieve een andere compatibele browser te gebruiken zoals Firefox of Google Chrome

Decoratieve afbeelding

Vind de kredietkaart die bij u past

  • Vergelijk onze kaarten en hun voordelen

Onze populairste kaarten

Vragen en antwoorden

Mensen die overwegen een kredietkaart te nemen stellen soms volgende vragen

Moet ik al Beobank klant zijn om een Beobank kredietkaart te krijgen?

Nee, dat hoeft niet. U hebt geen Beobank-rekening nodig om een Beobank kredietkaart te kunnen aanvragen.

Kan ik mijn uitgaven gespreid terugbetalen?

Ja, dat kan perfect. U lost maandelijks minimum 1/18de of 1/20ste (volgens het bedrag van uw kredietlijn) van de gebruikte financiële reserve af, met een minimum van 25 euro (behalve als het verschuldigde bedrag kleiner is dan 25 euro; in dat geval, betaalt u dat bedrag), vermeerderd met de jaarlijkse bijdrage.

Kan ik mijn uitgaven ook ineens aflossen?

Uiteraard. Het volledige bedrag van uw uitgaven staat vermeld op uw maandelijkse uittreksel. U kunt elke maand kiezen of u uw uitgaven in 1 keer of gespreid terugbetaalt.

Hoe krijg ik meer controle over mijn rekening?

We hebben enkele handige tools waarmee u, altijd en overal, het overzicht bewaart.

  • Met Beobank Online en Beobank Mobile beheert u uw kredietkaartrekening 24u/24, in alle eenvoud en veiligheid.
  • Dankzij Beobank Alert volgt u uw verrichtingen op de voet, via e-mail en/of sms’jes.
  • U kunt uw rekeninguittreksels online raadplegen, waar en wanneer u dat wilt.

Hoe kan ik een verhoging van mijn kredietopening vragen?

Telefonisch, via 02-622 20 00, op werkdagen van 8.00u tot 20.00u en op zaterdag tussen 9.00u en 12.30u. Of via dit formulier.