COVID 19 - Informatie over onze dienstverlening

Update 25/3/2020 - In het belang van ieders gezondheid, vragen we om enkel bij je bank langs te gaan voor noodzakelijke of kritische verrichtingen!

Online diensten

Online diensten

De komende weken zullen cruciaal zijn om de huidige gezondheidscrisis in bedwang te houden. Om de risico’s op besmetting voor u en voor onze werknemers te beperken en tegelijkertijd een kwaliteitsvolle service te garanderen, hebben we de volgende maatregelen en aanbevelingen genomen:

In uw PRO Center

Onze PRO Centers blijven in de week enkel op afspraak open tijdens de gebruikelijke uren. We nodigen u dan ook uit om eerst te bellen om een afspraak te maken alvorens er langs te gaan.

In het belang van ieders gezondheid, vragen we om enkel bij je bank langs te gaan voor noodzakelijke of kritische verrichtingen!

We zullen overigens proberen om u zoveel mogelijk op afstand te helpen. 

Beobank Service Center staat eveneens voor u klaar op 02 626 57 00 van maandag tot vrijdag van 8u00 tot 20u00 en op zaterdag van 9u00 tot 12u30.

Uw transacties

We raden u aan om uw transacties online uit te voeren op uw smartphone, tablet en computer door gebruik te maken van Beobank Online en Beobank Mobile

Hebt u nog geen abonnement voor bankieren op afstand?
Neem contact op met uw PRO Center of Beobank Service Center op 02 626 57 00. Onze PRO adviseurs begeleiden u bij het openen van een contract voor bankieren op afstand.

Geef de voorkeur aan het gebruik van bankkaarten voor uw betalingen in winkels om te voorkomen dat u in aanraking komt met bankbiljetten en munten.
Deze betaalmiddelen zijn ook erg handig voor uw online aankopen.

We zijn ervan overtuigd dat u zult begrijpen dat het onze gedeelde verantwoordelijkheid is om de verspreiding van het virus tegen te gaan. We volgen de richtlijnen van de FOD Volksgezondheid dan ook nauwgezet op, en zullen niet nalaten u op de hoogte te houden indien de situatie evolueert.

Hoe kunnen we u helpen?