Voor een betere surfervaring, gelieve een andere compatibele browser te gebruiken zoals Firefox of Google Chrome

Gezien de sociale afstandsmaatregelen kan uw aanvraag volledig op afstand verwerkt worden, ook wanneer deze verzonden wordt naar onze verkooppunten.

Vraag & Antwoord

Hoe kan ik over het geld van mijn lening beschikken?

U kiest zelf de manier waarop uw krediet ter beschikking wordt gesteld:

  • met een overschrijving op de rekening die u ons opgeeft,
  • met een gewaarborgde bankcheque.

Ben ik verplicht een zichtrekening of een ander Beobank-product te openen om een krediet te kunnen krijgen?

Neen, de toekenning van een krediet staat hier volledig los van.

Kan Beobank mijn kredietaanvraag weigeren?

Elke kredietaanvraag wordt grondig onderzocht. Het is onze taak om u te helpen uw budget in evenwicht te houden en u te informeren over de gevaren van overmatige schuldenlast. Tijdens het onderzoek van uw kredietaanvraag moet Beobank de Centrale voor Kredieten aan Particulieren bij de Nationale Bank van België raadplegen. Als uw krediet wordt geweigerd, verbinden wij ons ertoe u zo snel mogelijk op de hoogte te brengen. Voor inlichtingen over de eventuele registratie van uw gegevens kan u, als u dat wenst, rechtstreeks contact opnemen met de Centrale voor Kredieten aan Particulieren (de Berlaimontlaan 14, 1000 Brussel). Daarvoor hebt u een recto-verso kopie van uw identiteitskaart nodig.

Wat zijn de dossierkosten voor een flexline?

Ze variëren afhankelijk van het geleende bedrag:

Krediet ≤  250 000 € =  500 €

Krediet >  250 000 € ≤ 500 000 € = 700 €

Krediet >  500 000 € =  800 €

Wat is de maximale looptijd?

25 jaar

Wat is de maximale looptijd?

120 maanden + variabele looptijd: afhankelijk van de economische levensduur van de investering

Is vervroegde terugbetaling mogelijk?

Ja, onder bepaalde voorwaarden

Wat is de maximale looptijd van de lening?

120 maanden

Wat is de minimale looptijd van de lening?

12 maanden

Kan Beobank mijn aanvraag voor een persoonlijke lening weigeren?

Elke kredietaanvraag wordt grondig onderzocht. Het is onze taak om u te helpen uw budget in evenwicht te houden en u te informeren over de gevaren van overmatige schuldenlast. Tijdens het onderzoek van uw kredietaanvraag moet Beobank de Centrale voor Kredieten aan Particulieren bij de Nationale Bank van België raadplegen. Als uw krediet wordt geweigerd, verbinden wij ons ertoe u zo snel mogelijk op de hoogte te brengen. Voor inlichtingen over de eventuele registratie van uw gegevens kan u, als u dat wenst, rechtstreeks contact opnemen met de Centrale voor Kredieten aan Particulieren (de Berlaimontlaan 14, 1000 Brussel). Daarvoor hebt u een recto-verso kopie van uw identiteitskaart nodig.