Voor een betere surfervaring, gelieve een andere compatibele browser te gebruiken zoals Firefox of Google Chrome

Ontdek uw nieuw exclusief verzekeringspakket1

 

Aankoopverzekering: tussenkomst in geval van gekwalificeerde diefstal of accidentele schade aan het verzekerde goed met een minimumwaarde van € 50 aangekocht met de kredietkaart, gedurende de eerste 200 dagen vanaf de aankoopdatum en voor een maximumbedrag van € 3000 per jaar.

Verlengde garantie: verlenging met 12 maanden van de oorspronkelijke garantie van een elektrisch, elektronisch of informatica-artikel (voor privégebruik) aangekocht met de kredietkaart. Tussenkomst in de herstelkosten voor een maximumbedrag van € 2000 per jaar.

Reisannulatie en -onderbreking: tussenkomst bij de annulatie of onderbreking van uw reis door ernstige ziekte, ongeval of overlijden van u of uw directe familie, bij schade aan uw woon- of werkplaats binnen de 10 dagen voor uw vertrek en waarvan de ernst uw aanwezigheid vereist, in geval van verlies of diefstal van identiteitsbewijzen (paspoort of identiteitskaart) binnen de 30 dagen voor vertrek van de reis en dat de annulatie van de reis vereist, voor een bedrag tot € 6000 per schadegeval en per jaar.

Reisongevallen: dekking bij een overlijden of blijvende totale invaliditeit ten gevolge van een ongeval tijdens het vervoer (openbaar vervoermiddel) voor een bedrag tot € 250 000.

Vertraging en verlies van bagage: dekking van uw noodzakelijke aankopen betaald met uw kredietkaart als uw bagage meer dan 4 uur vertraagd is, tot € 350 voor aankopen gedaan in de eerste 48 uur na uw aankomst en tot € 650 in de volgende 48 uur (wanneer uw bagage wordt beschouwd als definitief verloren).

Reisbijstand: bijstand in het buitenland (24u/24 bereikbaar), medische diensten (evacuatie en repatriëring, verzending van geneesmiddelen, voorschot voor ziekenhuisopname, enz.).

Vertraging of annulatie van vlucht of internationale trein: vergoeding tot € 250 (maaltijden, drank en hotel) bij vertraging (4 uur of meer) of annulering van uw vlucht of internationale trein of ‘denied boarding’ wegens plaatsgebrek tijdens uw reis. U moet deze aankopen met uw kaart betalen.

Dekking van materiële schade aan uw huurvoertuig: tussenkomst in de herstelkosten van uw huurvoertuig bij materiële schade:

  • van toepassing voor de huur van een voertuig gedurende maximaal 31 dagen;
  • tussenkomst van maximum € 1000 per jaar met een franchise van € 50 per schadegeval.

Hebt u vragen? Contacteer dan gerust het Beobank Service Center van maandag tot vrijdag van 8u tot 20u en zaterdag van 9u tot
12u30 op het nummer 02 626 50 50, of maak een afspraak in uw Beobank-agentschap.

1 De informatie op deze pagina is niet uitputtend. Voor een volledig overzicht van de dekkingen, limieten en uitsluitingen verwijzen wij u naar de algemene voorwaarden op www.beobank.be of via Beobank Service Center op 02 626 50 50 vanaf 01/04/2021.