Voor een betere surfervaring, gelieve een andere compatibele browser te gebruiken zoals Firefox of Google Chrome

header contact page

Een klacht indienen

  • Gelieve uw klacht zo gedetailleerd mogelijk te formuleren zodat wij u beter kunnen helpen

  • Gelieve geen vertrouwelijke gegevens te vermelden in dit formulier

Voor klachten over onze producten en/of diensten kunt u zich richten tot uw Beobank agentschap of tot de Beobank-klachtendienst op het nummer 02/620.27.17, via email naar klacht@beobank.be of via het formulier hieronder.

Indien u het oneens bent met het door ons verstrekte antwoord, kunt u uw dossier voorleggen aan Ombudsfin (www.ombudsfin.be), Ombudsdienst voor financiële diensten, op 02/545.77.70 of via ombudsman@ombudsfin.be. De dienst Ombudsman van verzekeringen kan je bereiken via de volgende coördinaten: Square de Meeûs 35, 1000 Bruxelles, tel : 02/547.58.71, fax : 02/547.59.75, e-mail : info@ombudsman-insurance.be of via hun website www.ombudsman-insurance.be.

  • 1 Huidige Uw klacht
  • 2 Uw data
  • 3 Contact
  • 4 Bevestiging

Uw klacht

Uw data

Aanspreking

Contact

CAPTCHA

Hoe kunnen we u helpen?