Een fraudegeval melden

  • Gelieve uw aangifte zo gedetailleerd mogelijk te formuleren zodat wij u beter kunnen helpen

  • Gelieve geen vertrouwelijke gegevens te vermelden in dit formulier

Als u uw kaart nog niet geblokkeerd hebt, gelieve dan eerst Beobank Service Center te contacteren op 02 626 50 50

Daarna kunt u onderstaande formulieren downloaden en invullen of online het fraudeformulier invullen.

Gaat het over een kredietkaart (Visa of Mastercard)?

Voor een Visa kaart met uitgestelde debitering* die met “4454” begint: bezoek de website van mijnkaart.be

* een betaalkaart die toelaat alle betalingen die u hebt uitgevoerd gezamenlijk af te rekenen op het einde van de maand.

Gaat het over een debetkaart (Maestro/Bancontact)?

Gelieve het ingevulde en ondertekende document terug te sturen:

  • per email (fraudebe@beobank.be) of 
  • per fax (02 626 59 22) of 
  • per post (ter attentie van de Dienst Fraude)

 

Een fraudegeval melden

Tijdstip
Uw fraude-aangifte
Welk type fraude wilt u aangeven?
Uw gegevens:
Aanspreking
Laat dit veld leeg