
Een fraudegeval melden
-
Gelieve uw aangifte zo gedetailleerd mogelijk te formuleren zodat wij u beter kunnen helpen
-
Gelieve geen vertrouwelijke gegevens te vermelden in dit formulier
Als u uw kaart nog niet geblokkeerd hebt, gelieve dan eerst Beobank Service Center te contacteren op 02 626 50 50
Daarna kunt u onderstaande formulieren downloaden en invullen of online het fraudeformulier invullen.
Gaat het over een kredietkaart (Visa of Mastercard)?
Is de kaart nog in uw bezit?
Voor een Visa kaart met uitgestelde debitering* die met “4454” begint: bezoek de website van mijnkaart.be
* een betaalkaart die toelaat alle betalingen die u hebt uitgevoerd gezamenlijk af te rekenen op het einde van de maand.
Gaat het over een debetkaart (Maestro/Bancontact)?
Gelieve het ingevulde en ondertekende document terug te sturen:
- per email (fraudebe@beobank.be) of
- per fax (02 626 59 22) of
- per post (ter attentie van de Dienst Fraude)