Voor een betere surfervaring, gelieve een andere compatibele browser te gebruiken zoals Firefox of Google Chrome

 

Een getrouwheidsprogramma, een exclusieve service en 
8 exclusieve verzekeringen

 

Een volledig digitaal getrouwheidsprogramma


Vanaf april kunt u uw vlieg- of treinticket rechtstreeks online boeken met uw kredietkaart. Uw ingewisselde Miles worden omgezet in cashback (in euro) die enkele dagen na uw aankoop op uw kredietkaart wordt gecrediteerd. Zo krijgt u voordelige kortingen op vlieg- en treintickets die u met uw kaart koopt. Het inwisselen van Miles wordt geactiveerd zodra u 10.000 Miles gespaard hebt.

Natuurlijk blijft u ook Miles sparen bij elke aankoop1 met uw Beobank Elite Travel Mastercard kredietkaart en behoudt u uw reeds gespaarde Miles2.

In de loop van maart krijgt u een tweede brief met meer details over de nieuwe procedure voor het inwisselen van Miles en de voorwaarden van het programma. Als u intussen Miles wilt inwisselen, kan dat nog altijd via de huidige procedure.

 

Een exclusieve service

Als uw vlucht vertraagd is, profiteert u van de exclusieve service van Mastercard die u toegang geeft tot de lounges van meer dan 400 luchthavens overal ter wereld3.

Een pakket met 8 exclusieve verzekeringen4

Dekking van materiële schade aan uw huurvoertuig: tussenkomst in de herstelkosten van uw huurvoertuig bij materiële schade:

  • van toepassing voor de huur van een voertuig gedurende maximaal 31 dagen;
  • tussenkomst van maximum € 1000 per jaar met een franchise van € 50 per schadegeval.

Reisannulatie: tussenkomst in geval van annulatie of onderbreking van uw reis

  • door ernstige ziekte, ongeval of overlijden van u of uw directe familie;
  • bij schade aan uw woon- of werkplaats binnen de 10 dagen voor uw vertrek en waarvan de ernst uw aanwezigheid vereist;
  • in geval van verlies of diefstal van identiteitsbewijzen (paspoort of identiteitskaart) binnen de 30 dagen voor vertrek van de reis en dat de annulatie van de reis vereist;
  • voor een bedrag tot € 6.000 per schadegeval en per jaar.

Reisongevallen: dekking bij een overlijden of blijvende totale invaliditeit ten gevolge van een ongeval tijdens het vervoer (openbaar vervoermiddel) voor een bedrag tot € 250.000.

Vertraging en verlies van bagage: dekking van uw noodzakelijke aankopen betaald met uw kredietkaart als uw bagage meer dan 4 uur vertraagd is, tot € 350 voor aankopen gedaan in de eerste 48 uur na uw aankomst en tot € 650 in de volgende 48 uur (wanneer uw bagage wordt beschouwd als definitief verloren).

Reisbijstand: bijstand in het buitenland (24u/24 bereikbaar), medische diensten (evacuatie en repatriëring, verzending van geneesmiddelen, voorschot voor ziekenhuisopname, enz.).

Vertraging of annulatie van vlucht of internationale trein: vergoeding tot € 250 (maaltijden, drank en hotel) bij vertraging (4 uur of meer) of annulering van uw vlucht of internationale trein of ‘denied boarding’ wegens plaatsgebrek tijdens uw reis. U moet deze aankopen met uw kaart betalen.

Aankoopverzekering: tussenkomst in geval van gekwalificeerde diefstal of accidentele schade aan het verzekerde goed met een minimumwaarde van € 50 aangekocht met de kredietkaart, gedurende de eerste 200 dagen vanaf de aankoopdatum en voor een maximumbedrag van € 3000 per jaar.

Safe online: in geval van een leveringsincident na de online aankoop met de kredietkaart van een gewaarborgd goed met een minimumwaarde van € 50. Tussenkomst indien geen oplossing kan worden gevonden met de leverancier en voor een maximumbedrag van € 1250 per jaar.

Wat verandert er en wat niet?

Wat er niet verandert tot april:

  • U behoudt uw huidige kredietkaart;
  • U kan nog altijd Miles inwisselen via de huidige procedure;
  • U behoudt de verzekeringen die momenteel zijn inbegrepen bij uw kaart.

Wat er verandert vanaf april:

  • Een nieuwe verzekeraar en een nieuwe verzekering: dekking van de materiële schade aan uw huurvoertuig; 
  • Toegang tot de exclusieve service van Mastercard; 
  • Een nieuwe procedure om uw gespaarde Miles in te wisselen;
  • Een nieuwe naam: Beobank Elite Travel Mastercard;
  • Bij de eerstvolgende vernieuwing van uw kredietkaart krijgt u een nieuwe kaart toegestuurd met een nieuw ontwerp dat speciaal voor deze prestigieuze kaart is bedacht.

 

Hebt u vragen? Contacteer dan gerust het Beobank Service Center van maandag tot vrijdag van 8u tot 20u en zaterdag van 9u tot
12u30 op het nummer 02 626 50 50, of maak een afspraak in uw Beobank-agentschap.

Geven geen recht op Miles: afhalingen in contanten, jaarlijkse bijdrage, kosten, interesten, overschrijvingen vanaf de kredietkaartrekening, aankopen van cryptogeld en transacties via een tussenpersoon zoals een e-wallet of een betalingsplatform.

2 U kunt tot 45.000 Miles per jaar sparen en uw Miles blijven 4 jaar geldig. Beobank behoudt zich het recht voor om de voorwaarden van het Miles-programma op elk moment eenzijdig te wijzigen. In dat geval wordt u minstens 2 maanden van tevoren op de hoogte gebracht.

3 Meer informatie over deze nieuwe service is beschikbaar op www.beobank.be vanaf 01/04/2021.

4 Verzekeringen automatisch inbegrepen bij uw kredietkaart. De details van deze dekkingen en de algemene voorwaarden van deze verzekeringen zijn beschikbaar op www.beobank.be vanaf 01/04/2021. Beobank heeft deze verzekeringen afgesloten ten voordele van de houders van een Beobank Elite Travel Mastercard. Deze dekkingen worden onderschreven bij de onderneming Europ Assistance Belgium, BTW BE 0738.431.009 RPR Brussel, Triomflaan 172, 1160 Brussel, Belgisch filiaal van Europ Assistance SA, verzekeraar naar Frans recht met maatschappelijke zetel te 1, Promenade de la Bonnette, 92230 Gennevilliers, Frankrijk (451 366 405 RCS Nanterre), erkend onder code 0888 voor de takken 1, 9, 13, 16 en 18, onder toezicht van de Nationale Bank van België, Berlaimontlaan 14, 1000 Brussel. Europ Assistance verwerkt uw persoonsgegevens in overeenstemming met de GDPR-voorschriften. U vindt de privacyverklaring op: www.europ-assistance.be/nl/privacy. Elke klacht kan worden gericht aan de Complaints Officer, complaints@europ-assistance.be, tel.: 02/ 541 90 48 of aan de Ombudsman van de Verzekeringen, de Meeûssquare 35, 1000 Brussel. De informatie op deze pagina is niet uitputtend. Voor een volledig overzicht van de dekkingen, limieten en uitsluitingen verwijzen wij u naar de algemene voorwaarden op www.beobank.be of via Beobank Service Center op 02 626 50 50 vanaf 01/04/2021.