Voor een betere surfervaring, gelieve een andere compatibele browser te gebruiken zoals Firefox of Google Chrome


Eerste aanmelding op internetbankieren

Op Beobank Online met uw computer

Gebruikersnaam, wachtwoord en Digipass

  1. Gebruikersnaam

    • De gebruikersnaam bestaat uit een reeks tekens en/of cijfers waarmee u kunt inloggen op uw onlineaccount. Die wordt u meegedeeld wanneer het contract voor internetbankieren door uw toegewezen adviseur wordt aangemaakt en is te vinden op het contract zelf.

  2. Wachtwoord

    • Bij het aanmaken van uw online toegang, stuurt uw toegewezen adviseur u een tijdelijk wachtwoord per sms. Dit blijft geldig totdat u het wijzigt.

    • Bij uw eerste aanmelding dient u het tijdelijke wachtwoord in te voeren.

    • Nadat u bent ingelogd, wordt u gevraagd om een nieuw, persoonlijk wachtwoord te kiezen.

  3. Digipass

    • De Digipass wordt verstrekt door uw adviseur bij het aanmaken van uw toegang.

    • Deze Digipass is gekoppeld aan uw gebruikersnaam en alleen daaraan: hij kan dus niet worden verwisseld met een andere Digipass.

    • Hoe kiest u de pincode?

      • Bij het eerste gebruik van uw Digipass, toont het scherm 'NEW PIN?': kies een pincode van vijf cijfers naar keuze en klik op OK.

itsme®

Door itsme® te gebruiken, hoeft u uw gebruikersnaam en wachtwoord niet te onthouden, of de Digipass te gebruiken bij elke inlogpoging.

Om een itsme®-account aan te maken, heeft u het volgende nodig:

  • Een eID-kaartlezer;

  • Uw identiteitskaart;

  • De pincode van uw identiteitskaart;

  • Een persoonlijke gsm met een Belgische simkaart.

Heeft u hulp nodig? Raadpleeg onze ondersteunings-PDF: Eerste aanmelding op Beobank Online

Op Beobank Mobile met uw smartphone 

Als u nog nooit hebt ingelogd op uw toegang tot internetbankieren, moet u eenmalig inloggen met uw gebruikersnaam, wachtwoord en Digipass. Als u al een eerste keer bent ingelogd bij deze gegevens, kunt u vervolgens itsme® gebruiken om u aan te melden bij de applicatie.

De applicatie zal u vervolgens vragen om een persoonlijke 6-cijferige pincode in te stellen waarmee u de volgende keer kunt inloggen.

Heeft u hulp nodig? Raadpleeg onze ondersteunings-PDF: Eerste aanmelding bij Beobank Mobile.

Hoe kunnen we u helpen?

  • decoratief

    Beobank service center

    Bel ons op 02/622.20.00 op werkdagen van 8.00u tot 20.00u en op zaterdag tussen 9.00u en 12.30u.

  • decoratief

    Persoonlijke pro-adviseur

    Als u al klant bent en hulp nodig hebt van uw adviseur, neem dan contact op via een bericht of maak een afspraak op Beobank Online of Beobank Mobile door op hun naam te klikken.

  • decoratief

    Chat op Messenger

    Wilt u met iemand chatten? We staan klaar om u naar de juiste oplossing te leiden en u advies te geven.

  • decoratief

    Een pro center bezoeken

    De pro centers zijn ruimtes die tot uw beschikking staan om te werken, uw adviseur te ontmoeten of vergaderingen te organiseren met uw medewerkers of klanten.

    Heeft u een vergaderruimte nodig? Klik hier!

Hoe kunnen we u helpen?