Een klacht indienen

 

Gelieve uw klacht zo gedetailleerd mogelijk te formuleren zodat wij u beter kunnen helpen. Gelieve geen vertrouwelijke gegevens te vermelden in dit formulier

Voor klachten over onze producten en/of diensten kunt u zich richten tot uw Beobank agentschap of tot de Beobank-klachtendienst op het nummer 02/620.27.17, via email naar klacht@beobank.be of via het formulier hieronder.

Indien u het oneens bent met het door ons verstrekte antwoord, kunt u uw dossier voorleggen aan Ombudsfin (www.ombudsfin.be), Ombudsdienst voor financiële diensten, op 02/545.77.70 of via ombudsman@ombudsfin.be. De dienst Ombudsman van verzekeringen kan je bereiken via de volgende coördinaten: Square de Meeûs 35, 1000 Bruxelles, tel : 02/547.58.71, fax : 02/547.59.75, e-mail : info@ombudsman-insurance.be of via hun website www.ombudsman-insurance.be.

  • Uw klacht

    Volgende: Uw gegevens

  • Uw gegevens

    Volgende: Contact

  • Contact

    Volgende: Bevestiging

  • Bevestiging

Uw klacht

Logo Secure GlobalSign by GMO – Beveiligingscertificaat en bescherming van persoonsgegevens

Beobank verwerkt uw gegevens met volledige vertrouwelijkheid en respecteert de wetgeving inzake privacybescherming. De informatie wordt op een veilige manier verzonden. Meer info over ons privacybeleid