Stel uw vraag via de beveiligde berichtendienst in uw persoonlijke ruimte. Uw adviseur zal uw vraag beantwoorden.

Hoe wenst u ons te contacteren?
Hoe kunnen we u helpen?
Telefonisch
- Onze adviseurs van het Beobank Service Center staan voor u klaar van maandag tot vrijdag van 8u tot 20u en op zaterdag van 9u tot 13u. Bel hen op 02/622 20 00.
Stel je vraag aan Pixy, de Digitale Assistent.
- Pixy kan op veel vragen een antwoord geven.
- Als Pixy het antwoord niet weet, verwijst hij je door naar een menselijke adviseur (indien beschikbaar).
In het agentschap
Zoekt u een kantoor? Voer uw adres, postcode of gemeente in en wij doen de rest.
Via Messenger
Stel uw vraag wanneer u maar wilt, op een eenvoudige en directe manier. Om veiligheidsredenen kunnen we niet op alle vragen via dit kanaal antwoorden, maar we doen altijd ons best om u te helpen.
Via de Beobank-app
Reeds klant? Stel uw vraag rechtstreeks aan uw adviseur via e-mail, telefonisch of door een afspraak te maken via de app.
Een bericht sturen
-
Al klant? Stel uw vraag in Beobank Online
-
Een algemene vraag stellen
Wenst u meer informatie over onze producten of diensten? Heeft u een vraag over onze bank?
-
Een PRO vraag stellen
Wenst u meer informatie over onze professionele producten of diensten? Heeft u een vraag over ons PRO Center? -
Een klacht indienen
U bent niet tevreden over een product of dienst? Samen vinden we een oplossing. -
Een fraudegeval melden
Slachtoffer van fraude? U wenst een verrichting te betwisten? U ontvangt twijfelachtige mails? Kaart of smartphone gestolen of verloren? -
Algemene Verordening Gegevensbescherming
Heeft u een vraag in verband met de verwerking van uw persoonsgegevens?