Hoe wenst u ons te contacteren?

Hoe kunnen we u helpen?

Telefonisch

  • Onze adviseurs van het Beobank Service Center staan voor u klaar van maandag tot vrijdag van 8u tot 20u en op zaterdag van 9u tot 13u. Bel hen op 02/622 20 00.

Stel je vraag aan Pixy, de Digitale Assistent.

  • Pixy kan op veel vragen een antwoord geven.
  • Als Pixy het antwoord niet weet, verwijst hij je door naar een menselijke adviseur (indien beschikbaar).

In het agentschap

Zoekt u een kantoor? Voer uw adres, postcode of gemeente in en wij doen de rest.

Via de Beobank-app

Reeds klant? Stel uw vraag rechtstreeks aan uw adviseur via e-mail, telefonisch of door een afspraak te maken via de app.

Pas op voor Phishing
Slachtoffer van fraude? Ontdek hier wat u moet doen.
Kaart verloren, gestolen of ingeslikt?
Bel Card Stop om misbruik te voorkomen

Een bericht sturen

  • Al klant? Stel uw vraag in Beobank Online

    Stel uw vraag via de beveiligde berichtendienst in uw persoonlijke ruimte. Uw adviseur zal uw vraag beantwoorden. 

    Meer informatie
  • Een algemene vraag stellen

    Wenst u meer informatie over onze producten of diensten? Heeft u een vraag over onze bank?

    Meer informatie
  • Een PRO vraag stellen

    Wenst u meer informatie over onze professionele producten of diensten? Heeft u een vraag over ons PRO Center?
    Meer informatie
  • Een klacht indienen

    U bent niet tevreden over een product of dienst? Samen vinden we een oplossing.
    Meer informatie
  • Een fraudegeval melden

    Slachtoffer van fraude? U wenst een verrichting te betwisten? U ontvangt twijfelachtige mails? Kaart of smartphone gestolen of verloren?
    Meer informatie
  • Algemene Verordening Gegevensbescherming

    Heeft u een vraag in verband met de verwerking van uw persoonsgegevens?
    Meer informatie