Toegankelijkheid

Bij Beobank vinden we het belangrijk dat al onze klanten vlot toegang hebben tot onze diensten, zowel online als in onze kantoren.

Lees meer over onze inspanningen rond digitale en fysieke toegankelijkheid.

Veelgestelde vragen

Wat doet Beobank om haar website en app toegankelijk te maken?

Bij Beobank zetten we ons in om onze digitale kanalen toegankelijk te maken voor alle gebruikers. We volgen de richtlijnen van de Europese Toegankelijkheidswet (EAA) en werken continu aan verbeteringen. Meer details over onze inspanningen vindt u in onze toegankelijkheidsverklaring.

Wie kan ik contacteren bij problemen met toegankelijkheid?

Ondervindt u moeilijkheden bij het gebruik van onze website of app? U kunt een e-mail sturen naar accessibility@beobank.be. We bekijken uw melding en zoeken samen naar een oplossing.

Wat houdt een toegankelijkheidsverklaring in?

De toegankelijkheidsverklaring geeft de huidige stand van zaken weer van de toegankelijkheid van onze website en onze app. Ze beschrijft ook de punten die we nog verbeteren, de regelmatige controles die we uitvoeren en de acties die we ondernemen om onze diensten steeds toegankelijker te maken.