Bij Beobank vinden we het belangrijk dat al onze klanten vlot toegang hebben tot onze diensten, zowel online als in onze kantoren.
Lees meer over onze inspanningen rond digitale en fysieke toegankelijkheid.
Bij Beobank vinden we het belangrijk dat al onze klanten vlot toegang hebben tot onze diensten, zowel online als in onze kantoren.
Lees meer over onze inspanningen rond digitale en fysieke toegankelijkheid.
Ontdek ons engagement en de maatregelen voor een betere toegankelijkheid.
Toegankelijkheidsverklaring lezenWe willen dat al onze klanten zelfstandig en comfortabel een bezoek kunnen brengen aan onze kantoren. Daarom werken we stap voor stap aan een betere toegankelijkheid van onze gebouwen en diensten, ook voor klanten met speciale noden.
Heel wat kantoren voldoen vandaag al aan de geldende normen. Bij elke renovatie of verhuis houden we hier van bij het begin rekening mee – met onder meer drempelloze ingangen, aangepaste balies en een duidelijke inrichting.
Wilt u uw bezoek voorbereiden? Neem gerust contact op met het kantoor. Ze helpen u graag verder.
Heeft u suggesties of ondervindt u moeilijkheden bij een bezoek aan een van onze kantoren of geldautomaten? Laat het ons weten via uw Beobank adviseur of per e-mail via accessibility@beobank.be.
Bij Beobank zetten we ons in om onze digitale kanalen toegankelijk te maken voor alle gebruikers. We volgen de richtlijnen van de Europese Toegankelijkheidswet (EAA) en werken continu aan verbeteringen. Meer details over onze inspanningen vindt u in onze toegankelijkheidsverklaring.
De toegankelijkheidsverklaring geeft de huidige stand van zaken weer van de toegankelijkheid van onze website en onze app. Ze beschrijft ook de punten die we nog verbeteren, de regelmatige controles die we uitvoeren en de acties die we ondernemen om onze diensten steeds toegankelijker te maken.
Via de zoekfunctie Onze kantoren vindt u bij elk kantoor een detailpagina. In de sectie 'Diensten' ziet u of het kantoor rolstoeltoegankelijk is, of er parkeerplaatsen zijn, en of er andere voorzieningen aanwezig zijn voor mensen met een beperking.
Indien u niet zeker bent, kunt u contact opnemen met het kantoor om uw bezoek voor te bereiden.
Ondervindt u moeilijkheden bij het gebruik van onze website of app? U kunt een e-mail sturen naar accessibility@beobank.be. We bekijken uw melding en zoeken samen naar een oplossing.