Bij Beobank vinden we het belangrijk dat al onze klanten vlot toegang hebben tot onze diensten, zowel online als in onze kantoren.
Lees meer over onze inspanningen rond digitale en fysieke toegankelijkheid.
Bij Beobank vinden we het belangrijk dat al onze klanten vlot toegang hebben tot onze diensten, zowel online als in onze kantoren.
Lees meer over onze inspanningen rond digitale en fysieke toegankelijkheid.
Ontdek ons engagement en de maatregelen voor een betere toegankelijkheid.
Toegankelijkheidsverklaring lezenBij Beobank zetten we ons in om onze digitale kanalen toegankelijk te maken voor alle gebruikers. We volgen de richtlijnen van de Europese Toegankelijkheidswet (EAA) en werken continu aan verbeteringen. Meer details over onze inspanningen vindt u in onze toegankelijkheidsverklaring.
Ondervindt u moeilijkheden bij het gebruik van onze website of app? U kunt een e-mail sturen naar accessibility@beobank.be. We bekijken uw melding en zoeken samen naar een oplossing.
De toegankelijkheidsverklaring geeft de huidige stand van zaken weer van de toegankelijkheid van onze website en onze app. Ze beschrijft ook de punten die we nog verbeteren, de regelmatige controles die we uitvoeren en de acties die we ondernemen om onze diensten steeds toegankelijker te maken.