Toegankelijkheid

Bij Beobank vinden we het belangrijk dat al onze klanten vlot toegang hebben tot onze diensten, zowel online als in onze kantoren.

Lees meer over onze inspanningen rond digitale en fysieke toegankelijkheid.

Toegankelijkheid van ons kantorennetwerk

We willen dat al onze klanten zelfstandig en comfortabel een bezoek kunnen brengen aan onze kantoren. Daarom werken we stap voor stap aan een betere toegankelijkheid van onze gebouwen en diensten, ook voor klanten met speciale noden.

Heel wat kantoren voldoen vandaag al aan de geldende normen. Bij elke renovatie of verhuis houden we hier van bij het begin rekening mee – met onder meer drempelloze ingangen, aangepaste balies en een duidelijke inrichting.

Wilt u uw bezoek voorbereiden? Neem gerust contact op met het kantoor. Ze helpen u graag verder.

Beobank bankautomaten

Ook onze geldautomaten worden stap voor stap geoptimaliseerd om iedereen vlot gebruik te laten maken van onze dienstverlening. Zo voorzien we toetsen met kleur en reliëf, werken we aan de toevoeging van braillestickers voor blinden en slechtzienden, en stellen we de hoogte van de toestellen af op gebruik door rolstoelgebruikers. Daarnaast streven we naar voldoende ruimte rondom de automaten, zodat iedereen er gemakkelijk bij kan.

Uw feedback over toegankelijkheid

Heeft u suggesties of ondervindt u moeilijkheden bij een bezoek aan een van onze kantoren of geldautomaten? Laat het ons weten via uw Beobank adviseur of per e-mail via accessibility@beobank.be.

Veelgestelde vragen

Wat doet Beobank om haar website en app toegankelijk te maken?

Bij Beobank zetten we ons in om onze digitale kanalen toegankelijk te maken voor alle gebruikers. We volgen de richtlijnen van de Europese Toegankelijkheidswet (EAA) en werken continu aan verbeteringen. Meer details over onze inspanningen vindt u in onze toegankelijkheidsverklaring.

Wat houdt een toegankelijkheidsverklaring in?

De toegankelijkheidsverklaring geeft de huidige stand van zaken weer van de toegankelijkheid van onze website en onze app. Ze beschrijft ook de punten die we nog verbeteren, de regelmatige controles die we uitvoeren en de acties die we ondernemen om onze diensten steeds toegankelijker te maken.

Hoe weet ik of het gekozen kantoor rolstoeltoegankelijk is of voorzieningen heeft voor mensen met een beperking?

Via de zoekfunctie Onze kantoren vindt u bij elk kantoor een detailpagina. In de sectie 'Diensten' ziet u of het kantoor rolstoeltoegankelijk is, of er parkeerplaatsen zijn, en of er andere voorzieningen aanwezig zijn voor mensen met een beperking.

Indien u niet zeker bent, kunt u contact opnemen met het kantoor om uw bezoek voor te bereiden.

Wie kan ik contacteren bij problemen met toegankelijkheid?

Ondervindt u moeilijkheden bij het gebruik van onze website of app? U kunt een e-mail sturen naar accessibility@beobank.be. We bekijken uw melding en zoeken samen naar een oplossing.