Als uw toestel verloren raakt of gestolen wordt, moet u zo snel mogelijk contact opnemen met Card Stop (www.cardstop.be) op het nummer 078 170 170 zij kunnen dan uw Payconiq by Bancontact-app blokkeren. Zodra dat gebeurd is, kan niemand de app nog gebruiken, zelfs niet met uw geheime code. U kunt uw Bancontact-kaart wel nog steeds gebruiken nadat uw Payconiq by Bancontact-app is geblokkeerd.
Indien u ook Beobank Mobile geïnstalleerd hebt op dit toestel, vergeet dan niet om die ook te blokkeren. Als u een Digipass hebt, kunt u zelf de toegang op uw telefoon blokkeren via Beobank Online in het menu Mijn Profiel > Mobiele applicatie.
Als u geen Digipass hebt, kunt u contact opnemen met Beobank Service Center op het nummer +32 (0)2 622 20 00 (van maandag tot vrijdag van 8u tot 20u, en op zaterdag van 9u tot 12u30) en een aanvraag indienen om uw mobiele apparaat te laten schrappen.