Welkom op de Klantondersteuning professionelen

Wat is uw vraag?

FAQ


Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
  • Vanaf uw computer op Beobank Online

    • Ga naar het tabblad 'Transacties > Kaarten - Mijn kaarten beheren'.
    • Als u meerdere kaarten hebt, selecteert u de kaart waarvoor u de limieten wilt wijzigen.
    • In het vak 'Betalingslimiet / Geldopnemingslimiet' klikt u op 'Beheren'.
    • Klik op 'Wenst u de limieten van uw kaart te verhogen?'.
    • Er worden u verschillende limieten aangeboden: selecteer de limiet van uw keuze en bevestig.

    Als u het gewenste plafond niet kunt vinden, neem dan contact op met uw adviseur.

    Vanaf uw smartphone op Beobank Mobile

    • Ga naar het tabblad 'Rekeningen > Kaarten' (bovenaan uw scherm).
    • Als u meerdere kaarten hebt, selecteert u de kaart waarvoor u de limieten wilt wijzigen.
    • Klik op 'Betalingslimiet' of 'Geldopnemingslimiet'.
    • Selecteer 'Deze limiet verhogen'.
    • Selecteer de nieuwe limiet van uw keuze in de lijst.
    • Bevestig.

    Als u het gewenste plafond niet kunt vinden, neem dan contact op met uw adviseur.

    Was dit antwoord nuttig?
    Nee Ja

    Opgelet: uw commentaar zal niet worden beantwoord. Voer geen persoonlijke gegevens in


    Verzenden
  • Deze functionaliteit is nog niet beschikbaar via internetbankieren voor professionele klanten.

    Om de overschrijvingslimieten voor uw online toegang te wijzigen, neemt u contact op met uw toegewezen PRO-adviseur.

    Was dit antwoord nuttig?
    Nee Ja

    Opgelet: uw commentaar zal niet worden beantwoord. Voer geen persoonlijke gegevens in


    Verzenden
  • Beobank-geldautomaten bieden u heel wat transactiemogelijkheden, waaronder het storten van geld.

    Kies hiervoor rekeningbeheer, selecteer de rekening waarop u wilt storten en stop de biljetten in de machine. De machine zal automatisch het te storten bedrag berekenen. (Kijk of het agentschap in uw buurt een geldautomaat heeft - zoek een agentschap).

    Als u uw rekening op afstand hebt geopend, is de optie "storten" standaard niet beschikbaar. Om het te activeren, moet u naar een filiaal gaan om uw identiteitskaart te laten lezen.

    U kunt controleren of het geld op uw rekening is aangekomen via de Beobank Mobile applicatie.

    Was dit antwoord nuttig?
    Nee Ja

    Opgelet: uw commentaar zal niet worden beantwoord. Voer geen persoonlijke gegevens in


    Verzenden
  • Download het Pdf-bestand vanaf de pagina ‘Betaalautomaten’ op de Beobank-website. Bij vragen, maak een afspraak met uw adviseur.

    Was dit antwoord nuttig?
    Nee Ja

    Opgelet: uw commentaar zal niet worden beantwoord. Voer geen persoonlijke gegevens in


    Verzenden
  • Er moet een onderscheid worden gemaakt tussen de speciale (prioritaire) overschrijvingen en de gewone overschrijvingen.

    Prioritaire overschrijvingen worden door EU-banken gebruikt om in realtime (dezelfde dag) geld over te maken. Voor dit soort overschrijvingen worden specifieke kosten in rekening gebracht. Alleen begunstigden die op de prioritaire lijst staan, kunnen worden geselecteerd.

    Met gewone overschrijvingen kunt u:

    • Nationale en internationale overschrijvingen uitvoeren.
    • Onmiddellijke (instant)overschrijvingen uitvoeren. Met instantoverschrijvingen kan de rekening van de begunstigde onmiddellijk worden gecrediteerd.

    Met uw computer op Beobank Online

    Ga naar het tabblad ‘Transacties > Overschrijvingen’.

    U kunt:

    • Geld overschrijven tussen uw Beobank interne rekeningen
    • Een overschrijving doen naar een geregistreerde begunstigde uit een gewone begunstigdenlijst
    • Een overschrijving uitvoeren naar een eenmalige begunstigde
    • Een overschrijving uitvoeren naar een begunstigde op de prioritaire begunstigdenlijst
    • Of een overschrijving doen naar een lijst op een vaste datum: hiermee maakt u een overschrijving naar alle begunstigden van een lijst.

    Met uw smartphone in de Beobank Mobile-app

    Ga naar het tabblad ‘Betalen > Nieuwe overschrijving’.

    U kunt:

    • Geld overschrijven tussen uw Beobank interne rekeningen: bij het selecteren van de te crediteren rekening, klikt u op ‘Interne rekeningen’.
    • Een overschrijving doen naar een geregistreerde begunstigde uit een gewone begunstigdenlijst: bij het selecteren van de te crediteren rekening, klikt u op de lijst waarop uw begunstigde is geregistreerd.
    • Een overschrijving uitvoeren naar een eenmalige begunstigde: bij het selecteren van de te crediteren rekening klikt u op een lijst met begunstigden en vervolgens op ‘Nieuwe begunstigde’. U kunt kiezen of u de begunstigde al dan niet aan de lijst wilt toevoegen.
    Was dit antwoord nuttig?
    Nee Ja

    Opgelet: uw commentaar zal niet worden beantwoord. Voer geen persoonlijke gegevens in


    Verzenden
  • Op Beobank Online met uw computer

    Gebruikersnaam, wachtwoord en Digipass

    Gebruikersnaam

    De gebruikersnaam bestaat uit een reeks tekens en/of cijfers waarmee u kunt inloggen op uw onlineaccount. Die wordt u meegedeeld wanneer het contract voor internetbankieren door uw toegewezen adviseur wordt aangemaakt en is te vinden op het contract zelf.

    Wachtwoord

    Bij het aanmaken van uw online toegang, stuurt uw toegewezen adviseur u een tijdelijk wachtwoord per sms. Dit blijft geldig totdat u het wijzigt.

    Bij uw eerste aanmelding dient u het tijdelijke wachtwoord in te voeren.

    Nadat u bent ingelogd, wordt u gevraagd om een nieuw, persoonlijk wachtwoord te kiezen.

    Digipass

    De Digipass wordt verstrekt door uw adviseur bij het aanmaken van uw toegang.

    Deze Digipass is gekoppeld aan uw gebruikersnaam en alleen daaraan: hij kan dus niet worden verwisseld met een andere Digipass.

    Hoe kiest u de pincode?

    Bij het eerste gebruik van uw Digipass, toont het scherm 'NEW PIN?': kies een pincode van vijf cijfers naar keuze en klik op OK.

    itsme®

    Door itsme® te gebruiken, hoeft u uw gebruikersnaam en wachtwoord niet te onthouden, of de Digipass te gebruiken bij elke inlogpoging.

    Om een itsme®-account aan te maken, heeft u het volgende nodig:

    • Een eID-kaartlezer;
    • Uw identiteitskaart;
    • De pincode van uw identiteitskaart;
    • Een persoonlijke gsm met een Belgische simkaart.

    Heeft u hulp nodig? Raadpleeg onze ondersteunings-PDF: Eerste aanmelding op Beobank Online.

    Op Beobank Mobile met uw smartphone

    Als u nog nooit hebt ingelogd op uw toegang tot internetbankieren, moet u eenmalig inloggen met uw gebruikersnaam, wachtwoord en Digipass. Als u al een eerste keer bent ingelogd bij deze gegevens, kunt u vervolgens itsme® gebruiken om u aan te melden bij de applicatie.

    De applicatie zal u vervolgens vragen om een persoonlijke 6-cijferige pincode in te stellen waarmee u de volgende keer kunt inloggen.

    Heeft u hulp nodig? Raadpleeg onze ondersteunings-PDF: Eerste aanmelding bij Beobank Mobile.

    Was dit antwoord nuttig?
    Nee Ja

    Opgelet: uw commentaar zal niet worden beantwoord. Voer geen persoonlijke gegevens in


    Verzenden