Welkom op de Klantondersteuning professionelen

Wat is uw vraag?

FAQ


Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
  • Vanaf uw computer op Beobank Online

    • Ga naar het tabblad 'Transacties > Kaarten - Mijn kaarten beheren'.
    • Als u meerdere kaarten hebt, selecteert u de kaart waarvoor u de limieten wilt wijzigen.
    • In het vak 'Betalingslimiet / Geldopnemingslimiet' klikt u op 'Beheren'.
    • Klik op 'Wenst u de limieten van uw kaart te verhogen?'.
    • Er worden u verschillende limieten aangeboden: selecteer de limiet van uw keuze en bevestig.

    Als u het gewenste plafond niet kunt vinden, neem dan contact op met uw adviseur.

    Vanaf uw smartphone op Beobank Mobile

    • Ga naar het tabblad 'Rekeningen > Kaarten' (bovenaan uw scherm).
    • Als u meerdere kaarten hebt, selecteert u de kaart waarvoor u de limieten wilt wijzigen.
    • Klik op 'Betalingslimiet' of 'Geldopnemingslimiet'.
    • Selecteer 'Deze limiet verhogen'.
    • Selecteer de nieuwe limiet van uw keuze in de lijst.
    • Bevestig.

    Als u het gewenste plafond niet kunt vinden, neem dan contact op met uw adviseur.

    Was dit antwoord nuttig?
    Nee Ja

    Opgelet: uw commentaar zal niet worden beantwoord. Voer geen persoonlijke gegevens in


    Verzenden
  • Heropname is mogelijk vanaf 12.500 €.
    Was dit antwoord nuttig?
    Nee Ja

    Opgelet: uw commentaar zal niet worden beantwoord. Voer geen persoonlijke gegevens in


    Verzenden
  • Hulp bij de eerste aanmelding op Beobank Mobile

    U kunt Beobank Mobile activeren door de volgende stappen te volgen:

    1. Download de Beobank Mobile-app via de App Store.
    2. Open de app en kies de identificatiemethode die voor u het beste werkt:
      • itsme®: Selecteer deze optie om zonder gebruikersnaam en wachtwoord in te loggen met uw itsme®-profiel.
      • Eenmalige code: Als u geen itsme® gebruikt, kunt u inloggen met de eenmalige code die u van uw kantoor hebt gekregen.
      • Digipass: Indien u een Digipass hebt, kunt u inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord.
        – Uw gebruikersnaam vindt u op uw contract 'Online bankieren'.
        – Uw wachtwoord ontvangt u de eerste keer via sms of post, of u gebruikt het wachtwoord dat u reeds gebruikt voor Beobank Online.
        Volg de stappen op uw smartphone om in te loggen met uw Digipass.
    3. U ontvangt een sms om uw smartphone te registreren.
    4. Kies uw eigen geheime code voor Beobank Mobile.

    Heeft u nog geen contract voor bankieren op afstand?
    U kunt dit afsluiten in uw agentschap. U ontvangt dan een gebruikersnaam en een tijdelijk wachtwoord. Daarna kunt u de bovenstaande stappen volgen om de app te activeren.

    Bekijk de video met uitleg over de eerste aanmelding:

    Was dit antwoord nuttig?
    Nee Ja

    Opgelet: uw commentaar zal niet worden beantwoord. Voer geen persoonlijke gegevens in


    Verzenden
  • Neem contact op met uw adviseur.
    Was dit antwoord nuttig?
    Nee Ja

    Opgelet: uw commentaar zal niet worden beantwoord. Voer geen persoonlijke gegevens in


    Verzenden
  • Het minimumbedrag is 25.000 €.

    Was dit antwoord nuttig?
    Nee Ja

    Opgelet: uw commentaar zal niet worden beantwoord. Voer geen persoonlijke gegevens in


    Verzenden
  • Ze variëren afhankelijk van het geleende bedrag:

    • Krediet ≤  250 000 € =  500 €
    • Krediet >  250 000 € ≤ 500 000 € = 700 €
    • Krediet >  500 000 € =  800 €
    Was dit antwoord nuttig?
    Nee Ja

    Opgelet: uw commentaar zal niet worden beantwoord. Voer geen persoonlijke gegevens in


    Verzenden