
Hoe komen Beobank-klanten het liefst in contact met de bank? Digitaal, telefonisch of persoonlijk?
Hoe komen Beobank-klanten het liefst in contact met de bank? Digitaal, telefonisch of persoonlijk?
Als eigenaar van Expert Literie kan Jean-Philippe Semal al 20 jaar rekenen op de steun van zijn Beobank PRO adviseur voor alle noden van het familiebedrijf.
Als zelfstandige of KMO-bedrijfsleider beschikt u ongetwijfeld over één of meer zakelijke rekeningen. Maar staat uw bank nog wel als een partner naast u? Vooral in crisistijden is dit een belangrijke vraag. Want net als he...
EricVermesse:“Ik ben verantwoordelijk voor het PRO-segment. Onze 11 teams met in totaal 65 adviseurs verlenen service aan onze professionele klanten op het hele grondgebied. Wij werken sterk klantgericht: wij streven er al...
Een face-to-facegesprek is vaak efficiënter dan 10 telefoontjes. In een Beobank PRO Center beschik jegratisover een geprivatiseerde ruimte (vergadercapsules of vergaderzaal) met wifi en projectiemateriaal. Zo kan je op een...
Met de Beobank PRO Centers biedt Beobank haar professionele klanten werk- en co-workingruimtes om het hen gemakkelijker te maken.
Klanten een persoonlijke service geven zit bij Beobank in de genen. Patrick Habets en Roger Renardy, directeurs van de Beobank-agentschappen in Eupen, leggen uit hoe zij dat elke dag in de praktijk brengen.