Welkom op de Klantondersteuning professionelen

Wat is uw vraag?

FAQ


Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
  • Vanaf uw computer op Beobank Online

    • Ga naar het tabblad 'Transacties > Kaarten - Mijn kaarten beheren'.
    • Als u meerdere kaarten hebt, selecteert u de kaart waarvoor u de limieten wilt wijzigen.
    • In het vak 'Betalingslimiet / Geldopnemingslimiet' klikt u op 'Beheren'.
    • Klik op 'Wenst u de limieten van uw kaart te verhogen?'.
    • Er worden u verschillende limieten aangeboden: selecteer de limiet van uw keuze en bevestig.

    Als u het gewenste plafond niet kunt vinden, neem dan contact op met uw adviseur.

    Vanaf uw smartphone op Beobank Mobile

    • Ga naar het tabblad 'Rekeningen > Kaarten' (bovenaan uw scherm).
    • Als u meerdere kaarten hebt, selecteert u de kaart waarvoor u de limieten wilt wijzigen.
    • Klik op 'Betalingslimiet' of 'Geldopnemingslimiet'.
    • Selecteer 'Deze limiet verhogen'.
    • Selecteer de nieuwe limiet van uw keuze in de lijst.
    • Bevestig.

    Als u het gewenste plafond niet kunt vinden, neem dan contact op met uw adviseur.

    Was dit antwoord nuttig?
    Nee Ja

    Opgelet: uw commentaar zal niet worden beantwoord. Voer geen persoonlijke gegevens in


    Verzenden
  • Hulp bij de eerste aanmelding op Beobank Mobile

    U kunt Beobank Mobile activeren door de volgende stappen te volgen:

    1. Download de Beobank Mobile-app via de App Store.
    2. Open de app en kies de identificatiemethode die voor u het beste werkt:
      • itsme®: Selecteer deze optie om zonder gebruikersnaam en wachtwoord in te loggen met uw itsme®-profiel.
      • Eenmalige code: Als u geen itsme® gebruikt, kunt u inloggen met de eenmalige code die u van uw kantoor hebt gekregen.
      • Digipass: Indien u een Digipass hebt, kunt u inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord.
        – Uw gebruikersnaam vindt u op uw contract 'Online bankieren'.
        – Uw wachtwoord ontvangt u de eerste keer via sms of post, of u gebruikt het wachtwoord dat u reeds gebruikt voor Beobank Online.
        Volg de stappen op uw smartphone om in te loggen met uw Digipass.
    3. U ontvangt een sms om uw smartphone te registreren.
    4. Kies uw eigen geheime code voor Beobank Mobile.

    Heeft u nog geen contract voor bankieren op afstand?
    U kunt dit afsluiten in uw agentschap. U ontvangt dan een gebruikersnaam en een tijdelijk wachtwoord. Daarna kunt u de bovenstaande stappen volgen om de app te activeren.

    Bekijk de video met uitleg over de eerste aanmelding:

    Was dit antwoord nuttig?
    Nee Ja

    Opgelet: uw commentaar zal niet worden beantwoord. Voer geen persoonlijke gegevens in


    Verzenden
  • Heropname is mogelijk vanaf 12.500 €.
    Was dit antwoord nuttig?
    Nee Ja

    Opgelet: uw commentaar zal niet worden beantwoord. Voer geen persoonlijke gegevens in


    Verzenden
  • Het minimumbedrag is 25.000 €.

    Was dit antwoord nuttig?
    Nee Ja

    Opgelet: uw commentaar zal niet worden beantwoord. Voer geen persoonlijke gegevens in


    Verzenden
  • Neem contact op met uw adviseur.
    Was dit antwoord nuttig?
    Nee Ja

    Opgelet: uw commentaar zal niet worden beantwoord. Voer geen persoonlijke gegevens in


    Verzenden
  • Tijdens de looptijd van uw krediet kunnen zich onverwachte gebeurtenissen voordoen die het moeilijk maken om uw financiële verplichtingen na te komen. Door te kiezen voor Protect Invest, de tijdelijke overlijdensverzekering met een constant kapitaal voor uw investerings- of beroepskrediet, zorgt u ervoor dat uw nabestaanden zich geen zorgen hoeven te maken over de terugbetaling van het verzekerd bedrag van uw lening in geval van overlijden van de verzekerde tijdens de looptijd van de polis.
    Was dit antwoord nuttig?
    Nee Ja

    Opgelet: uw commentaar zal niet worden beantwoord. Voer geen persoonlijke gegevens in


    Verzenden