Welkom op de Klantondersteuning professionelen

Wat is uw vraag?

FAQ


Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
  • Op Beobank Online met uw computer

    Gebruikersnaam, wachtwoord en Digipass

    Gebruikersnaam

    De gebruikersnaam bestaat uit een reeks tekens en/of cijfers waarmee u kunt inloggen op uw onlineaccount. Die wordt u meegedeeld wanneer het contract voor internetbankieren door uw toegewezen adviseur wordt aangemaakt en is te vinden op het contract zelf.

    Wachtwoord

    Bij het aanmaken van uw online toegang, stuurt uw toegewezen adviseur u een tijdelijk wachtwoord per sms. Dit blijft geldig totdat u het wijzigt.

    Bij uw eerste aanmelding dient u het tijdelijke wachtwoord in te voeren.

    Nadat u bent ingelogd, wordt u gevraagd om een nieuw, persoonlijk wachtwoord te kiezen.

    Digipass

    De Digipass wordt verstrekt door uw adviseur bij het aanmaken van uw toegang.

    Deze Digipass is gekoppeld aan uw gebruikersnaam en alleen daaraan: hij kan dus niet worden verwisseld met een andere Digipass.

    Hoe kiest u de pincode?

    Bij het eerste gebruik van uw Digipass, toont het scherm 'NEW PIN?': kies een pincode van vijf cijfers naar keuze en klik op OK.

    itsme®

    Door itsme® te gebruiken, hoeft u uw gebruikersnaam en wachtwoord niet te onthouden, of de Digipass te gebruiken bij elke inlogpoging.

    Om een itsme®-account aan te maken, heeft u het volgende nodig:

    • Een eID-kaartlezer;
    • Uw identiteitskaart;
    • De pincode van uw identiteitskaart;
    • Een persoonlijke gsm met een Belgische simkaart.

    Heeft u hulp nodig? Raadpleeg onze ondersteunings-PDF: Eerste aanmelding op Beobank Online.

    Op Beobank Mobile met uw smartphone

    Als u nog nooit hebt ingelogd op uw toegang tot internetbankieren, moet u eenmalig inloggen met uw gebruikersnaam, wachtwoord en Digipass. Als u al een eerste keer bent ingelogd bij deze gegevens, kunt u vervolgens itsme® gebruiken om u aan te melden bij de applicatie.

    De applicatie zal u vervolgens vragen om een persoonlijke 6-cijferige pincode in te stellen waarmee u de volgende keer kunt inloggen.

    Heeft u hulp nodig? Raadpleeg onze ondersteunings-PDF: Eerste aanmelding bij Beobank Mobile.

    Was dit antwoord nuttig?
    Nee Ja

    Opgelet: uw commentaar zal niet worden beantwoord. Voer geen persoonlijke gegevens in


    Verzenden
  • U kunt uw inloggegevens wijzigen zodra u bent ingelogd op Beobank Online (gebruikersnaam/wachtwoord wijzigen) of Beobank Mobile (geheime code van de app wijzigen).

    Als u niet kunt inloggen op Beobank Online, neem dan contact op met Beobank Service Center op 02/622.20.00 (van maandag tot vrijdag van 8 tot 20 uur en zaterdag van 9 tot 12.30 uur).

    Uw gebruikersnaam wijzigen

    U heeft de mogelijkheid om een gepersonaliseerde gebruikersnaam aan te maken om uw aanmelding te vergemakkelijken.

    Ga in Beobank Online naar het tabblad ‘Profiel > Gebruikersnaam’ en:

    • Voer de nieuwe gebruikersnaam van uw keuze in.
    • Bevestig met uw wachtwoord.

    Uw wachtwoord wijzigen

    In Beobank Online, ga naar het tabblad ‘Profiel > Wachtwoord’ en vul het volgende in:

    • Het huidige wachtwoord (dat u heeft gebruikt om in te loggen).
    • Het nieuwe wachtwoord van uw keuze.
    • Bevestig het nieuwe wachtwoord.

    De pincode van de Digipass wijzigen

    1. Schakel uw Digipass in, voer uw 5-cijferige pincode in en bevestig door op OK te drukken.
    2. Druk 6 (Instellingen).
    3. Druk 2 (Pincode).
    4. Voer uw huidige pincode in en bevestig door op OK te drukken.
    5. Uw scherm geeft ‘NIEUWE PIN?’ weer: kies een nieuwe 5-cijferige code en bevestig door op OK te drukken.
    6. Voer opnieuw de door u gekozen code in en bevestig door op OK te drukken.

    De geheime code van uw Beobank Mobile-applicatie wijzigen

    • Ga in Beobank Mobile naar het tabblad ‘Menu’.
    • Klik op het instellingenicoon (rechtsboven op uw scherm).
    • Klik op ‘Beveiligingsopties > Bevestiging Mobile > De Beobank Mobile geheime code wijzigen’.
    Was dit antwoord nuttig?
    Nee Ja

    Opgelet: uw commentaar zal niet worden beantwoord. Voer geen persoonlijke gegevens in


    Verzenden
  • Onze formules zijn bestemd voor professionelen met liberale beroepen, kleine handels- of dienstenbedrijven of kantoren (deze lijst is niet compleet), of u eigenaar of huurder bent, met Beobank Home Secure PRO geniet u van oplossingen om uw medewerkers en eigendommen te beschermen vanaf 37,50€ excl. BTW per maand.
    Voor de installatie voert de technische adviseur samen met u een veiligheidsdiagnose uit om u de best mogelijke configuratie te bieden, aangepast aan uw behoeften en uw gebruiksgewoonten.

    Bovendien is het installatie verzoek onderworpen aan het naleven van criteria die aangepast kunnen worden:

    • Waarde van de boedel inhoud: 500 000 € maximum,
    • Oppervlakte van de lokalen: beperkt tot maximum 800 m²,
    • Uitgesloten activiteiten:
      • Juwelierszaken waar edelstenen en edele metalen bewerkt of verkocht worden
      • Data-centers
      • Ziekenhuizen
      • Financiële instellingen of bankagentschappen
    Was dit antwoord nuttig?
    Nee Ja

    Opgelet: uw commentaar zal niet worden beantwoord. Voer geen persoonlijke gegevens in


    Verzenden
  • Gebruikersnaam vergeten

    Bent u zelfstandig ondernemer? Klik op de inlogpagina op ‘Probleem om in te loggen’ en vervolgens op ‘gebruikersnaam vergeten’.

    Vertegenwoordigt u een bedrijf of een rechtspersoon? Neem dan contact op met het Beobank Service Center op 02/622.20.00 (maandag tot vrijdag van 8 tot 20 uur en zaterdag van 9 tot 12.30 uur).

    Wachtwoord vergeten

    Klik hier om direct naar het wachtwoordherstelformulier te gaan.

    Hiervoor hebt u uw gebruikersnaam nodig.

    Pincode Digipass vergeten

    Neem contact op met het Beobank Service Center op 02/622.20.00 (maandag tot vrijdag van 8 tot 20 uur en zaterdag van 9 tot 12.30 uur).

    U hebt uw Digipass nodig wanneer u belt.

    Geheime code van Beobank Mobile vergeten

    Klik op de inlogpagina van de applicatie op ‘Beobank Mobile geheime code vergeten’.

    U moet uw inloggegevens (gebruikersnaam, wachtwoord en Digipass) of een itsme®-account hebben.

    Was dit antwoord nuttig?
    Nee Ja

    Opgelet: uw commentaar zal niet worden beantwoord. Voer geen persoonlijke gegevens in


    Verzenden
  • Dit gebruiksvriendelijke telebewaking systeem is geschikt voor verschillende gebruikers. Op het toetsenbord kunt u tot 9 vertrouwelijke toegangscodes instellen die u kunt toekennen aan bevoegde personen. Zo komt u te weten wanneer het systeem in- of uitgeschakeld wordt. Zo kunt u bijvoorbeeld per SMS of email te weten komen welke gebruiker het alarmsysteem inschakelt bij het sluiten van de lokalen.

    Ook kunt u kiezen voor afstandsbedieningen waarmee u het alarmsysteem in- of uit kunt schakelen als u zeer dichtbij bent of binnen de lokalen.

    Was dit antwoord nuttig?
    Nee Ja

    Opgelet: uw commentaar zal niet worden beantwoord. Voer geen persoonlijke gegevens in


    Verzenden
  • Nee, u moet geen klant zijn bij Beobank om een Beobank Home Secure PRO abonnement aan te gaan.

    Was dit antwoord nuttig?
    Nee Ja

    Opgelet: uw commentaar zal niet worden beantwoord. Voer geen persoonlijke gegevens in


    Verzenden