Welkom op de Klantondersteuning professionelen

Wat is uw vraag?

FAQ


Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
  • Hulp bij de eerste aanmelding op Beobank Mobile

    U kunt Beobank Mobile activeren door de volgende stappen te volgen:

    1. Download de Beobank Mobile-app via de App Store.
    2. Open de app en kies de identificatiemethode die voor u het beste werkt:
      • itsme®: Selecteer deze optie om zonder gebruikersnaam en wachtwoord in te loggen met uw itsme®-profiel.
      • Eenmalige code: Als u geen itsme® gebruikt, kunt u inloggen met de eenmalige code die u van uw kantoor hebt gekregen.
      • Digipass: Indien u een Digipass hebt, kunt u inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord.
        – Uw gebruikersnaam vindt u op uw contract 'Online bankieren'.
        – Uw wachtwoord ontvangt u de eerste keer via sms of post, of u gebruikt het wachtwoord dat u reeds gebruikt voor Beobank Online.
        Volg de stappen op uw smartphone om in te loggen met uw Digipass.
    3. U ontvangt een sms om uw smartphone te registreren.
    4. Kies uw eigen geheime code voor Beobank Mobile.

    Heeft u nog geen contract voor bankieren op afstand?
    U kunt dit afsluiten in uw agentschap. U ontvangt dan een gebruikersnaam en een tijdelijk wachtwoord. Daarna kunt u de bovenstaande stappen volgen om de app te activeren.

    Bekijk de video met uitleg over de eerste aanmelding:

    Was dit antwoord nuttig?
    Nee Ja

    Opgelet: uw commentaar zal niet worden beantwoord. Voer geen persoonlijke gegevens in


    Verzenden
  • Debetkaart
    U kunt de pincode van uw debetkaart raadplegen via uw online toegang.

    Met uw computer op Beobank Online
    Ga naar het tabblad 'Transacties - Kaarten - Mijn kaarten beheren'.

    Als u meerdere kaarten hebt, selecteert u de kaart waarvoor u de code wilt raadplegen.
    In het vak 'Geheime code' klikt u op 'Raadplegen'.

    Met uw smartphone op Beobank Mobile
    Ga naar het tabblad 'Rekeningen > Kaarten' (bovenaan uw scherm).

    Als u meerdere kaarten hebt, selecteert u de kaart waarvoor u de code wilt raadplegen.
    Klik op 'Geheime code'.

    Hebt u uw kaart geblokkeerd na drie opeenvolgende codefouten? Neem dan contact op met het Beobank Service Center op 02/622.20.00 (van maandag tot vrijdag van 8u tot 20u en zaterdag van 9u tot 12u30) om de code opnieuw in te stellen.


    Uitgestelde betaalkaart (Visa PRO)

    • Als u de pincode op uw kaart bent vergeten
    • Of uw kaart hebt geblokkeerd na 3 opeenvolgende codefouten

    Neem dan contact op met het Beobank Service Center op 02/622.20.00 (maandag tot vrijdag van 8u tot 20u en zaterdag van 9u tot 12u30) om deze pogingen opnieuw in te stellen en een codeherinnering te verkrijgen.

    Was dit antwoord nuttig?
    Nee Ja

    Opgelet: uw commentaar zal niet worden beantwoord. Voer geen persoonlijke gegevens in


    Verzenden
  • Vanaf uw computer op Beobank Online

    • Ga naar het tabblad 'Transacties > Kaarten - Mijn kaarten beheren'.
    • Als u meerdere kaarten hebt, selecteert u de kaart waarvoor u de limieten wilt wijzigen.
    • In het vak 'Betalingslimiet / Geldopnemingslimiet' klikt u op 'Beheren'.
    • Klik op 'Wenst u de limieten van uw kaart te verhogen?'.
    • Er worden u verschillende limieten aangeboden: selecteer de limiet van uw keuze en bevestig.

    Als u het gewenste plafond niet kunt vinden, neem dan contact op met uw adviseur.

    Vanaf uw smartphone op Beobank Mobile

    • Ga naar het tabblad 'Rekeningen > Kaarten' (bovenaan uw scherm).
    • Als u meerdere kaarten hebt, selecteert u de kaart waarvoor u de limieten wilt wijzigen.
    • Klik op 'Betalingslimiet' of 'Geldopnemingslimiet'.
    • Selecteer 'Deze limiet verhogen'.
    • Selecteer de nieuwe limiet van uw keuze in de lijst.
    • Bevestig.

    Als u het gewenste plafond niet kunt vinden, neem dan contact op met uw adviseur.

    Was dit antwoord nuttig?
    Nee Ja

    Opgelet: uw commentaar zal niet worden beantwoord. Voer geen persoonlijke gegevens in


    Verzenden
  • Neem contact op met uw adviseur.
    Was dit antwoord nuttig?
    Nee Ja

    Opgelet: uw commentaar zal niet worden beantwoord. Voer geen persoonlijke gegevens in


    Verzenden
  • Op Beobank Online met uw computer

    Gebruikersnaam, wachtwoord en Digipass

    Gebruikersnaam

    De gebruikersnaam bestaat uit een reeks tekens en/of cijfers waarmee u kunt inloggen op uw onlineaccount. Die wordt u meegedeeld wanneer het contract voor internetbankieren door uw toegewezen adviseur wordt aangemaakt en is te vinden op het contract zelf.

    Wachtwoord

    Bij het aanmaken van uw online toegang, stuurt uw toegewezen adviseur u een tijdelijk wachtwoord per sms. Dit blijft geldig totdat u het wijzigt.

    Bij uw eerste aanmelding dient u het tijdelijke wachtwoord in te voeren.

    Nadat u bent ingelogd, wordt u gevraagd om een nieuw, persoonlijk wachtwoord te kiezen.

    Digipass

    De Digipass wordt verstrekt door uw adviseur bij het aanmaken van uw toegang.

    Deze Digipass is gekoppeld aan uw gebruikersnaam en alleen daaraan: hij kan dus niet worden verwisseld met een andere Digipass.

    Hoe kiest u de pincode?

    Bij het eerste gebruik van uw Digipass, toont het scherm 'NEW PIN?': kies een pincode van vijf cijfers naar keuze en klik op OK.

    itsme®

    Door itsme® te gebruiken, hoeft u uw gebruikersnaam en wachtwoord niet te onthouden, of de Digipass te gebruiken bij elke inlogpoging.

    Om een itsme®-account aan te maken, heeft u het volgende nodig:

    • Een eID-kaartlezer;
    • Uw identiteitskaart;
    • De pincode van uw identiteitskaart;
    • Een persoonlijke gsm met een Belgische simkaart.

    Heeft u hulp nodig? Raadpleeg onze ondersteunings-PDF: Eerste aanmelding op Beobank Online.

    Op Beobank Mobile met uw smartphone

    Als u nog nooit hebt ingelogd op uw toegang tot internetbankieren, moet u eenmalig inloggen met uw gebruikersnaam, wachtwoord en Digipass. Als u al een eerste keer bent ingelogd bij deze gegevens, kunt u vervolgens itsme® gebruiken om u aan te melden bij de applicatie.

    De applicatie zal u vervolgens vragen om een persoonlijke 6-cijferige pincode in te stellen waarmee u de volgende keer kunt inloggen.

    Heeft u hulp nodig? Raadpleeg onze ondersteunings-PDF: Eerste aanmelding bij Beobank Mobile.

    Was dit antwoord nuttig?
    Nee Ja

    Opgelet: uw commentaar zal niet worden beantwoord. Voer geen persoonlijke gegevens in


    Verzenden
  • Ja, overal waar u de Bancontact- en/of Mastercard-logo's ziet.

    Was dit antwoord nuttig?
    Nee Ja

    Opgelet: uw commentaar zal niet worden beantwoord. Voer geen persoonlijke gegevens in


    Verzenden