
Uw veilige, gratis en eenvoudige bankapp!
Uw veilige, gratis en eenvoudige bankapp!
Altijd toegang, 24/7 tot uw dagelijkse verrichtingen: het beheer van uw rekeningen en kaarten, het uitvoeren van overschrijvingen of toegang tot uw documenten. Uw bank binnen handbereik, waar u ook bent en wanneer u maar wilt.
Uw applicatie is beveiligd: log in met uw persoonlijke code van 6 cijfers, uw vingerafdruk of gezichtsherkenning, als uw smartphone hiermee is uitgerust.
Beobank Mobile biedt tal van functies: volg beleggingen, voer beursorders uit, beheer verzekeringen en schadeaangiften, raadpleeg kredieten en documenten, en neem contact op met uw adviseur via het berichtencentrum.
Heeft u vragen over het beheer van uw rekeningen, onze producten of diensten? Onze chatbot Pixy is 24/7 beschikbaar en helpt u wanneer nodig.
Vanaf onze applicatie kunt u verschillende producten simuleren en aanvragen: betaalrekening, spaarrekening, verzekeringsproduct, kredietkaart, kortetermijnlening en effectenrekening.
Beheer efficiënt uw inkomsten en uitgaven met de Budgetbeheer tool, die ook de mogelijkheid biedt om de CO2-voetafdruk van uw transacties te bekijken.
Hulp bij de 1ste aanmelding op Beobank Mobile
U kunt Beobank Mobile activeren door het volgen van de volgende stappen:
Indien u nog geen contract voor bankieren op afstand hebt, kunt u dit afsluiten in uw agentschap. U ontvangt dan een gebruikersnaam en een tijdelijk wachtwoord. Daarna kunt u de bovenstaande stappen volgen om de app te activeren.
De Beobank Mobile applicatie kan gebruikt worden op Apple (iOS versie 11.0 of hoger) en Android (versie 6.0 of hoger) smartphones en tablets.
U kunt uw eerste verbinding rechtstreeks via de Beobank Mobile applicatie maken, maar u dient vooraf wel een gebruikersnaam en een wachtwoord te hebben, en een Digipass als u een betaalrekening hebt bij Beobank.
Als u nog geen toegang hebt, kunt u die hier aanvragen.
In dat geval moet u uw profiel uit de applicatie verwijderen. Daarna moet u opnieuw uw gebruikersprofiel registreren en een nieuwe Beobank Mobile geheime code kiezen.
Zelfs dan zijn er verschillende zaken die u beschermen. Allereerst is er uw Beobank Mobile geheime code die de toegang tot uw rekeningen beveiligt. Daarnaast hebt u waarschijnlijk ook een toegangscode ingesteld die uw smartphone zelf beveiligt.
Als u een Digipass hebt, kunt u ook de toegang op uw telefoon blokkeren via Beobank Online in het menu Mijn Profiel > Mobiele applicatie.
Als u geen Digipass hebt, kunt u contact opnemen met Beobank Service Center op het nummer +32 (0)2 622 20 00 (van maandag tot vrijdag van 8u tot 20u, en op zaterdag van 9u tot 12u30) en een aanvraag indienen om uw mobiel apparaat te laten schrappen.