Beobank Mobile: de bank binnen handbereik

Uw veilige, gratis en eenvoudige bankapp!

Eén app, tal van voordelen!

  • Snelle toegang tot uw rekeningen

    Altijd toegang, 24/7 tot uw dagelijkse verrichtingen: het beheer van uw rekeningen en kaarten, het uitvoeren van overschrijvingen of toegang tot uw documenten. Uw bank binnen handbereik, waar u ook bent en wanneer u maar wilt.

  • Beobank Mobile, helemaal veilig

    Uw applicatie is beveiligd: log in met uw persoonlijke code van 6 cijfers, uw vingerafdruk of gezichtsherkenning, als uw smartphone hiermee is uitgerust.

  • Een groot aantal functies

    Beobank Mobile biedt tal van functies: volg beleggingen, voer beursorders uit, beheer verzekeringen en schadeaangiften, raadpleeg kredieten en documenten, en neem contact op met uw adviseur via het berichtencentrum.

  • Pixy, uw digitale assistent 24/7

    Heeft u vragen over het beheer van uw rekeningen, onze producten of diensten? Onze chatbot Pixy is 24/7 beschikbaar en helpt u wanneer nodig.

  • Open een product in enkele klikken

    Vanaf onze applicatie kunt u verschillende producten simuleren en aanvragen: betaalrekening, spaarrekening, verzekeringsproduct, kredietkaart, kortetermijnlening en effectenrekening.

  • Budgetbeheer

    Beheer efficiënt uw inkomsten en uitgaven met de Budgetbeheer tool, die ook de mogelijkheid biedt om de CO2-voetafdruk van uw transacties te bekijken.

Open uw bankrekening via de Beobank Mobile app.

Ontdek hoe Beobank Mobile zich onderscheidt als een van de beste bankapps in België, uitgeroepen tot een van de topapps in 2023 door Sia Partners.

Scan de QR-code en download de app gratis op uw smartphone of tablet.

 
Téléchargez notre App pour iOS Téléchargez notre App pour Android
Instructievideo's
Online en mobiel bankieren met onze handige stap-voor-stap tutorials.

Veelgestelde vragen

Hoe Beobank Mobile activeren?

Hulp bij de 1ste aanmelding op Beobank Mobile

 

U kunt Beobank Mobile activeren door het volgen van de volgende stappen:

  1. Download de Beobank Mobile app via de App Store
  2. Open de app en kies de identificatiemethode die voor u het beste werkt:
    • itsme®: Selecteer deze optie om zonder gebruikersnaam en wachtwoord in te loggen met uw itsme®-profiel.
    • Éénmalige code: Als u geen itsme® gebruikt, kunt u inloggen met de éénmalige code die u van uw kantoor hebt gekregen.
    • Digipass: Indien u een Digipass heeft kan u inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord (u vindt uw gebruikersnaam op uw contract 'Online bankieren' en uw wachtwoord ontvangt u de eerste keer via SMS of post - Of u gebruikt het wachtwoord dat u reeds gebruikt voor Beobank Online). Volg de stappen op uw smartphone om in te loggen met uw Digipass.
  3. U ontvangt een SMS om uw smartphone te registreren.
  4. Kies uw eigen Beobank Mobile geheime code.

Indien u nog geen contract voor bankieren op afstand hebt, kunt u dit afsluiten in uw agentschap. U ontvangt dan een gebruikersnaam en een tijdelijk wachtwoord. Daarna kunt u de bovenstaande stappen volgen om de app te activeren.

Werkt Beobank Mobile op alle type smartphones?

De Beobank Mobile applicatie kan gebruikt worden op Apple (iOS versie 11.0 of hoger) en Android (versie 6.0 of hoger) smartphones en tablets.

Wat moet ik doen indien ik mijn Beobank Mobile code vergeten ben?

U kunt uw eerste verbinding rechtstreeks via de Beobank Mobile applicatie maken, maar u dient vooraf wel een gebruikersnaam en een wachtwoord te hebben, en een Digipass als u een betaalrekening hebt bij Beobank.

Als u nog geen toegang hebt, kunt u die hier aanvragen.

Wat doen als ik mijn Beobank Mobile code niet meer ken?

In dat geval moet u uw profiel uit de applicatie verwijderen. Daarna moet u opnieuw uw gebruikersprofiel registreren en een nieuwe Beobank Mobile geheime code kiezen.

Wat als mijn telefoon gestolen wordt?

Zelfs dan zijn er verschillende zaken die u beschermen. Allereerst is er uw Beobank Mobile geheime code die de toegang tot uw rekeningen beveiligt. Daarnaast hebt u waarschijnlijk ook een toegangscode ingesteld die uw smartphone zelf beveiligt.

Als u een Digipass hebt, kunt u ook de toegang op uw telefoon blokkeren via Beobank Online in het menu Mijn Profiel > Mobiele applicatie.

Als u geen Digipass hebt, kunt u contact opnemen met Beobank Service Center op het nummer +32 (0)2 622 20 00 (van maandag tot vrijdag van 8u tot 20u, en op zaterdag van 9u tot 12u30) en een aanvraag indienen om uw mobiel apparaat te laten schrappen.

Deze artikelen kunnen u interesseren

  • 54: de scharnierleeftijd voor uw pensioensparen

    Pensioensparen is een fiscaal interessante formule om kapitaal op te bouwen voor uw pensioen. Maar u moet wel uw stortingen goed opvolgen, vooral op uw 54ste.

  • Onvoorziene uitgaven? Advies helpt!

    Zit het financieel even niet mee en zou een duwtje in de rug nu goed van pas komen? Hoe gaat u om met een financiële dip? Bedenk in elk geval dat er oplossingen bestaan.

Ontdek de blog van Beobank
* Zoals vermeld in het artikel van de Trends.