Uw woning verzekeren
Intensieve en gepersonaliseerde bijstand, zelfs zonder schadegeval
U stelt uw contract op in functie van uw behoeften
Uw voertuig in rust is ook verzekerd (indien de inhoud verzekerd is)
Bij elke situatie past een Woningverzekeringsformule
Of u nu eigenaar, huurder, verhuurder of student bent, wij stellen u verschillende formules en opties voor op maat van uw behoeften. Waterschade, brand, elektrische schade, diefstal, heruitrusting met nieuw meubilair… Kies de formule die het best past bij u en uw woning.
Uitgebreide basiswaarborgen
De Beobank woningverzekering van Partners Verzekeringen NV dekt veel meer dan alleen brandschade. U bent ook beschermd tegen:
- schade veroorzaakt door brand, hagel, waterschade, storm, sneeuwdruk, aanslagen en arbeidsconflicten, natuurrampen, de werking van elektriciteit
- onroerende schade als gevolg van een inbraak
- de schade toegebracht aan derden door uw woning (bv. als een voorbijganger uitglijdt op een ijsplek voor uw deur of als de brand in uw woning overslaat naar de buren)
Voornaamste uitsluitingen | Voornaamste beperkingen |
|
|
De volledige lijst met uitsluitingen en beperkingen vindt u in de algemene voorwaarden.
Extra opties voor eigenaars en huurders
Wilt u nóg beter verzekerd zijn als eigenaar of huurder? Naast de onmisbare waarborgen bieden we u ook een ruime keuze aan opties, die uw woning en haar waardevolle inboedel optimaal beschermen :
1. Diefstal
De waarborg Diefstal beschermt u tegen financieel verlies na een inbraak. Deze optie vergoedt uw gestolen voorwerpen in de verzekerde ruimten, maar ook de schade die de dieven hebben aangericht tijdens de (poging tot) inbraak.
U bent ook gedekt als u het slachtoffer wordt van een diefstal of overval elders in Europa.
Voornaamste uitsluitingen | Voornaamste beperkingen |
|
|
De volledige lijst met uitsluitingen en beperkingen vindt u in de algemene voorwaarden.
2. Alle risico’s
De optie Alle risico’s verzekert onder bepaalde voorwaarden uw materiële en onroerende goederen tegen ongevallen, zelfs als u daar zelf voor verantwoordelijk bent of als die buitenshuis gebeuren.
Dit zijn enkele voorbeelden van gedekte schadegevallen bij deze optie:
- Een slecht aangetrokken handrem… en uw wagen belandt tegen de garagepoort. De herstelling van uw poort wordt geregeld!
- Rode wijn op uw tapijt… Uw tapijt wordt terugbetaald!
- U valt tijdens een fietstochtje… Uw kapotte fiets wordt vergoed!
- Vandalen hebben uw omheining beschadigd… De herstelling van uw omheining is verzekerd!
Voornaamste uitsluitingen | Voornaamste beperkingen |
|
|
De volledige lijst met uitsluitingen en beperkingen vindt u in de algemene voorwaarden.
3. Heruitrusting met nieuw meubilair
De waarborg « heruitrusting met nieuw meubilair » vergoedt de nieuwwaarde van uw beschadigde voorwerpen.
Voornaamste uitsluitingen | Voornaamste beperkingen |
|
|
De volledige lijst met uitsluitingen en beperkingen vindt u in de algemene voorwaarden.
4. Depannage huishoudelijke en audiovisuele toestellen
Als een huishoud- of audiovisueel toestel van minder dan 5 jaar oud in panne valt, voorziet deze waarborg onder bepaalde voorwaarden de tussenkomst van een gekwalificeerde hersteller aan huis. De verplaatsing, het uurloon en de kost van de vervangstukken zijn gedekt. En als uw toestel niet te herstellen is, dan vergoeden we de nieuwwaarde !
Voornaamste uitsluitingen | Voornaamste beperkingen |
Schadegevallen die voortvloeien uit:
Storingen en schade waarvoor u geen contact opnam met Mondial Assistance voor de mogelijke herstelling van een gedekt toestel. |
|
De volledige lijst met uitsluitingen en beperkingen vindt u in de algemene voorwaarden.
5. Onrechtstreekse verliezen
Dankzij deze waarborg geniet u van een extra schadevergoeding van 10% om bijkomende kosten zoals telefoon en verplaatsingen te dekken.
Voornaamste uitsluitingen |
Deze vergoeding wordt niet gegarandeerd bij ondere andere:
|
De volledige lijst met uitsluitingen en beperkingen vindt u in de algemene voorwaarden.
6. Rechtsbijstand Woning
Bij een geschil helpt de Rechtsbijstand Woning u met alle administratieve en juridische stappen. U wordt ook vergoed als de persoon die verantwoordelijk is voor uw schade insolvent verklaard is.
Voorwaarde |
De waarborg komt u slechts toe indien u zich op het ogenblik van het schadegeval bevindt in de vereiste voorwaarden om te kunnen genieten van de waarborg Burgerlijke Aansprakelijkheid Gebouw indien u schade aan een derde zou berokkenen. |
De volledige lijst met uitsluitingen en beperkingen vindt u in de algemene voorwaarden.
Extra opties voor verhuurders
Wilt u een woning verhuren? Naast de onmisbare waarborgen kunt u ook kiezen voor bijkomende opties om u en uw eigendom te beschermen :
1. Onrechtstreekse verliezen
Dankzij deze waarborg geniet u van een extra schadevergoeding van 10% om bijkomende kosten zoals telefoon en verplaatsingen te dekken.
Voornaamste uitsluitingen |
Deze vergoeding wordt niet gegarandeerd bij onder andere:
|
De volledige lijst met uitsluitingen en beperkingen vindt u in de algemene voorwaarden.
2. Rechtsbijstand Woning
Bij een geschil helpt de Rechtsbijstand Woning u met alle administratieve en juridische stappen. U wordt ook vergoed als de persoon die verantwoordelijk is voor uw schade insolvent verklaard is.
Voorwaarde |
De waarborg komt u slechts toe indien u zich op het ogenblik van het schadegeval bevindt in de vereiste voorwaarden om te kunnen genieten van de waarborg Burgerlijke Aansprakelijkheid Gebouw indien u schade aan een derde zou berokkenen. |
De volledige lijst met uitsluitingen en beperkingen vindt u in de algemene voorwaarden.
Uw Woningverzekering in 3 stappen
Hoe eenvoudig uw verzekering onderschrijven?
Kies de uren waarop u wenst gecontacteerd te worden door een agentschap in uw buurt.
Wij nemen contact met u op om een afspraak te plannen in het agentschap.
Als u tevreden bent met de simulatie, dan kunt u meteen de verzekering onderschrijven.
Productinfo en condities
Producttype
De Beobank Woningverzekering is een product van Partners Verzekeringen N.V, verzekeringsonderneming naar Belgisch recht.
Looptijd
Het contract wordt afgesloten voor 1 jaar. Op het einde van die periode wordt het automatisch verlengd voor een jaar, tenzij één van de partijen het contract opzegt volgens de voorwaarden en de modaliteiten bepaald in de algemene voorwaarden.
Verzekeringsmaatschappij
Partners Verzekeringen N.V. - Gustave Demeylaan 66 - B-1160 BRUSSEL
N° BCE : BTW BE 0428.438.211 - RPR Brussel IBAN: BE43 3101 9596 0601 - BIC : BBRUBRBB - Tel: + 32 (2) 673 80 30 - E-mail: relations@partners.be - Website : www.partners.be
Toegelaten onder codenummer 0964 onderworpen aan het toezicht van de Autoriteit voor financiële diensten en markten (FSMA, Congresstraat 12-14, 1000 Brussel, www.fsma.be) en de NBB (Nationale Bank van België, Berlaimontlaan 14, 1000 Brussel, www.nbb.be)
Takken : 1a, 2, 3, 8, 9, 10a, 13, 16, 17. Partners werkt samen met de bijstandsverlener Mondial Assistance NV (AWP P&C NV), Zwaluwenstraat 2, 1000 Brussel, ondernemingsnummer 0837.437.919, toegelaten onder de code 2769, om tak 18 te verstrekken.
Informatie over Beobank als verzekeringstussenpersoon
Beobank NV/SA, Generaal Jacqueslaan 263g, 1050 Brussel, RPR Brussel, BTW BE 0401.517.147 verzekeringstussenpersoon:
- Verbonden verzekeringsagent van Partners Verzekeringen NV voor de niet-levensverzekeringen
- Verbonden verzekeringsagent van NELB voor de levensverzekeringen
Toepasselijk recht
Deze verzekeringspolis is onderworpen aan de Belgische wetgeving.
Klacht
Elke klacht met betrekking tot deze verzekering en/of de eraan verbonden diensten kan gericht worden aan uw Beobank agentschap en/of
- bij de Beobank-klantendienst op het nummer 02/626.64.63 of via contactinfo@beobank.be
- bij de verantwoordelijke van het klachtenbeheer van Partners Verzekeringen N.V., Gustave Demeylaan 66, 1160 Brussel of via complaints@partners.be
- bij de Ombudsman van de Verzekeringen, de Meeûssquare 35, 1000 Brussel of per fax naar 02/547.59.75 of via info@ombudsman.as
Deze pagina bevat algemene informatie over een verzekeringsproduct van Partners Verzekeringen N.V. waarop uitzonderingen, beperkingen, franchises en voorwaarden van toepassing zijn. In de voorwaarden van het contract vindt u de volledige informatie over het product. De algemene voorwaarden (link) en het informatiedocument (IPID) (link) vindt u door op de link te klikken en in uw agentschap. Gelieve kennis te nemen van de voorwaarden van het contract vooraleer de verzekering te onderschrijven.
Nuttige documenten
Intensieve bijstand, zelfs zonder schadegeval
Welke formule u ook kiest, u geniet altijd van een intensieve bijstand. Onze specialisten zijn 24u/24 en 7d/7 bereikbaar en helpen u, zelfs zonder schadegeval. Ze nemen uw dossier meteen op een gepersonaliseerde manier in handen.
De assistentie die u wordt aangeboden biedt u ook optimale waarborgen bij een schadegeval: slotenmaker, loodgieter, herhuisvesting, meubelopslag enz.
Een probleem? Eén telefoontje en alles is opgelost! Contacteer Global Assistance op het nummer 02/427.23.43.
Extra waarborgen voor nog meer bescherming
U hebt de keuze uit verschillende waarborgen voor nog meer comfort en persoonlijke service:
- Familiale Rechtsbijstand
- Familiale Burgerlijke aansprakelijkheid
- Burgerlijke aansprakelijkheid voor eigenaars van paarden
Deze aanvullende waarborgen zijn beschikbaar in de formules Woningverzekering eigenaar en huurder.