Voor een betere surfervaring, gelieve een andere compatibele browser te gebruiken zoals Firefox of Google Chrome

Blokkering van mijn toegang tot bankieren op afstand

Deze blokkering betreft Beobank Online en Beobank Mobile.

Hebt u uw inloggegevens voor Beobank Online en/of Beobank Mobile doorgegeven en bent u het slachtoffer van phishing? Bel onmiddellijk uw Beobank kantoor of Beobank Service Center op +32 (0)2 622 20 00 van maandag tot vrijdag van 8u tot 20u en zaterdag van 9u tot 12u30. Buiten deze uren, gelieve volgende instructies te volgen:

  1. U heeft ook de kaartgegevens (bijvoorbeeld het kaartnummer) doorgegeven, blokkeer dan eerst uw kaart(en) in Beobank Online of Beobank Mobile (tabblad Rekeningen/Kaarten) of bel onmiddellijk naar Card Stop op 070/178.178 om deze te blokkeren.
  2. Vul daarna de onderstaande velden in om uw toegang tot bankieren op afstand te blokkeren en bevestig.

Wat gebeurt er nu?

Wij zullen uw aanvraag zo spoedig mogelijk behandelen, en dit 24 uur per dag, 7 dagen per week. Als wij uw e-mailadres hebben, zullen wij u per e-mail bevestigen dat wij uw toegang tot Beobank Online & Beobank Mobile hebben geblokkeerd om frauduleuze transacties te voorkomen.

Om veiligheidsredenen zullen ook internettransacties met uw Beobankkaarten die via Beobank Online of Beobank Mobile moeten worden bevestigd, worden geblokkeerd.

Gebruik dit formulier om uw toegang te blokkeren

Bent u de rekening- of kaarthouder?

Beobank gaat vertrouwelijk om met uw gegevens. De informatie wordt op een veilige manier verzonden. We verwerken uw gegevens enkel in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving inzake de bescherming van de persoonlijke levenssfeer.

Hoe kunnen we u helpen?