Voor een betere surfervaring, gelieve een andere compatibele browser te gebruiken zoals Firefox of Google Chrome

leningen woning

Een aangepast krediet voor uw droomproject

  • Bijna iedereen heeft in zijn leven wel eens een krediet nodig.
    Voor de aankoop van een woning, een nieuwe keuken, het plaatsen van zonnepanelen of een zwembad in de tuin …

    Beobank staat u bij met advies en wijst u de weg naar de meest interessante formules.

wonen

Een oplossing op maat

Een dak dat niet aan de hedendaagse normen voldoet. Een verouderde cv-ketel met een hoog verbruik. Uw energieverbruik verminderen. Bij Beobank hebben we de oplossing met het Beobank Ecokrediet, een voordelige formule met een flexibele terugbetalingstermijn.

wonen

“Wij analyseren de behoeften van onze klanten en raden hen het meest geschikte product aan”, zegt Sabine van Beobank. “Onze klant Michel Dubois dacht aan een klassieke lening op afbetaling. Een Ecokrediet was in zijn geval veel interessanter omdat hij energiebesparende werken wou uitvoeren.”

 

Hypothecair krediet

Op zoek naar een hypothecair krediet om het huis van uw dromen te kopen?

Bij Beobank bieden wij naast de leningen op afbetaling1 ook verscheidene hypothecaire kredieten2 aan: met vaste, variabele of semivariabele rentevoeten, constante of progressieve maandelijkse terugbetalingen,... Elk dossier wordt persoonlijk behandeld. Maak gerust een afspraak in uw Beobank agentschap. 

Meer info over het woonkrediet

Uw lening op afbetaling

in drie stappen

1
Online aanvragen

Kies op onze site hoe we uw dossier behandelen: vanop afstand of in het kantoor

2
Behandeling van uw aanvraag

We verifiëren uw gegevens en we raadplegen de Centrale voor Kredieten aan Particulieren bij de Nationale Bank.

3
Aanvaarding van uw dossier

We zijn er bijna! Zodra uw dossier aanvaard is, tekent u het contract. Daarna storten we het geld op uw rekening.

Vragen en Antwoorden

over de lening op afbetaling

Hoe kan ik over het geld van mijn lening beschikken?

U kiest zelf de manier waarop uw krediet ter beschikking wordt gesteld:

  • met een overschrijving op de rekening die u ons opgeeft,
  • met een gewaarborgde bankcheque.

Ben ik verplicht een zichtrekening of een ander Beobank-product te openen om een krediet te kunnen krijgen?

Neen, de toekenning van een krediet staat hier volledig los van.

Wat moet ik doen als ik moeilijkheden heb om terug te betalen?

Wij raden u aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met uw Beobank-agentschap dat samen met u een oplossing op maat zal proberen te vinden. U kan ook contact opnemen met Beobank Service Center op 02 622 20 00, van maandag tot vrijdag van 8u tot 20u en op zaterdag van 9u tot 12u30 (behalve op feestdagen).

Kan Beobank mijn kredietaanvraag weigeren?

Elke kredietaanvraag wordt grondig onderzocht. Het is onze taak om u te helpen uw budget in evenwicht te houden en u te informeren over de gevaren van overmatige schuldenlast. Tijdens het onderzoek van uw kredietaanvraag moet Beobank de Centrale voor Kredieten aan Particulieren bij de Nationale Bank van België raadplegen. Als uw krediet wordt geweigerd, verbinden wij ons ertoe u zo snel mogelijk op de hoogte te brengen. Voor inlichtingen over de eventuele registratie van uw gegevens kan u, als u dat wenst, rechtstreeks contact opnemen met de Centrale voor Kredieten aan Particulieren (de Berlaimontlaan 14, 1000 Brussel). Daarvoor hebt u een recto-verso kopie van uw identiteitskaart nodig.

Lening op afbetaling, onder voorbehoud van aanvaarding van uw dossier en mits wederzijds akkoord. 

Hypothecair krediet, onder voorbehoud van aanvaarding van uw dossier en mits wederzijds akkoord. 

 

V.U.: Beobank NV/SA, Kredietgever, Koning Albert II-laan 2, 1000 Brussel – BTW BE 0401.517.147 RPR Brussel - IBAN: BE77 9545 4622 6142 - BIC: CTBKBEBX