Voor een betere surfervaring, gelieve een andere compatibele browser te gebruiken zoals Firefox of Google Chrome

Echt persoonlijk advies voor uw lening

Een aangepast krediet voor uw droomproject

  • Een luisterend oor om uw situatie en wensen goed te begrijpen

  • De knowhow om u vlot te helpen bij uw aanvraag

  • Een zorgvuldige en toegewijde aanpak

Een oplossing op maat

Een oplossing op maat

We hebben allemaal plannen of komen soms voor onverwachte uitgaven te staan. Bij Beobank bespreken we dit graag met u.

Op maat van uw project en uw behoeften vinden we samen de weg naar de meest gepaste oplossing.

Spreid de kostprijs van uw aankoop

Spreid de kostprijs van uw aankoop

U wilt uw gezinsbudget niet in het gedrang brengen, ook niet bij eenmalige grote kosten?

Een lening op afbetaling biedt dan een oplossing. Zo kunt u uw uitgaven makkelijk in de tijd spreiden.

 

Uw lening

in drie stappen

1
Online aanvragen

Kies op onze site hoe we uw dossier behandelen: vanop afstand of in het kantoor

2
Behandeling van uw aanvraag

We verifiëren uw gegevens. en raadplegen het gegevensbestand van de Nationale Bank

3
Aanvaarding van uw dossier

We zijn er bijna! Zodra uw dossier aanvaard is, tekent u het contract. Daarna storten we het geld op uw rekening.

Vragen & Antwoorden

Hoe kan ik over het geld van mijn lening beschikken?

U kiest zelf de manier waarop uw krediet ter beschikking wordt gesteld:

  • met een overschrijving op de rekening die u ons opgeeft,
  • met een gewaarborgde bankcheque.

Wat moet ik doen als ik moeilijkheden heb om terug te betalen?

Wij raden u aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met uw Beobank-agentschap dat samen met u een oplossing op maat zal proberen te vinden. U kan ook contact opnemen met Beobank Service Center op 02 622 20 00, van maandag tot vrijdag van 8u tot 20u en op zaterdag van 9u tot 12u30 (behalve op feestdagen).

Kan Beobank mijn kredietaanvraag weigeren?

Elke kredietaanvraag wordt grondig onderzocht. Het is onze taak om u te helpen uw budget in evenwicht te houden en u te informeren over de gevaren van overmatige schuldenlast. Tijdens het onderzoek van uw kredietaanvraag moet Beobank de Centrale voor Kredieten aan Particulieren bij de Nationale Bank van België raadplegen. Als uw krediet wordt geweigerd, verbinden wij ons ertoe u zo snel mogelijk op de hoogte te brengen. Voor inlichtingen over de eventuele registratie van uw gegevens kan u, als u dat wenst, rechtstreeks contact opnemen met de Centrale voor Kredieten aan Particulieren (de Berlaimontlaan 14, 1000 Brussel). Daarvoor hebt u een recto-verso kopie van uw identiteitskaart nodig.

Dit kan u ook interesseren

Al uw geld investeren, verder sparen of een krediet aanvragen? Hoe neemt u de juiste beslissing?

Wachten en sparen of een lening aanvragen … wat kiest u?

Als u genoeg hebt gespaard om een nieuwe keuken of auto te kopen, waarom zou u dan toch een lening aangaan? Voor uw comfort!
Een lening op afbetaling aanvragen? 10 dingen om bij stil te staan

Alles wat u moet weten over een lening op afbetaling

Wat is een lening op afbetaling? Hoeveel kost zo’n lening? Hoeveel kan u lenen? In dit artikel vindt u het antwoord op al uw vragen.

Lening op afbetaling, onder voorbehoud van aanvaarding van uw dossier en wederzijds akkoord.

Hypothecair krediet, onder voorbehoud van aanvaarding van uw dossier en wederzijds akkoord.

Beobank NV/SA, Kredietgever, Koning Albert II-laan 2, 1000 Brussel – BTW BE 0401.517.147 RPR Brussel - IBAN: BE77 9545 4622 6142 - BIC: CTBKBEBX