beobank-motobeobank-ochevron-rightchevron-right-doublechevron-uppos-pinpos-pinphonesearch

Let op, geld lenen kost ook geld

Echt persoonlijk advies voor uw lening, dat verandert alles.

  • Een luisterend oor om uw situatie en wensen goed te begrijpen

  • De knowhow om u vlot te helpen bij uw aanvraag

  • Een zorgvuldige en toegewijde aanpak

Een oplossing op maat

Een oplossing op maat

We hebben allemaal plannen of komen soms voor onverwachte uitgaven te staan. Bij Beobank bespreken we dit graag met u.

Op maat van uw project en uw behoeften vinden we samen de weg naar de meest gepaste oplossing.

Spreid de kostprijs van uw aankoop

Spreid de kostprijs van uw aankoop

U wilt uw gezinsbudget niet in het gedrang brengen, ook niet bij eenmalige grote kosten?

Een lening op afbetaling biedt dan een oplossing. Zo kunt u uw uitgaven makkelijk in de tijd spreiden.

 

Uw lening

in drie stappen

Online aanvragen

Kies op onze site hoe we uw dossier behandelen: vanop afstand of in het kantoor

Behandeling van uw aanvraag

We verifiëren uw gegevens. en raadplegen het gegevensbestand van de Nationale Bank

Aanvaarding van uw dossier

We zijn er bijna! Zodra uw dossier aanvaard is, tekent u het contract. Daarna storten we het geld op uw rekening.

Vragen & Antwoorden

Hoe kan ik over het geld van mijn lening beschikken?

U kiest zelf de manier waarop uw krediet ter beschikking wordt gesteld:

  • met een overschrijving op de rekening die u ons opgeeft,
  • met een gewaarborgde bankcheque.

Ben ik verplicht een zichtrekening of een ander Beobank-product te openen om een krediet te kunnen krijgen?

Neen, de toekenning van een krediet staat hier volledig los van.

Wat moet ik doen als ik moeilijkheden heb om terug te betalen?

Wij raden u aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met uw Beobank-agentschap dat samen met u een oplossing op maat zal proberen te vinden. U kan ook contact opnemen met Beobank Service Center op 02 626 50 50, van maandag tot vrijdag van 8u tot 20u en op zaterdag van 9u tot 12u30 (behalve op feestdagen).

Kan Beobank mijn kredietaanvraag weigeren?

Elke kredietaanvraag wordt grondig onderzocht. Het is onze taak om u te helpen uw budget in evenwicht te houden en u te informeren over de gevaren van overmatige schuldenlast. Tijdens het onderzoek van uw kredietaanvraag moet Beobank de Centrale voor Kredieten aan Particulieren bij de Nationale Bank van België raadplegen. Als uw krediet wordt geweigerd, verbinden wij ons ertoe u zo snel mogelijk op de hoogte te brengen. Voor inlichtingen over de eventuele registratie van uw gegevens kan u, als u dat wenst, rechtstreeks contact opnemen met de Centrale voor Kredieten aan Particulieren (de Berlaimontlaan 14, 1000 Brussel). Daarvoor hebt u een recto-verso kopie van uw identiteitskaart nodig.

Lening op afbetaling, onder voorbehoud van aanvaarding van uw dossier en wederzijds akkoord.

Beobank NV/SA, Kredietgever, Generaal Jacqueslaan 263g, 1050 Brussel – BTW BE 0401.517.147 RPR Brussel - IBAN: BE77 9545 4622 6142 - BIC: CTBKBEBX – FSMA 19688 A.