Voor een betere surfervaring, gelieve een andere compatibele browser te gebruiken zoals Firefox of Google Chrome

Verzekeringen
Beobank Home Secure

Verbonden alarmsysteem met 24/24 uur telebewaking. Vanaf 22€/maand

Elite Travel

Elite Travel Mastercard

  • Miles sparen

  • 8 exclusieve verzekeringen

  • Elite Travel Mastercard Metal

information

Gezien sociale afstandsmaatregelen kan de verwerking van uw aanvraag volledig op afstand verwerkt worden, ook wanneer deze verzonden worden naar onze verkooppunten.

BEOBANK ELITE TRAVEL MASTERCARD 

Voorbeeld: kredietopening van onbepaalde duur van 4.500€. Jaarlijks Kostenpercentage van 11,49% (variabele actuariële debetrentevoet: 8,71%) met een jaarlijkse bijdrage van 60€. 

BEOBANK ELITE TRAVEL MASTERCARD METAL

Voorbeeld: kredietopening van onbepaalde duur van 4.500€. Jaarlijks Kostenpercentage van 11,49% (variabele actuariële debetrentevoet: 7,80%) met een jaarlijkse bijdrage van 80€. 

World Elite

World Elite is de meest prestigieuze status binnen het Mastercard netwerk. En de Beobank Elite Travel Mastercard behaalde de World Elite status. Bij deze nieuwe premium status horen heel wat privileges en eersteklas diensten.

Uw miles raadplegen

Uw Miles saldo staat vermeld op het rekeningafschrift van uw Beobank Elite Travel Mastercard. Daarop vindt u het aantal gespaarde en gebruikte Miles van de afgelopen maand, alsook het totale aantal gespaarde Miles. Het aantal gespaarde inwisselbare Miles kunt u ook raadplegen op Beobank Online via www.beobank.be

Geldigheidsduur van uw gespaarde miles

Miles zijn 4 jaar geldig vanaf hun toekenningsdatum. Reizen die voortvloeien uit de omzetting van Miles in vlieg- of treintickets moeten worden gereserveerd voor de vervaldatum van uw Miles.

Uw Miles gebruiken

De Miles van de Beobank Elite Travel Mastercard zijn niet gebonden aan een specifieke luchtvaartmaatschappij. Vliegtickets moeten rechtstreeks worden gekocht op de websites van luchtvaartmaatschappijen die officieel als zodanig zijn vermeld (volgens hun merchant category code) met de Beobank Elite Travel Mastercard. Enkel dan komt de transactie in aanmerking voor het inwisselen van Miles. Uw Miles zijn persoonlijk en niet overdraagbaar. U kunt ze inwisselen voor vlieg- of treintickets.

Uw Miles kunnen worden ingewisseld bij aankoop van internationale treintickets. Om in aanmerking te komen voor inwisseling, moeten deze treintickets worden gereserveerd met de Beobank Elite Travel Mastercard op de volgende websites: NMBS Europe, B-europe.com, Thalys.com, Eurostar.com, Be.OUI.SNCF

Uw miles omruilen voor reizen

Zodra u de drempel van 10.000 gespaarde Miles heeft bereikt, wordt het inwisselen van Miles automatisch geactiveerd op de Beobank Elite Travel Mastercard. Het inwisselen van Miles is alleen mogelijk per schijf van 10.000 Miles. Als u voldoende Miles heeft gespaard en u een transactie uitvoert die in aanmerking komt voor het inwisselen van Miles met uw kaart, herkent Beobank automatisch de transactie en wordt er overgegaan tot het inwisselen van het aantal Miles dat in aanmerking komt voor deze transactie. Dat gebeurt in schijven van 10.000 Miles. Enkele dagen na de aankoop wordt het cashbackbedrag dat overeenkomt met het aantal ingewisselde Miles gecrediteerd op uw kredietkaart: 10.000 ingeruilde Miles komen overeen met een cashbackbedrag van 100 euro.

Heeft u nog vragen?

Alle aanvullende informatie over Miles en het Elite Travel programma is beschikbaar via:

- Beobank Service Center op 02 626 50 50 van 8u tot 20u (werkdagen) en van 9u tot 12u30 (zaterdag)

- of per post: Beobank NV / SA, Klantendienst, Generaal Jacqueslaan 263 g, 1050 Brussel.

 

*Reserveringen en vluchten zijn onderhevig aan beschikbaarheid en algemene voorwaarden van de gekozen luchtvaart- of spoorwegmaatschappij, inclusief beschikbaarheid van stoelen, annuleringen en beperkingen tijdens bepaalde periodes en voor bepaalde bestemmingen.

 

In de volgende gevallen kunnen er geen Miles worden ingeruild:
■ Aankopen en reserveringen van bustickets
■ Aankopen en reserveringen van pakketreizen
■ Aankopen en reserveringen via touroperators
■ Aankopen en reserveringen via tussenpersonen zoals reisbureaus
■ Uw Miles kunnen niet gecrediteerd worden op een andere kaart, noch verkocht of overgedragen aan derden of ingewisseld worden voor geld. Miles kunnen niet worden gecombineerd met andere kortingen, aanbiedingen, promoties of getrouwheidsprogramma's.
■ Miles kunnen enkel worden ingewisseld als de bijhorende kaart niet geblokkeerd of vervallen is.
■ Miles kunnen alleen worden ingewisseld bij de online aankoop van vliegtickets en internationale treintickets die rechtstreeks betaald worden met de Beobank Elite Travel Mastercard.
■ Bij annulering van de reservering zijn de ingeruilde Miles verloren.
■ Miles die in cashback zijn omgezet, kunnen niet meer worden ingewisseld.
■ De kaarthouder moet er zelf voor zorgen dat hij in het bezit is van alle documenten die nodig zijn om te reizen, inclusief paspoorten, visa en alle andere documenten met betrekking tot gezondheidskwesties die nodig zijn voor de gekozen bestemming.

Een exclusief verzekeringspakket

U geniet automatisch van exclusieve verzekeringen, zonder bijkomende kosten. Ontdek uw exclusief verzekeringspakket1:     

Reisannulatie- of reisonderbrekingsverzekering2

De annulatieverzekering verbonden aan uw Beobank Elite Travel Mastercard vergoedt niet-recupereerbare kosten te uwen laste:

- bij annulatie of onderbreking van uw reis;
- omwille van ernstige ziekte, ernstig ongeval of overlijden van uzelf of een rechtstreeks familielid;
- bij schade aan uw woning of werkplek binnen 10 dagen vóór vertrek indien de ernst ervan uw aanwezigheid vereist;
- bij verlies of diefstal van uw identiteitspapieren (paspoort of identiteitskaart) binnen 30 dagen vóór vertrek indien u uw reis daardoor moest annuleren;
- voor een bedrag tot 6.000 euro per schadedossier en per jaar;
- op voorwaarde dat uw reis 100 % werd betaald met uw kredietkaart; 
- na aftrek van een franchise van 50 euro per schadedossier. 

Download hier het aangifteformulier in het kader van de Reisannulatieverzekering.

Internationale reisbijstand2

Uw Beobank Elite Travel Mastercard biedt u: bijstand in het buitenland (24/24 uur bereikbaar), medische diensten (evacuatie en repatriëring, verzending van geneesmiddelen, voorschot op een provisie bij ziekenhuisopname, …), juridische diensten (rechtsbijstand en borgstelling) en persoonlijke diensten (vertaaldienst, dringende berichten naar uw naasten, …).

Ongevallenverzekering op reis2

Vliegtuig, trein, boot: betaal uw vervoertickets met uw Beobank Elite Travel Mastercard .

De verzekering komt tussen:

-bij overlijden of blijvende volledige invaliditeit na een ongeval tijdens het transport;
-voor een bedrag tot 250.000 euro;
-eveneens ten voordele van uw partner en uw kinderen jonger dan 23 jaar die samen met u of apart reizen.

Download hier het aangifteformulier in het kader van de Ongevallenverzekering op reis

Verzekering vertraging en verlies van bagage

U vertrekt op reis2 en bereikt uw bestemming zonder uw bagage. Bijzonder vervelend! Wees gerust, uw Beobank Elite Travel Mastercard vangt de ongemakken op. De verzekering komt tussen:

-voor uw aankoop van basisbenodigdheden, betaald met uw kredietkaart3;
-indien uw bagage meer dan 4 uur vertraging heeft;
-voor een bedrag tot 350 euro voor aankopen in de eerste 48 uur na aankomst;
-en tot 650 euro in de 48 uur daarna (indien uw bagage als definitief verloren wordt beschouwd).

Download hier het aangifteformulier in het kader van de verzekering Vertraging en verlies van bagage.

Verzekering vertraging van een internationale vlieg- of treinverbinding en gemiste aansluiting

Dankzij uw Beobank Elite Travel Mastercard, ontvangt u een vergoeding tot 250 euro (maaltijden, drankjes en hotel) bij vertraging (van 4 uur of meer) of annulatie van uw internationale vlucht of treinrit, indien u aan boord werd geweigerd of indien u tijdens uw reis² aansluitingen miste3. Uiteraard op voorwaarde dat u die uitgaven met uw kaart betaalde.

Download hier het aangifteformulier in het kader van de verzekering vertraging van een internationale vlieg- of treinverbinding en gemiste aansluiting.

Aankoopverzekering

Zowel in België als in het buitenland betaalt u uw aankopen met uw kredietkaart. Gelijk heeft u! Aankopen4 ter waarde van minstens 50 euro die u met uw kaart betaalde, zijn immers automatisch verzekerd:

- gedurende 200 dagen na de aankoopdatum;
- bij diefstal na inbraak of agressie, of accidentele schade;
- tot 3.000 euro per jaar.

Download hier het aangifteformulier in het kader van de Aankoopverzekering.

Safe online

Met uw Beobank kaart winkelt u veilig via uw PC, tablet of smartphone.

Wordt een nieuw product ter waarde van minimaal 50 euro dat online (maar niet via een veilingsite) werd gekocht op een in de Europese Unie of in de Verenigde Staten gehoste site niet of beschadigd geleverd, dan gaat de verzekering met de verkoper op zoek naar een bevredigende oplossing.

De verzekering Safe online komt tussen:

-wanneer geen oplossing werd gevonden;
-tot
1.250 euro per schadedossier en per jaar.

Download hier het aangifteformulier in het kader van de verzekering Safe online.

Materiële schade aan een huurvoertuig

  • Bij materiële schade aan een voor maximaal 31 dagen gehuurd voertuig worden de herstelkosten gedekt voor het bedrag van de franchise vermeld in het huurcontract.
  • Bij diefstal van het voertuig tijdens de huurperiode wordt het bedrag van de u aangerekende franchise gedekt.
  • Maximaal 1.000 euro per jaar.
  • Franchise van 50 euro.

Download hier het aangifteformulier voor Materiële schade aan een huurvoertuig.

Download hier de Algemene Voorwaarden voor de verzekeringen gekoppeld aan de Beobank Elite Travel Mastercard.

 

1 Beobank heeft deze verzekeringen afgesloten ten voordele van de houders van een Beobank Elite Travel Mastercard. Deze dekkingen worden onderschreven bij de onderneming Europ Assistance Belgium, BTW BE 0738.431.009 RPR Brussel, Triomflaan 172, 1160 Brussel, Belgisch filiaal van Europ Assistance SA, verzekeraar naar Frans recht met maatschappelijke zetel te 1, Promenade de la Bonnette, 92230 Gennevilliers, Frankrijk (451 366 405 RCS Nanterre), erkend onder code 0888 voor de takken 1, 9, 13, 16 en 18, onder toezicht van de Nationale Bank van België, Berlaimontlaan 14, 1000 Brussel. Europ Assistance verwerkt uw persoonsgegevens in overeenstemming met de GDPR-voorschriften. U vindt de privacyverklaring op: www.europ-assistance.be/nl/privacy. Elke klacht kan worden gericht aan de Complaints Officer, complaints@europ-assistance.be, tel.: 02/ 541 90 48 of aan de Ombudsman van de Verzekeringen, de Meeûssquare 35, 1000 Brussel. Raadpleeg de Algemene Voorwaarden voor meer info rond definities, dekkingen, waarborgen, vergoedingen, uitsluitingen en aangifteprocedures na schade. Bij geschillen hebben de Algemene Voorwaarden van de verzekeringen voorrang op deze website.

2 Alle verplaatsingen van de kaarthouder, diens partner en kinderen jonger dan 23 jaar naar een buitenlandse bestemming voor een periode van maximaal 90 opeenvolgende dagen, indien alle kosten voor vervoer (en/of voor verblijf in het kader van een reisannulatieverzekering) werden betaald met de kaart.

3 Indien u kan aantonen dat de betalingen met uw Beobank Elite Travel Mastercard werden uitgevoerd. De originele kastickets worden als aankoopbewijs beschouwd.

4 Met uitsluiting van mobiele telefoons. Een volledige lijst van uitzonderingen en beperkingen vindt u in de Algemene Voorwaarden.

Ontdek de voordelen van de Flight Delay Pass:

  • Gratis toegang tot meer dan 1.100 luchthavenlounges over de hele wereld
  • De dienst is automatisch inbegrepen in uw Beobank Elite Travel Mastercard of uw Beobank Elite Travel Mastercard Metal
  • U kan maximaal 3 mensen uitnodigen die op dezelfde vlucht zitten als u. De naam/namen van uw medereiziger(s) moet u doorgeven wanneer u zich voor de dienst inschrijft. Iedere passagier krijgt een eigen Lounge Pass
  • U kan telkens opnieuw inschrijven op de diensten van de Mastercard Flight Delay Pass
  • U kan op ieder moment inschrijven zodra u een vlucht plant (doorgaans tot 364 dagen vooraf), en uiterlijk op het reële vertrekuur van de vlucht
  • Luchthavenlounges bieden u niet alleen een rustige en comfortabele ontspanningsruimte. U vindt er ook een brede waaier aan voorzieningen: snacks, verfrissende drankjes, wifi-verbinding…

Hoe een vlucht registreren?  

Surf naar de homepagina van de Flight Delay Pass en registreer uw vlucht uiterlijk op het reële vertrekuur van uw vlucht. Terwijl u de eerste 6 cijfers van uw Beobank Elite Travel Mastercard intikt, controleert het systeem of u een gerechtigd gebruiker van de dienst bent. Klik op ‘start registratie’. Als u een gerechtigd gebruiker van de dienst bent, krijgt u toegang tot de volgende stappen. Klik op ‘Begin aanmelding’.

FLY 1

Klik op ‘Begin aanmelding’.

FLY 1

Tik uw vluchtgegevens in.
Gaat het om een vlucht met verschillende aansluitingen? Registreer elke vlucht apart. Klik daarna op ‘Verdergaan’.

FLY 2

Voer uw persoonsgegevens in (Eerste passagier) en desgevallend de persoonsgegevens van bijkomende passagiers op dezelfde vlucht die u wilt uitnodigen (max. 3 mensen). Let op: de Lounge Passes zijn pas geldig als u de naam en voornaam van elke medepassagier (zoals vermeld op de instapkaarten) registreerde. Voer uw e-mailadres en gsm-nummer in.

FLY

 

FLY3

Die contactgegevens worden gebruikt om uw Lounge Pass(es) te verzenden. Als u recht heeft op een Lounge Pass, ontvangt u een melding via sms en een pdf-bestand via mail. Als u ook uw reisgenoten registreerde, zitten bij die mail verschillende pdf-bestanden: een aparte Lounge Pass voor elke passagier.

Controleer de gegevens op uw inschrijving. Als alles klopt, klikt u op ‘Registratie bevestigen’.

FLY

De registratie is afgerond en u ontvangt een e-mail ter bevestiging.
Moet u gegevens aanpassen? Annuleer uw bestaande inschrijving en schrijf opnieuw in op basis van de nieuwe gegevens. U kan uw inschrijving op elk moment wijzigen vóór het reële vertrekuur van uw vlucht.

 

Hoe krijgt u toegang tot de luchthavenlounges?

Als u recht heeft op een Lounge Pass, ontvangt u een melding via sms en een pdf-bestand via mail. Als u ook uw reisgenoten registreerde, zitten bij die mail verschillende pdf-bestanden: een aparte Lounge Pass voor elke passagier. Iedere pdf bevat een geldige LoungeKey™ met een unieke QR-code die toegang geeft tot de deelnemende luchthavenlounges. U kan de Lounge Passes aan uw reisgenoten bezorgen, zodat ze toegang krijgen tot de lounges zonder dat u bij hen bent. Om lounges binnen te gaan, moeten uw reisgenoten aan de ingang de QR-code tonen die in het pdf-bestand staat.

 

Voorwaarden voor toegang tot de dienst 

De informatie in dit document is niet exhaustief. Voor een volledig overzicht van de voorwaarden en uitsluitingen, verwijzen we u naar de Algemene Voorwaarden van de Mastercard Flight Delay Pass op.

  • U moet uw vlucht registreren vóór het reële vertrekuur.
  • Na het opstijgen, kan u die vlucht niet meer registreren.
  • U kan uw vlucht enkel registreren als er in de luchthaventerminal een lounge werd ingericht die deel uitmaakt van het LoungeKey™ netwerk.
  • Voor uw vlucht werd een vertraging van 60 minuten of meer aangekondigd. De drempelwaarde van 60 minuten kan in één keer worden aangekondigd of op basis van een reeks kortere, opeenvolgende vertragingen.
  • Lounge Passes kunnen enkel worden toegekend als de luchtvaartmaatschappij de vertraging nauwkeurig doorgeeft aan Flight Stats (dienstverlener die vluchtgegevens opvolgt). Is dat niet het geval, dan wordt de vertraging niet geregistreerd en het systeem voor de toekenning van Lounges Passes niet geactiveerd.
  • Het systeem dat Flight Delay Pass gebruikt om vluchten op te volgen, omvat zowat alle grote commerciële vluchten. Er bestaan echter uitzonderingen: sommige chartermaatschappijen worden niet door het systeem ondersteund en sommige luchtvaartmaatschappijen/luchthavens geven niet regelmatig gegevens door.
  • De Lounges Passes worden toegekend als de luchtvaartmaatschappij binnen een periode van 24 uur officieel 60 minuten (of meer) vertraging voor een vlucht aankondigt. Geannuleerde of naar de volgende dag uitgestelde vluchten worden niet beschouwd als vertraagd en worden door luchtvaartmaatschappijen rechtstreeks afgehandeld via hun eigen vergoedingssysteem.
  • Lounges Passes zijn niet overdraagbaar en kunnen uiterlijk tot de vermelde vervaldatum worden gebruikt.
  • De voorwaarden die kinderen toegang verlenen, verschillen van lounge tot lounge. Bekijk vooraf de beschrijving van de lounges op: https://loungefinder.loungekey.com/pass/
  • Alle deelnemende lounges zijn eigendom van derden en worden door hen uitgebaat. De LoungeKey passes en de (eventueel) bijhorende personen moeten voldoen aan de regels en beleidsvoorschriften van elke deelnemende lounge.

 

Nog vragen over de dienst, het gebruik of de voorwaarden voor toegang tot de lounges? Neem een kijkje in de ‘Vaakgestelde vragen’ op.

Een klacht, vraag of opmerking over de dienst die u met ons wil delen?
Neem rechtstreeks contact op met de Flight Delay Pass Klantendienst (uitsluitend in het Engels):

Comfortabele kredietopening

U beschikt over een kredietopening die u gebruikt zoals u het wilt. Het bedrag (bijvoorbeeld 3.000 euro) bepalen we samen en wordt vermeld op al uw rekeninguittreksels. Uw beschikbare financiële reserve varieert naargelang uw uitgaven en terugbetalingen.

Voorbeeld

U beschikt over een kredietopening van 3.000 euro. De eerste maand geeft u 720 euro uit. Gedurende de volgende maand beschikt u over 2.280 euro (dit voorbeeld houdt geen rekening met eventueel verschuldigde debetinteresten).

  • Oorspronkelijke kredietopening: 3.000 euro

  • Uw geregistreerde uitgaven van de voorbije maand: 720 euro

  • Bedrag waarover u beschikt: 2.280 euro

Wenst u achteraf een wijziging van uw kredietopening te vragen (onder voorbehoud van aanvaarding van uw dossier)? Bel dan 02 626 50 50 voor inlichtingen. Elke werkdag van 8u tot 20u en op zaterdag van 9u tot 12u30.

Terugbetalen op uw ritme

U kunt uw uitgaven terugbetalen zoals u wilt. Elke maand krijgt u een gedetailleerd rekeninguittreksel waarop het volgende wordt vermeld: uw verrichtingen, het opgebruikte krediet, het minimum te betalen bedrag in geval van gespreide afbetaling.

Het totale door u te betalen bedrag is afhankelijk van het gebruik van uw kredietopening. Bij ontvangst van uw rekeninguittreksel hebt u steeds de keuze:

  • U wilt het volledige bedrag terugbetalen

Als u dat wenst, kunt u elke maand het volledige bedrag van uw uitgaven terugbetalen.

  • U wilt de betalingen spreiden1
    • Of u betaalt elke maand het minimum van 1/18de of 1/20ste (volgens het bedrag van uw kredietlijn) van de gebruikte financiële reserve terug, met een minimum van 25 euro2. In dat geval opteert u best voor een domiciliëring.
    • Of u betaalt meer terug, bijvoorbeeld 10% of 20%, via overschrijving. 

Om uw terugbetalingen te doen

  • Ofwel per overschrijving: gebruik het unieke rekeningnummer dat aan uw kredietkaart gelinkt is. En vermeld steeds de gestructureerde mededeling.
  • Kiest u voor een domiciliëring, bel dan Beobank Service Center op 02 626 50 50, van maandag tot vrijdag van 8u tot 20u en op zaterdag van 9u tot 12u30.

 

De actuariële debetrentevoet die van toepassing is op uw kredietkaart, vindt u terug op uw rekeninguittreksel.
2 1/18de (als uw kredietlijn kleiner dan of gelijk is aan 5.000 euro) of 1/20ste (als uw kredietlijn groter is dan 5.000 euro) van de gebruikte financiële reserve (met uitzondering van de jaarlijkse bijdrage) en met een minimum van 25 euro (behalve als het verschuldigde bedrag kleiner is dan 25 euro; in dat geval, betaalt u dat bedrag), vermeerderd met de jaarlijkse bijdrage.

Onze diensten

Via Beobank Online en Beobank Mobile beheert u uw kredietkaartrekening dag en nacht.

Beobank Alert houdt u, als u dat wenst, gratis via sms en/of e-mail op de hoogte van wat er met uw kaart gebeurt.

Via Cash Transfer kunt u geld overschrijven naar een zichtrekening.

De innovatieve chip op uw kaart laat toe om kleine uitgaven snel, eenvoudig en contactloos te betalen.

U kunt ook kiezen voor de verzekering Kredietbeschermingsplan.

Onderscheid u met de Elite Travel Mastercard Metal 

elite_metal

Elite Travel Mastercard Metal

De Beobank Elite Travel Mastercard Metal3 is meer dan zomaar een kaart en werd ontworpen om te voldoen aan uw eisen op het vlak van onderscheid, elegantie en kracht. Als u wilt reizen met een kaart met een geraffineerd en prestigieus ontwerp, dan is deze kaart voor u. 

Online aanvragen

Vraag uw kaart aan!

elite_metal
Online aanvragen

Ontdek de gids Beobank Elite Travel

Elite Travel
Op ontdekking

1 Geldafhalingen, de jaarlijkse bijdrage, kosten, intresten, overschrijvingen van de kredietkaartrekening, aankopen in cryptomunten en transacties via een tussenpersoon zoals een elektronische portefeuille geven geen recht op Miles. U kunt per kalenderjaar maximaal 45.000 miles sparen (de teller wordt elk jaar na de datum van het uittreksel van januari op nul gezet) en de miles blijven 4 jaar geldig. Beobank behoudt zich het recht voor om de voorwaarden van het getrouwheidsprogramma te allen tijde eenzijdig te wijzigen. In dat geval zult u hiervan minimum 2 maanden op voorhand op de hoogte worden gebracht.
2 Het bedrag van de kosten die aangerekend worden voor geldopvragingen wordt vermeld in de tarieven van de Bank. Er zijn enkele landen waar u de Beobank kredietkaart niet kunt gebruiken.
3 De jaarlijkse bijdrage van de Beobank Elite Travel Mastercard Metal bedraagt 80€. Voorbeeld: kredietopening van onbepaalde duur van 4.500€. Jaarlijks Kostenpercentage van 11,49% (variabele actuariële debetrentevoet: 7,80%) met een jaarlijkse bijdrage van 80€. In geval van conversie van uw huidige kaart naar de Beobank Elite Travel Mastercard Metal moet een nieuw kredietcontract getekend worden. 

Kredietopening van onbepaalde duur, onder voorbehoud van aanvaarding van uw dossier en mits wederzijds akkoord. Rentevoeten van kracht op 10/05/2021, kunnen gewijzigd worden. 

Beobank NV/SA, Kredietgever, Generaal Jacqueslaan 263g, 1050 Brussel – BTW BE 0401.517.147 RPR Brussel - IBAN: BE77 9545 4622 6142 - BIC: CTBKBEBX