Voor een betere surfervaring, gelieve een andere compatibele browser te gebruiken zoals Firefox of Google Chrome
Ontdek al onze kredietoplossingen
Auto, motor, woning, familiale, ...
De kredietkaart was in mijn bezit op het moment van de transactie.Bellen naar cardstop op het nummer 078 170 170 om de kredietkaart onmiddellijk te blokkeren. U kunt het ook doen via de applicatie of via Beobank Online. Gelieve de kaart ook te vernietigen en weg te gooien. Ik machtig de beheerder om mijn kaart te blokkeren.
Als u een bestelling heeft gedaan maar u heeft de goederen niet ontvangen, selecteert dan de reden "Goederen niet ontvangen/ diensten niet geleverd".
Bij te voegen document VERPLICHT:
Gelieve een kopie van de gedetailleerde verklaring van het proces-verbaal bij te voegen bij de volgende stap.
Voeg het bewijs toe dat de handelaar de transactie heeft geannuleerd (een oproep naar Cardstop wordt niet als een bewijs van annulering beschouwd)
De betwisting kan pas 30 dagen na de verwachte leveringsdatum ingaan.
Gelieve het document bij te voegen waarop de verwachte leveringsdatum/dienst vermeld staat , een bewijs van contact met de handelaar en een beschrijving van het gekochte artikel of de niet uitgevoerde dienst.
Gelieve een bewijs bij te voegen dat de goederen door de klant zijn teruggezonden met een verklaring waarom de goederen defect zijn.
Een geautoriseerde transactie werd meermaals aangerekend door dezelfde handelaar op dezelfde dag.
Gelieve een bewijs van betaling met andere middelen bij te voegen, kasticket, kopie van een andere kredietkaartverrichting.
Voeg een factuur of ontvangstbewijs bij.
In geval van annulering door de handelaar met belofte van terugbetaling.
Voeg een bewijs van gedateerde kredietbelofte toe.
Voeg een bewijs bij dat de handelaar de goederen heeft teruggekregen, een bewijs van verzending per aangetekende post of een ondertekend ontvangstbewijs van de handelaar.
Voeg hieronder de gevraagde documenten toe :
Document waarop vermeld staat de verwachte leverings-/servicedatum, een bewijs van contact met de handelaar en een beschrijving van het gekochte of de niet uitgevoerde service.
Bewijs dat de handelaar de goederen retour heeft ontvangen, bewijs van verzending per aangetekende post of verzendbewijs getekend voor ontvangst door de handelaar.
Bewijs van betaling met een ander middel / kwitantie / kopie van de transactie met een andere creditcard.
Bewijs bij te voegen dat de goederen door de klant zijn teruggezonden met een verklaring waarom de goederen defect zijn.
Factuur of ontvangstbewijs/kasticket.
Bij te voegen document verplicht:
Gelieve het gedateerde bewijs van krediettoezegging bij te voegen.
15/12/2024
Beobank gaat vertrouwelijk om met uw gegevens. De informatie wordt op een veilige manier verzonden. We verwerken uw gegevens enkel in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving inzake de bescherming van de persoonlijke levenssfeer. Meer info