Voor een betere surfervaring, gelieve een andere compatibele browser te gebruiken zoals Firefox of Google Chrome

App mobile

Beobank Mobile

  • Uw bank binnen handbereik

Veilig, gratis1 en gebruiksvriendelijk

De Beobank Mobile-applicatie is veel meer dan een gewone applicatie waarmee u uw overschrijvingen kunt doen. Profiteer van een reeks functies die het voor u gemakkelijker maken om dagelijks uw rekeningen en kaarten te beheren.

U logt veilig in met uw persoonlijke Beobank Mobile geheime code, of via vingerafdruk of gezichtsherkenning, als uw smartphone daarmee is uitgerust. Via de newsfeed blijft u op de hoogte van het laatste nieuws en nieuwe functies in de App.

Ontdek onze nieuwe functies

  • Illico envelop

    Beobank Mobile en Online
    Beobank Mobile en Online

    Raadpleeg uw kredietenveloppe op uw applicatie of via Beobank Online.

  • Zoomit

    Beobank Mobile
    Beobank Mobile

    Betaal uw rekeningen en bekijk uw loonbrieven via de dienst Zoomit, nu ook beschikbaar in de Beobank Mobile-applicatie! 

Ontdek onze tutorials

Aanmelding op Beobank Mobile en Beobank Online met Digipass

Ontdek hoe u stap voor stap inlogt op de Beobank Mobile-app en Beobank Online met Digipass.

Bekijk de tuto

Fraudepreventie op Beobank Mobile en Beobank Online

Bij vermoeden van fraude, volg dan deze tips en reageer snel!

Bekijk de tuto

Ontdek onze belangrijkste functies

  • Bevestiging Mobile: bevestig uw online aankopen snel en veilig met Bevestiging Mobile. U ontvangt een melding op uw smartphone met de details van de transactie die wacht op validatie. U bevestigt ze meteen in uw app met behulp van uw 6-cijferige geheime code.
  • Blokkeer uw kaarten: als uw kaarten verloren gaan of gestolen worden, reageer dan snel! U kunt uw kaarten direct in uw app blokkeren.
  • Instantoverschrijving: voer uw overschrijvingen binnen enkele seconden uit dankzij de instantoverschrijving2. Het geld staat onmiddellijk op de rekening van uw begunstigde, zelfs als die een rekening heeft bij een andere bank3 in België en in Europa (SEPA-zone)4.

Wist u dat u via Beobank Online nog meer functionaliteiten kan terugvinden?

Ondersteunt online bankieren

Heeft u hulp nodig?

Nog geen toegang tot Beobank Mobile?

Als u al toegang hebt tot Beobank Online, kunt u dezelfde login-gegevens gebruiken voor de mobiele app. Zo niet, vraag uw toegang aan door het online formulier in te vullen of ga langs in een agentschap.

Uw toegang online aanvraag

Wachtwoord vergeten of geblokkeerd?

U kent uw gebruikersnaam, maar u bent uw wachtwoord vergeten of uw wachtwoord is geblokkeerd?

Uw wachtwoord reset

Qr code Android

Qr code IOS

Google Play

App Store

 

Vragen en Antwoorden

Hoe kan ik Beobank Mobile activeren?

Hulp bij de 1ste aanmelding op Beobank Mobile

Als u Beobank Online al gebruikt, kunt u Beobank Mobile activeren door het volgen van de volgende stappen:

  1. Download de Beobank Mobile app via de App store die overeenkomt met uw smartphone.
  2. Open de app en kies de identificatie-methode die voor u van toepassing is: als u een Digipass hebt, kies dan het type van Digipass dat u gebruikt. Indien u geen Digipass hebt, kies dan de optie ‘Inloggen zonder Digipass’ (in dat geval zal u enkel toegang hebben tot uw kredietkaartgegevens).
  3. Identificeer u met uw Beobank Online gebruikersnaam en wachtwoord, en bevestig uw identiteit met uw Digipass indien u er een hebt.
  4. Registreer uw smartphone.
  5. Kies uw Beobank Mobile geheime code.

Als u Beobank Online nog niet gebruikt maar wel een contract voor bankieren op afstand hebt, kunt u Beobank Mobile activeren door het volgen van de volgende stappen:

  1. Download de Beobank Mobile app via de App store die overeenkomt met uw smartphone.
  2. Open de app en kies de identificatie-methode die voor u van toepassing is. Identificeer u met uw gebruikersnaam en uw tijdelijke wachtwoord (die u gekregen hebt bij het openen van uw contract voor bankieren op afstand) en bevestig uw identiteit met uw Digipass (als u er een hebt).
  3. Wijzig uw tijdelijke wachtwoord in een permanent wachtwoord van uw keuze.
  4. Registreer uw smartphone.
  5. Kies uw Beobank Mobile geheime code.

Indien u nog geen contract voor bankieren op afstand hebt, kunt u dit afsluiten in uw agentschap. U krijgt dan een gebruikersnaam en een tijdelijk wachtwoord. Als u een betaalrekening bij ons hebt, ontvangt u ook een Digipass. Voor het activeren van de app volgt u daarna de stappen hierboven.

 

Werkt Beobank Mobile op alle types van smartphone?

De Beobank Mobile applicatie kan gebruikt worden op Apple (iOS versie 11.0 of hoger) en Android (versie 6.0 of hoger) smartphones en tablets.

Hulp bij de 1ste aanmelding op Beobank Mobile

Wat moet ik doen als mijn telefoon gestolen wordt?

Zelfs dan zijn er verschillende zaken die u beschermen. Allereerst is er uw Beobank Mobile geheime code die de toegang tot uw rekeningen beveiligt. Daarnaast hebt u waarschijnlijk ook een toegangscode ingesteld die uw smartphone zelf beveiligt.

Als u een Digipass hebt, kunt u ook de toegang op uw telefoon blokkeren via Beobank Online in het menu Mijn Profiel > Mobiele applicatie.

Als u geen Digipass hebt, kunt u contact opnemen met Beobank Service Center op het nummer +32 (0)2 622 20 00 (van maandag tot vrijdag van 8u tot 20u, en op zaterdag van 9u tot 12u30) en een aanvraag indienen om uw mobiel apparaat te laten schrappen.

Wat moet ik doen indien ik mijn Beobank Mobile code vergeten ben?

In dat geval moet u uw profiel uit de applicatie verwijderen. Daarna moet u opnieuw uw gebruikersprofiel registreren en een nieuwe Beobank Mobile geheime code kiezen.

Communicatiekosten en internetabonnement ten laste van de klant.

2 Overschrijving die in real time, 24u/24, 7d/7, gecrediteerd wordt op de rekening van de begunstigde, indien de bank van de begunstigde aangesloten is bij deze dienst en de overschrijving aanvaardt.

Op voorwaarde dat de bank van de begunstigde deze mogelijkheid biedt.

4 Om van de instantoverschrijving te genieten voor uw Europese overschrijvingen (SEPA-zone), gelieve uw Beobank agentschap of het Beobank Service Center op 02 622 20 00 (ma-vr: 8u-20u, za: 9u-12u30) te contacteren om deze optie te activeren.

Hoe kunnen we u helpen?