Dit betekent dat de handelaar zich aan de nieuwe veiligheidsregels heeft aangepast. Controleer daarom het volgende:
- Hebt u toegang tot internetbankieren om u te authenticeren? Zo niet, vraag dan
HIER
uw toegang aan.
- Hebt u uw kaartgegevens (vervaldatum, CVV-code, ...), de Digipass-code, het Beobank Online-wachtwoord of de code die u per sms hebt ontvangen, correct ingevuld?.
- Hebt u voldoende saldo op uw kaart (u kunt dit gemakkelijk controleren op onze Beobank Mobile applicatie of Beobank Online)
Als al deze gegevens correct zijn en het probleem blijft bestaan, neem dan contact met ons op via uw beveiligde berichtensysteem in Beobank Online (eenmaal ingelogd, klik op "mijn adviseur") of in Beobank Mobile (eenmaal ingelogd, klik op het 'enveloppe' - icoon). Als u nog geen toegang hebt tot internetbankieren, vraag die dan
HIER
aan of neem contact op met Beobank Service Center.
Was dit antwoord nuttig?Nee Ja