Hebt u problemen met uw toegang tot uw Beobank Online of Mobile rekeningen?
Wij zijn er om u te helpen snel en veilig weer toegang te krijgen.
Hebt u problemen met uw toegang tot uw Beobank Online of Mobile rekeningen?
Wij zijn er om u te helpen snel en veilig weer toegang te krijgen.
U kunt inloggen via itsme® om snel en veilig toegang te krijgen tot uw account. Klik hiervoor op de knop "Verbinden met itsme".
Als u deze functie wilt gebruiken, moet u ervoor zorgen dat u een actief itsme®-account hebt en dat de itsme®-applicatie op uw telefoon is geïnstalleerd.
U kunt het direct resetten op voorwaarde dat u een mobiel telefoonnummer hebt ingevoerd in uw persoonlijke gegevens. Anders kunt u ervoor kiezen om een nieuw wachtwoord per post te ontvangen.
Let op: u kunt uw wachtwoord EN uw gebruikersnaam niet via hetzelfde communicatiekanaal aanvragen. U moet voor elk verzoek een ander kanaal kiezen (sms, post, telefonische hulp).
U kunt deze meteen opvragen op voorwaarde dat u een e-mailadres heeft geregistreerd in uw persoonlijke gegevens. Indien niet, kunt u kiezen om uw gebruikersnaam per post te ontvangen.
Let op: u kunt uw wachtwoord EN uw gebruikersnaam niet via hetzelfde communicatiekanaal aanvragen. U moet voor elk verzoek een ander kanaal kiezen (sms, post, telefonische hulp).
Als u uw gebruikersnaam en wachtwoord weet, maar uw wachtwoord geblokkeerd is, dan kunt u deze ontgrendelen op voorwaarde dat u een mobiel telefoonnummer ingevoerd heeft onder uw persoonlijke gegevens.
Of bel het Beobank Service Center op +32 (0)2 622 20 00 van maandag tot vrijdag van 8u tot 20u en op zaterdag van 9u tot 12u30.
Buiten deze uren, gelieve Card Stop te bellen op +32 (0) 78 170 170.
Of klik hieronder om het online formulier in te vullen.
In geval van moeilijkheden kunt u uw agentschap contacteren of telefonisch contact opnemen met uw Beobank Service Center van maandag tot en met vrijdag van 8u tot 20u en op zaterdag van 9u tot 12u30.