Bankier op uw manier
-
Of u nu kiest voor een persoonlijke afspraak of voor digitaal bankieren, bij Beobank is gelukkig alles mogelijk. Dus bankier op uw manier: via app, chat, website, telefonisch en met uw adviseur.
Beobank past zich aan u aan, en niet andersom
-
Onze mobiele app scoort 4,5 op 5
De Beobank Mobile-applicatie is veel meer dan een gewone applicatie. Dat bewijst ook onze gemiddelde beoordeling van 4,5 sterren op 51. Download de app op uw gsm en geniet van een heleboel functies die uw dagelijks beheer vergemakkelijken.
-
92% klanttevredenheid over onze adviseurs
Wist u dat 92% van onze klanten tevreden is over onze adviseurs2? Onze adviseurs staan altijd voor u klaar om het dagelijkse beheer van uw financiën te vergemakkelijken. Zoek het agentschap het dichtst bij u in de buurt en maak een afspraak.
"De app werkt heel gebruiksvriendelijk, is heel functioneel en biedt eigenlijk alles wat ik nodig heb. Maar ook het persoonlijk contact is voor mij een reden om Beobank-klant te blijven. Het regelen van mijn hypothecaire lening, dat is bijvoorbeeld iets dat ik graag face to face met mijn adviseur bespreek."
Alexander, 34 jaar, klant bij Beobank
Uw financiën online beheren: zo werkt het
5 belangrijke redenen om een afspraak te maken met uw bankadviseur
“Het persoonlijk contact is voor mij een reden om Beobank-klant te blijven”
Wie is Beobank? We nodigen u graag uit om kennis te maken.
Quatuor Brussels, architect SA M. & J.M. Jaspers & J. Eyers & Partners
1Bron: gemiddelde beoordeling gebaseerd op ratings van Play Store en App Store op datum van 1/05/2023.
2Bron: gebaseerd op een interne enquête die in 2022 werd uitgevoerd bij 8.000 klanten die contact hadden met een van onze kantoren.