Voor een betere surfervaring, gelieve een andere compatibele browser te gebruiken zoals Firefox of Google Chrome

app mobile

Beobank Mobile

  • Uw bank binnen handbereik

Veilig, gratis1 en gebruiksvriendelijk

De Beobank Mobile-applicatie is veel meer dan een gewone applicatie waarmee u uw overschrijvingen kunt doen. Profiteer van een reeks functies die het voor u gemakkelijker maken om dagelijks uw rekeningen en kaarten te beheren.

U logt veilig in met uw persoonlijke Beobank Mobile geheime code, of via vingerafdruk of gezichtsherkenning, als uw smartphone daarmee is uitgerust. Via de newsfeed blijft u op de hoogte van het laatste nieuws en nieuwe functies in de App.

Ontdek onze nieuwe functies

 

  • E-aangifte schadegeval

    Beobank Mobile en Online
    Beobank Mobile en Online

    Voortaan kunt u schadegevallen gelinkt aan uw verzekeringscontracten online aangeven via de Beobank Mobile-applicatie en Beobank Online.

  • Onze producten

    Beobank Mobile en Online
    Beobank Mobile en Online

    Rechtstreeks toegang tot al onze producten via Beobank Mobile en Beobank Online! U hebt ook de mogelijkheid om online bepaalde producten te openen.

  • Zoomit

    Beobank Mobile
    Beobank Mobile

    Betaal uw rekeningen en bekijk uw loonbrieven via de dienst Zoomit, nu ook beschikbaar in de Beobank Mobile-applicatie! 

  • Kredietkaartbeheer

    Beobank Mobile
    Beobank Mobile

    Activeer uw elektronische kredietkaartuittreksels in uw app.

    U kunt ook een domiciliëring instellen om uw terugbetalingen te vergemakkelijken, of uw kaart blokkeren in geval van verlies of diefstal.

Ontdek onze tutorials

Aanmelding op Beobank Mobile zonder Digipass

Ontdek hoe u stap voor stap inlogt op de Beobank Mobile-app zonder Digipass

Bekijk de tuto

Aanmelding op Beobank Mobile en Beobank Online met Digipass

Ontdek hoe u stap voor stap inlogt op de Beobank Mobile-app en Beobank Online met Digipass

Bekijk de tuto

Ontdek hoe u Budgetbeheer activeert in Beobank Online en Beobank Mobile

Zo kunt u uw uitgaven en inkomsten beter beheren.

Bekijk de tuto

Fraudepreventie op Beobank Mobile en Beobank Online

Bij vermoeden van fraude, volg dan deze tips en reageer snel!

Bekijk de tuto

Ontdek onze belangrijkste functies

Budgetbeheer

Met deze tool kunt u uw budget beter beheren! Hoe? Dankzij de categorisering van uw uitgaven en inkomsten ziet u in één oogopslag in welke categorie u het meeste uitgeeft! Bekijk onze tutorial om te weten hoe u Budgetbeheer activeert en gebruikt!

Aanvragen en simulaties

Voer online uw simulaties uit en vraag een aantal van onze producten direct online aan. Gemakkelijk, veilig en snel!

Bevestiging Mobile

Bevestig uw online aankopen snel en veilig met Bevestiging Mobile. U ontvangt een melding op uw smartphone met de details van de transactie die wacht op validatie. U bevestigt ze meteen in uw App met behulp van uw 6-cijferige geheime code.

Kredietkaartbeheer

Bekijk in één oogopslag alle informatie met betrekking tot uw kredietkaart: beschikbaar bedrag, laatste terugbetaling, vervaldatum van de volgende factuur, transacties van de 2 vorige uittreksels. Het is ook mogelijk om uw elektronische uittreksels te activeren, of een ​​domiciliëring voor de terugbetaling in te stellen

Blokkeer uw kaarten

Als uw kaarten verloren gaan of gestolen worden, reageer dan snel! U kunt uw kaarten direct in uw app blokkeren.

Ondersteunt online bankieren

Veilig, gratis en gebruiksvriendelijk

Word nu klant & open een gratis betaalrekening

Heeft u hulp nodig?

Nog geen toegang tot Beobank Mobile?

Als u al toegang hebt tot Beobank Online, kunt u dezelfde login-gegevens gebruiken voor de mobiele app. Zo niet, vraag uw toegang aan door het online formulier in te vullen of ga langs in een agentschap.

Uw toegang online aanvragen

Wachtwoord vergeten of geblokkeerd?

U kent uw gebruikersnaam, maar u bent uw wachtwoord vergeten of uw wachtwoord is geblokkeerd?

Uw wachtwoord resetten

Uw gebruikersnaam vergeten?

U weet niet meer of u een gebruikersnaam hebt of u bent hem vergeten?

Uw gebruikersnaam opvragen

Vragen & Antwoorden

Hoe kan ik Beobank Mobile activeren?

Hulp bij de 1ste aanmelding op Beobank Mobile

Als u Beobank Online al gebruikt, kunt u Beobank Mobile activeren door het volgen van de volgende stappen:

  1. Download de Beobank Mobile app via de App store die overeenkomt met uw smartphone.
  2. Open de app en kies de identificatie-methode die voor u van toepassing is: als u een Digipass hebt, kies dan het type van Digipass dat u gebruikt. Indien u geen Digipass hebt, kies dan de optie ‘Inloggen zonder Digipass’ (in dat geval zal u enkel toegang hebben tot uw kredietkaartgegevens).
  3. Identificeer u met uw Beobank Online gebruikersnaam en wachtwoord, en bevestig uw identiteit met uw Digipass indien u er een hebt.
  4. Registreer uw smartphone.
  5. Kies uw Beobank Mobile geheime code.

Als u Beobank Online nog niet gebruikt maar wel een contract voor bankieren op afstand hebt, kunt u Beobank Mobile activeren door het volgen van de volgende stappen:

  1. Download de Beobank Mobile app via de App store die overeenkomt met uw smartphone.
  2. Open de app en kies de identificatie-methode die voor u van toepassing is. Identificeer u met uw gebruikersnaam en uw tijdelijke wachtwoord (die u gekregen hebt bij het openen van uw contract voor bankieren op afstand) en bevestig uw identiteit met uw Digipass (als u er een hebt).
  3. Wijzig uw tijdelijke wachtwoord in een permanent wachtwoord van uw keuze.
  4. Registreer uw smartphone.
  5. Kies uw Beobank Mobile geheime code.

Indien u nog geen contract voor bankieren op afstand hebt, kunt u dit afsluiten in uw agentschap. U krijgt dan een gebruikersnaam en een tijdelijk wachtwoord. Als u een betaalrekening bij ons hebt, ontvangt u ook een Digipass. Voor het activeren van de app volgt u daarna de stappen hierboven.

 

Werkt Beobank Mobile op alle types van smartphone?

De Beobank Mobile applicatie kan gebruikt worden op Apple (iOS versie 11.0 of hoger) en Android (versie 6.0 of hoger) smartphones en tablets.

Hulp bij de 1ste aanmelding op Beobank Mobile

Wat moet ik doen als mijn telefoon gestolen wordt?

Zelfs dan zijn er verschillende zaken die u beschermen. Allereerst is er uw Beobank Mobile geheime code die de toegang tot uw rekeningen beveiligt. Daarnaast hebt u waarschijnlijk ook een toegangscode ingesteld die uw smartphone zelf beveiligt.

Als u een Digipass hebt, kunt u ook de toegang op uw telefoon blokkeren via Beobank Online in het menu Mijn Profiel > Mobiele applicatie.

Als u geen Digipass hebt, kunt u contact opnemen met Beobank Service Center op het nummer +32 (0)2 622 20 00 (van maandag tot vrijdag van 8u tot 20u, en op zaterdag van 9u tot 12u30) en een aanvraag indienen om uw mobiel apparaat te laten schrappen.

Wat moet ik doen indien ik mijn Beobank Mobile code vergeten ben?

In dat geval moet u uw profiel uit de applicatie verwijderen. Daarna moet u opnieuw uw gebruikersprofiel registreren en een nieuwe Beobank Mobile geheime code kiezen.

Wat is Bevestiging Mobile?

Bevestiging Mobile is een manier van sterke authenticatie waarmee u uw online betalingen kunt bevestigen in overeenstemming met de Tweede Europese Richtlijn voor Betaaldiensten of PSD2 (meer info). Deze manier van bevestigen zal de geheime code via sms vervangen door een notificatie op uw smartphone. Deze notificatie geeft u de details van de transactie die op bevestiging wacht, en u bevestigt de betaling rechtstreeks in uw app met uw 6-cijferige geheime code.

Dit is de code die u gekozen hebt toen u zich voor het eerst registreerde bij de Beobank Mobile applicatie. Indien u ook uw betaalrekeningen beheert via uw app, gebruikt u deze geheime code om in te loggen op Beobank Mobile en om bepaalde gevoelige transacties en overschrijvingen te bevestigen in de app.

Hulp bij de 1ste aanmelding op Beobank Mobile

 

1 Communicatiekosten en internetabonnement ten laste van de klant.