Uw kaart verloren, gestolen of ingeslikt door een automaat?
- Bel onmiddellijk het Beobank Service Center op 02 622 20 00
Bereikbaar van maandag tot vrijdag, van 8u tot 20u, en op zaterdag van 9u tot 12u30. - Buiten de werkuren belt u Card Stop op 078 170 170 (24/7).
Uw kaart wordt onmiddellijk geblokkeerd. - Tijdens het telefoongesprek kunt u ook meteen een nieuwe kaart aanvragen.
Ook uw identiteitskaart verloren of gestolen?
- Bel Doc Stop op 00800 2123 2123 (of 02 518 21 23), dag en nacht bereikbaar.
- Bij diefstal: doe aangifte bij de politie.
- Bij verlies: vraag een voorlopig attest aan bij de dienst Bevolking van uw gemeente.
Uw kaart is beschadigd of werkt niet meer?
Neem contact op met het Beobank Service Center om een nieuwe kaart te bestellen.
Zelf uw kaart blokkeren via Beobank Mobile of Beobank Online
In Beobank Mobile
- Log in op de app.
- Ga naar het tabblad Rekeningen > Kaarten.
- Selecteer de kaart die u wilt blokkeren.
- Klik op Blokkeren.
In Beobank Online
- Log in via de website.
- Ga naar het menu Transacties en klik op Mijn kaarten beheren.
- Selecteer de kaart die u wilt blokkeren.
- Klik op Blokkeren.