Voor een betere surfervaring, gelieve een andere compatibele browser te gebruiken zoals Firefox of Google Chrome

Een schadegeval aangeven

De diensten van de verzekeraar ACM Belgium NV staan u bij in geval van schade

Beobank_Pictos_Purple_RVB
Onmiddellijke bijstand

Voor onmiddellijke bijstand, contacteer Mondial Assistance telefonisch op +32 (0)2 773 61 05 (24/7 beschikbaar). 

Geef schade online aan

Meld schade (diefstal of een ongeluk) online door naar de klantenruimte op Beobank Online of Beobank Mobile App te gaan.

Telefonisch schade aangeven

Neem telefonisch contact op met de schadedienst op +32 (0)2 405 17 45 (van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u30 tot 18u) of via het e-mailadres schade@acm.be

Schade aangeven via
Beobank Mobile

Schade aangeven via
Beobank Online

1) Klik op 'Menu' (onderaan het scherm).

2) Klik vervolgens op 'Verzekeringen'.

3) Selecteer onderaan 'Schadeclaim indienen'. 

4) Selecteer het contract waarvoor u schade wilt melden. 

5) Lees de voorwaarden, activeer de knop en klik op 'Valideer'.

6) Selecteer de aard van de claim.

7) Beantwoord de verschillende vragen.

8) Voeg eventuele bijlagen toe.

9) Controleer uw gegevens.

10) Controleer de samenvatting van uw aanvraag en verstuur.

11) Het is verzonden!

1) Klik op 'Verrichtingen'. Klik vervolgens op 'Schade melden/ Volgen'.

2) Klik op 'Auto/Woning/Familiale'

3) Selecteer het contract waarvoor u schade wilt melden.

4) Lees de voorwaarden, activeer de knop en klik op 'Valideer'.

5) Selecteer de aard van de claim.

6) Beantwoord de verschillende vragen.

7) Voeg eventuele bijlagen toe.

8) Controleer uw gegevens.

9) Controleer de samenvatting van uw aanvraag en verstuur.

10) Het is verzonden!

Veelgestelde vragen

Bekijk de veelgestelde vragen hieronder voor de best mogelijke ondersteuning.

Ik ben mijn huissleutels kwijt/ze zijn gestolen, wat moet ik doen?

Dankzij de Home Assistance, bijstand die als basis inbegrepen zit in de Beobank Woningverzekering van ACM Belgium NV, wordt er een slotenmaker naar uw woonst gestuurd*. Voor deze interventie, moet u bellen naar Mondial Assistance (beschikbaar via telefoon op +32 (0)2 773 61 05 (disponible 24h/24, 7j/7)). 

*Dit in het geval van verlies, diefstal van de sleutel of een defect slot. Maximaal 2 keer per verzekeringsjaar en tot € 250 per interventie.

Welke informatie moet ik verstrekken bij het indienen van mijn schadeclaim?

De benodigde informatie bij het indienen van een schadegeval:

  • Polisnummer van de verzekering;
  • Uw volledige contactgegevens (naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres);
  • Details van het schadegeval: datum, tijdstip, plaats, beschrijving van het ongeval;
  • Gegevens van eventuele andere betrokken partijen: namen, contactgegevens, verzekeringsinformatie;
  • Elk beschikbaar rapport of bewijs (foto's, getuigenissen, schadeformulier, enz.);
  • Andere relevante informatie.

Deze artikelen kunnen u interesseren...

Storm

Wat te doen bij storm en schade?

Schade door de storm? Wat moet ik doen?

Verzekeringsmaatschappij

ACM Belgium NV, verzekeringsondernemer naar Belgisch recht - Koning Albert II-laan 2, 1000 Brussel - RPR Brussel 0428.438.211 - BTW BE 0428.438.211 - IBAN BE43 3101 9596 0601 - BIC BBRUBEBB - tel. +32 (0)2 637 80 30 - www.acm.be. Toegelaten onder code 0964 en onderworpen aan het toezicht van de FSMA en de BNB. 

ACM Belgium NV werkt samen met de bijstandsverlener Mondial Assistance NV (AWP P&C NV), Koning Albert II-laan 32, 1000 Brussel, ondernemingsnummer 0837.437.919, toegelaten onder de code 2769, om tak 18 te verstrekken.  
 

Informatie over Beobank als verzekeringstussenpersoon

Beobank NV/SA, Koning Albert II-laan 2, 1000 Brussel, BTW BE 0401.517.147 RPR Brussel verbonden verzekeringsagent van ACM Belgium NV voor de schadeverzekeringen.