Elke vraag telt

Bij Beobank staan we altijd klaar voor u en helpen u vooruit, wat uw vraag ook is.

Word klant bij Beobank

Open gratis uw rekening bij Beobank en krijg controle over uw dagelijkse uitgaven.

Geniet van directe toegang tot onze gebruiksvriendelijke app en tal van gepersonaliseerde oplossingen om uw financiële plannen waar te maken.

Oplossingen op maat van uw situatie

  • Let op, geld lenen kost ook geld

    Onze kredietoplossingen voor uw projecten

    Ontdek onze financieringsoplossingen die u helpen het evenwicht te bewaren tussen uw budget en uw plannen.

    Meer over onze kredietoplossingen
  • Een zichtrekening openen

    Wilt u een nieuwe zichtrekening openen? Kies uit ons aanbod van zichtrekeningen.

    Vergelijk onze rekeningen
  • Verzeker uw dagelijks leven

    Er gaat niets boven het geruststellende gevoel dat u goed verzekerd bent. Onze verzekeringen zijn ontworpen om perfect aan te sluiten bij uw dagelijkse leven.

    Meer over onze verzekeringen
Pas op voor phishing
Slachtoffer van fraude? Ontdek hier wat u moet doen.

Open uw bankrekening via de Beobank Mobile app.

Ontdek hoe Beobank Mobile zich onderscheidt als een van de beste bankapps in België, uitgeroepen tot een van de topapps in 2023 door Sia Partners.

Scan de QR-code en download de app gratis op uw smartphone of tablet.

Neem contact met ons op

Telefonisch

  • Onze adviseurs van het Beobank Service Center staan voor u klaar van maandag tot vrijdag van 8u tot 20u en op zaterdag van 9u tot 13u. Bel hen op 02/622 20 00.

Een afspraak maken

  • Voor een adviesgesprek
  • In een Beobank kantoor

In het agentschap

Zoekt u een kantoor? Voer uw adres, postcode of gemeente in en wij doen de rest.

Ken jij onze blog?

  • Wilt u nog een bankkantoor?

    Nog maar 1 op 10 Belgen gaat elke week naar een kantoor om zijn alledaagse bankzaken te regelen. 55-plussers (13%) opvallend meer dan 18- tot 34-jarigen (6%). Online bankieren wordt met andere woorden almaar populairder. Bijna 9 op 10 Belgen gebruiken wekelijks hun computer om te bankieren. Een op drie doet dat liever met een smartphone of tablet. En de grens lijkt nog lang niet bereikt, want drie Belgen op vijf willen in de toekomst nog meer bankzaken online regelen. Dat blijkt uit een onderzoek dat Beobank uitvoerde bij duizend Belgen ouder dan 18 jaar.

  • Alle manieren om contact op te nemen met Beobank

    Heeft u een vraag over uw rekeningen of wilt u advies over een bankproduct? Dan kunt u de klantendienst van Beobank op verschillende manieren bereiken. Of het nu telefonisch, via de mobiele app, via de online chat of via een bezoek aan uw kantoor is, u vindt altijd het meest geschikte kanaal voor een snel en efficiënt antwoord.

  • Black Friday: 5 tips om niet in de val te lopen

    Black Friday is uitgegroeid tot een niet te missen afspraak voor handelaars, maar helaas ook voor oplichters. Met de volgende voorzorgsmaatregelen blijft u uit hun klauwen.

  • Opgelet met oplichters!

    Phishing, dat is de verzamelnaam van technieken die oplichters gebruiken om je geheime gegevens zoals wachtwoorden, nummers van kredietkaarten of codes voor internetbankieren te ontfutselen. Via e-mail, maar ook telefonisch doen de fraudeurs zich voor als vertegenwoordigers van bedrijven die je vertrouwt: je bank, gsm-operator, de post, je soft- of hardwareleverancier, een winkel, enzovoort. De valse berichten zien er steeds professioneler uit, zodat zelfs mensen die op voorhand goed gewaarschuwd zijn, gaan twijfelen over de echtheid. Helaas gebeurt het ook nog vaak dat door onwetendheid of onoplettendheid, toch vertrouwelijke gegevens in de verkeerde handen vallen...

Ontdek de blog van Beobank