Visa Gold kredietkaart: Bernards dagelijkse bondgenoot bij al z’n plannen

Voor Bernard G. die sinds twee jaar klant is bij het Beobank-agentschap van Manage, is zijn Beobank Visa Gold kredietkaart meer dan alleen maar een betaalmiddel. Doordat ze flexibel, en veilig is, helpt ze hem ook om zijn uitgaven te beheren of concrete plannen waar te maken. Zo kwam zijn kaart bijvoorbeeld uitstekend van pas om een elektrische fiets te kopen en is ze een handig hulpmiddel om zijn vakantie te boeken.

Bernard G. is in de zestig en werkt als loontrekkende. Hij waardeert het vlotte beheer van zijn budget en de gemoedsrust die zijn Visa Gold kredietkaart hem biedt, onder andere dankzij de betalingsfaciliteiten en een pakket van verzekeringen1. Hij vertelt ons waarom hij voor deze kaart koos en hoe ze zijn dagelijks leven vereenvoudigt.

Waarom heeft u voor de Visa Gold kredietkaart van Beobank gekozen?

“Twee jaar geleden werd ik klant bij Beobank omdat ik op zoek was naar een bank met een meer menselijke en persoonlijke dienstverlening. Vanaf mijn eerste contact met het kantoor in Manage, voelde ik een echt verschil: het team is behulpzaam, luistert en neemt de tijd om te begrijpen wat ik nodig heb. Ik stel vooral de nauwe band met mijn adviseur op prijs: hij staat altijd klaar om mijn vragen te beantwoorden en me te begeleiden bij mijn keuzes. Toen hij me het assortiment kredietkaarten van Beobank voorstelde, werd het voordeel van een kredietkaart meteen duidelijk. Op basis van mijn behoeften viel mijn keuze op de Beobank Visa Gold kaart. Nu zijn we twee jaar verder en ik ben nog altijd heel tevreden: deze kaart geeft me de flexibiliteit die ik nodig heb.”

Heeft uw kaart u geholpen om een bepaald plan te verwezenlijken?

“Ja, onder andere om mijn elektrische fiets te kopen. Het was een grote investering en ik kon vooral waarderen hoe eenvoudig in gebruik en veilig de betaling met mijn kaart was. Ik spreek niet meteen mijn spaargeld aan, waardoor ik mijn budget beter kan beheren. Het is een troef in mijn dagelijks leven.”

“Ik kan ook vliegtickets, hotels of zelfs een auto boeken, wat echt een groot voordeel is. Ik weet dat mijn betalingen veilig gebeuren. Deze gemoedsrust is van onschatbare waarde, zeker als je je plannen wilt verwezenlijken. Dankzij deze kaart hoef ik me geen zorgen te maken, omdat ik weet dat ik over een betrouwbare en handige oplossing beschik voor mijn uitgaven.”

Zou u, twee jaar na uw aanschaf, de Visa Gold kredietkaart aanbevelen?

“Zonder aarzelen. Deze kaart biedt mij flexibiliteit, veiligheid en comfort in mijn dagelijks leven. Of dat nu is om mijn aankopen te betalen, reizen te boeken of mijn budget te beheren: ze maakt mijn leven echt gemakkelijker.”

Gebruikt u de Beobank-app om uw kaart te beheren?

“Ja en ik moet zeggen dat het echt handig is. Ik kan mijn saldo raadplegen en mijn laatste transacties in real time checken. Dat is bijzonder nuttig als ik op restaurant ga of op reis ben omdat ik snel kan nakijken hoe het met m’n financiën zit. De app stelt me ook in staat gemakkelijk mijn budget te beheren en mijn betalingen op te volgen. En als er ongewone transacties op mijn rekening gebeuren, word ik gewaarschuwd.”

Meer weten?

Dit interview werd afgenomen op dinsdag 25 maart 2025.


Let op, geld lenen kost ook geld

Kredietopening van onbepaalde duur, onder voorbehoud van aanvaarding van uw dossier en mits wederzijds akkoord.

1Beobank heeft deze verzekeringen afgesloten ten voordele van de houders van een Beobank Visa Gold. Deze dekkingen worden verzekerd bij de onderneming Europ Assistance Belgium, BTW BE 0738.431.009 RPR Brussel, Kantersteen 47, 1000 Brussel, Belgisch filiaal van Europ Assistance SA, verzekeraar naar Frans recht met maatschappelijke zetel te 2, rue Pillet-Will te 75009 Parijs, Frankrijk (451 366 405 RCS Parijs), erkend onder code 0888 voor de takken 1, 9, 13, 16 en 18, onder toezicht van de Nationale Bank van België, Berlaimontlaan 14, 1000 Brussel. Europ Assistance verwerkt uw persoonsgegevens in overeenstemming met de GDPR-voorschriften. U vindt alle informatie tot de verwerking van uw persoonsgegevens in de privacyverklaring op: www.europ-assistance.be/nl/privacy. Elke klacht kan worden gericht aan de Complaints Officer, complaints@europ-assistance.be, tel.: 02/ 541 90 48 of aan de Ombudsman van de Verzekeringen, de Meeûssquare 35, 1000 Brussel. Raadpleeg de Algemene Voorwaarden voor meer info rond definities, dekkingen, franchises, vergoedingen, uitsluitingen en aangifteprocedures na schade. Bij geschillen hebben de Algemene Voorwaarden van de verzekeringen voorrang op deze website.

Delen op
Leestijd
3 min
Auteur
Beobank
Publicatie datum
Gepubliceerd in
Gerelateerde producten
Deze publicatie bevat algemene informatie en vormt geen persoonlijk advies. Deze informatie kan veranderen of onderworpen zijn aan specifieke regels of interpretaties, afhankelijk van de situatie. Beobank is niet verantwoordelijk voor de juistheid, de volledigheid en de bijgewerkte versie van de informatie uit de genoemde bronnen.

Deze artikelen kunnen je ook interesseren...

Meer artikelen bekijken