Blog Beobank: Self Banking

Ontdek onze laaste artikelen

13/06/2018

Opgelet met oplichters!

Phishing, dat is de verzamelnaam van technieken die oplichters gebruiken om je geheime gegevens zoals wachtwoorden, nummers van kredietkaarten of codes voor internetbankieren te ontfutselen. Via e-mail, maar ook telefonisc...

4 min
17/04/2017

Wilt u nog een bankkantoor?

Nog maar 1 op 10 Belgen gaat elke week naar een kantoor om zijn alledaagse bankzaken te regelen. 55-plussers (13%) opvallend meer dan 18- tot 34-jarigen (6%). Online bankieren wordt met andere woorden almaar populairder. B...

1 min
06/05/2015

Je budget beheren kun je leren

Maar hoe begint u eraan? Wij geven een paar tips die voor iedereen nuttig zijn, niet alleen voor jongeren die starten in het leven …1. Bedenk eerst waarom u eigenlijk een budget opsteltEr is minstens één goede reden om een...

2 min
14/12/2015

De contactloze revolutie

Innovatieve betaalmethodes, zoals QR-codes of smartphoneapps, zitten in de lift. De volgende stap in deze (r)evolutie zijn contactloze betalingen. Europa is wereldwijd de meest ontwikkelde regio voor contactloze betalingen...

2 min
30/03/2015

Zo herkent u een vals biljet

In 2014, nam de Nationale Bank van België32.559 nagemaakte biljettenuit circulatie, zo'n 17% minder dan in 2013 (toen 39.167 valse biljetten werden onderschept). Maar het is wel veel meer dan in 2012 (22.433 opgespoorde bi...

2 min
27/03/2015

Beobank kent zijn klanten

Bankzaken zijn persoonlijk. Het gaat om geld, rekeningen, leningen, beleggingen, enzovoort. Bij heel wat producten en diensten van de bank hoort eenwoordje uitleg. Als klant kun je daarvoor terechtin onze agentschappen.

4 min
25/03/2014

Hoe werkt de klantendienst?

“Hallo? Ik heb een kredietkaart bij Beobank. Op mijn rekeningafschrift zie ik 8,27€ rappelkosten. Klopt dat wel?”Het is een vraag die onze klantendienst regelmatig krijgt. Benieuwd hoe we ze behandelen? Volg ons maar!1. De...

1 min