
Bij Beobank is interne mobiliteit erg belangrijk! Ontdek het portret van een Beobanker.
Bij Beobank is interne mobiliteit erg belangrijk! Ontdek het portret van een Beobanker.
Heeft u een vraag over uw rekeningen of wilt u advies over een bankproduct? Dan kunt u de klantendienst van Beobank op verschillende manieren bereiken. Of het nu telefonisch, via de mobiele app, via de online chat of via e...
Hoe komen Beobank-klanten het liefst in contact met de bank? Digitaal, telefonisch of persoonlijk?
In september verhuist de hoofdzetel van Beobank naar Tower D in het nieuwe Quatuor-complex, dat de Noordwijk en het historische hart van Brussel op een stedelijke én groene manier met elkaar verbindt. Het project kreeg int...
Nog maar 1 op 10 Belgen gaat elke week naar een kantoor om zijn alledaagse bankzaken te regelen. 55-plussers (13%) opvallend meer dan 18- tot 34-jarigen (6%). Online bankieren wordt met andere woorden almaar populairder. B...
Bankzaken zijn persoonlijk. Het gaat om geld, rekeningen, leningen, beleggingen, enzovoort. Bij heel wat producten en diensten van de bank hoort eenwoordje uitleg. Als klant kun je daarvoor terechtin onze agentschappen.
“Waarom lukt mijn betaling op internet niet?”, “Ik ben de code van mijn bankkaart vergeten, wat moet ik doen?”, of nog “Hoe vraag ik best een lening aan?”. Dat zijn enkele van de typische vragen die Alexander De Gauquier e...
“Hallo? Ik heb een kredietkaart bij Beobank. Op mijn rekeningafschrift zie ik 8,27€ rappelkosten. Klopt dat wel?”Het is een vraag die onze klantendienst regelmatig krijgt. Benieuwd hoe we ze behandelen? Volg ons maar!1. De...