Voor een betere surfervaring, gelieve een andere compatibele browser te gebruiken zoals Firefox of Google Chrome

Verzekeringen
Beobank Home Secure

Verbonden alarmsysteem met 24/24 uur telebewaking. Vanaf 22€/maand

SE

De elektronische handtekening

  • De oplossing die efficiëntie en veiligheid combineert

Dankzij de elektronische handtekening, beschikbaar in Beobank Online en Beobank Mobile of via www.beobank.be/opvolgenvanuwaanvragen, kunt u op een snelle en veilige manier vanop afstand intekenen op onze producten.

Wat is een elektronische handtekening?

Een elektronische of digitale handtekening is het equivalent van een handgeschreven handtekening in de offline wereld. Sommigen onder jullie hebben misschien al hun belastingaangifte ondertekend met de elektronische identiteitskaart of getekend voor ontvangst van een pakket op een tablet. Dat zijn digitale handtekeningen.

Hoe zet ik een elektronische handtekening?

We hebben een handleiding gemaakt om u stap-voor-stap te helpen uw contracten elektronisch te ondertekenen:

Daar vindt u de belangrijkste stappen:

  • waar u de link kunt vinden naar de te ondertekenen documenten
  • waar de elektronische handtekening zich in het document bevindt
  • hoe te ondertekenen

Elektronische handtekening plaatsen via Beobank Online

Elektronische handtekening plaatsen via Beobank Mobile

Elektronische handtekening plaasten via www.beobank.be/opvolgenvanuwaanvragen

Aandachtspunten!

  • De code die u per sms ontvangt, blijft geldig tijdens de volledige handtekening-sessie.
  • Als u geen sms ontvangt, gelieve na te gaan of het nummer 8810 niet op uw blacklist staat en contacteer RingRing op 02/334.23.00 of via e-mail info@ringring.be om het nummer te deblokkeren.

  • De elektronische handtekening staat onderaan de pagina. U moet eerst door de documenten scrollen voordat u ze kunt ondertekenen.
  • Als u de Beobank Mobile-applicatie gebruikt, raden wij u aan om uw smartphone in landscape modus te draaien om er zeker van te zijn dat u de documenten goed kunt zien.

Wat zijn de voordelen van de elektronische handtekening?

    • Efficiëntie: ze vereenvoudigt en versnelt het proces, en vermindert de tijd die wordt besteed aan het beheer van papieren documenten.
  • Gebruiksgemak: u kunt vanop afstand uw aanvragen indienen en intekenen op onze producten.

    • Milieuvriendelijk: door te kiezen voor de elektronische handtekening, helpt u de papierberg te verminderen. Op jaarbasis maakt dat een aanzienlijk verschil voor het milieu!
  • Veiligheid: de documenten worden bewaard en beschermd met een hoog beveiligingsniveau.

Hoe kunnen we u helpen?