Voor een betere surfervaring, gelieve een andere compatibele browser te gebruiken zoals Firefox of Google Chrome

Wat is de Beobank Mobile geheime code?

Dit is de door u gekozen 6-cijferige geheime code die u sinds de lancering van de nieuwe versie kunt aanmaken in de Beobank Mobile applicatie. Tot nu toe had u deze code niet nodig om in te loggen op Beobank Mobile, daarvoor volstonden uw gebruikersnaam en wachtwoord.

Vanaf 03/06/2020 zult u echter alleen nog met deze Beobank Mobile geheime code kunnen inloggen op de Beobank app, in plaats van met uw wachtwoord.

Diezelfde geheime code zal u binnenkort ook toelaten om uw betalingen op internet extra te beveiligen. Deze manier van bevestigen zal het versturen van een code via sms vervangen door een notificatie op uw smartphone. Deze notificatie geeft u de details van de transactie die op bevestiging wacht, en u bevestigt de betaling rechtstreeks in uw app met deze geheime code.

Is er een verschil tussen de Beobank Mobile geheime code en de Bevestiging Mobile code?

Neen, dit is één en dezelfde geheime code. Bevestiging Mobile verwijst naar het ‘bevestigen’ van bv. betalingen op internet via een notificatie op uw smartphone, aan de hand van de Beobank Mobile geheime code.

Hoe kan ik mijn Beobank Mobile geheime code aanmaken?

Indien u uw Beobank Mobile geheime code nog niet aangemaakt hebt, hoeft u niet te wachten tot 03/06/2020. Telkens u inlogt op de app krijgt u een boodschap met de vraag om uw geheime code te creëren. U klikt op activeren en gaat door de verschillende stappen.

Daarbij is het belangrijk dat we over uw persoonlijke GSM-nummer beschikken, want we sturen u een unieke bevestigingscode via sms.

Hebt u geen GSM-nummer doorgegeven?

Ga dan langs in een Beobank-agentschap in uw buurt om uw gegevens te updaten. Of bel 02/626 50 50, van maandag tot vrijdag van 8 tot 20u en op zaterdag van 9 tot 12u30.

Wat indien ik mijn Beobank Mobile geheime code vergeten ben?

Indien u zich de geheime code die u aangemaakt hebt niet meer herinnert, kunt u in de app een nieuwe geheime code aanmaken.

Dit kan via de link ‘Beobank Mobile geheime code vergeten?’ op het login-scherm van de app of in de app zelf via Menu > Mijn profiel > Veiligheid > Bevestiging Mobile > De Beobank Mobile geheime code vergeten?

U zult dan opnieuw moeten inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord, een bevestigingscode moeten ingeven die u via sms ontvangt en een nieuwe Beobank Mobile geheime code moeten aanmaken.

Wat indien ik op 03/06/2020 nog geen geheime code aangemaakt heb?

Vanaf 03/06/2020 zult u nog een laatste keer kunnen inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord, en zult u verplicht een geheime code moeten aanmaken. Zolang u deze code niet aangemaakt hebt, zal uw toegang tot de app geblokkeerd worden.

Indien u inlogt via vingerafdruk (Touch ID) of gezichtsherkenning (Face ID), zult u dat ook na deze datum kunnen blijven doen. U zult echter nog steeds uw Beobank Mobile geheime code moeten aanmaken om niet geblokkeerd te worden en toegang te krijgen tot de applicatie zoals voorheen.

Hoe kunnen we u helpen?