Ontdek de chatbot Pixy!
-
Pixy is uw virtuele assistentbeschikbaar in Beobank Mobile
en Beobank Online!
Maak kennis met Pixy, uw digitale assistent!
Hij is beschikbaar in Beobank Mobile en Beobank Online, en beantwoordt heel wat van uw vragen. Pixy leert echter nog voortdurend bij, en dankzij uw vragen kan hij zich verder ontwikkelen om zijn kennis uit te breiden en zo in de toekomst nog meer van uw vragen te kunnen beantwoorden.
Wat doet Pixy?
Momenteel kan Pixy informatie geven over maar liefst 44 verschillende onderwerpen. Hier is een overzicht van de meest voorkomende vragen:
Uw transacties
- Hoe voer ik een overschrijving uit?
- Hoe een domiciliëring of een doorlopende opdracht wijzigen?
- Waar en hoe kan ik mijn begunstigden beheren?
- Waar kan ik mijn limieten raadplegen?
Uw kaarten
- Waarom wordt mijn online betaling geweigerd?
- Ik ben mijn kaart kwijt, hoe bestel ik een nieuwe?
- Kan ik mijn kaarten in het buitenland gebruiken?
- Hoe betwist ik een transactie op mijn kaart?
Uw documenten
- Waar kan ik de aflossingstabel voor mijn lening vinden?
- Waar kan ik mijn attesten vinden?
- Waar kan ik mijn bankgegevens vinden?
Onze producten
- Biedt u de Mastercard aan?
- Is het mogelijk een huurwaarborg in de vorm van een lening op te zetten?
- Welke betaalrekeningen biedt u aan?
Is Pixy nog niet in staat om u te antwoorden? Geen probleem: u wordt in contact gebracht met een Chat-adviseur, van maandag tot en met donderdag van 9.00 tot 17.30 uur en op vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur.
Onze teams laten Pixy elke dag evolueren: dankzij uw hulp zal hij binnenkort in staat zijn om meer onderwerpen te behandelen en meer vragen te beantwoorden. Als Pixy nog geen antwoord heeft op uw vragen, aarzel dan niet om hem te blijven gebruiken: hij is dankzij uw interacties dat het zich ontwikkelt!
✎ Nieuwtjes
Pixy informeert u nu over:
- De activatie van uw kaarten: Hoe activeert u uw kaart?
- Uw saldi: Hoe raadpleegt u het saldo van een rekening, een kaart of een krediet?
- Het raadplegen van uw codes en nummers: Waar vindt u uw rekeningnummer of pincode?
- Het loyaliteitsprogramma van onze kredietkaarten: Hoe spaart u miles of punten, en hoe kunt u deze inwisselen? Hoe ontvangt u cashback en op welke transacties?
Goede praktijken
Één vraag per keer: om nauwkeurige antwoorden te krijgen, stel hem één vraag per keer. Dit helpt hem uw vraag beter te begrijpen en u een duidelijk en relevant antwoord te geven.
Eenvoudig schrijven, maar niet te veel! : formuleer uw vragen duidelijk en natuurlijk, dit vergemakkelijkt zijn analyse. Vermijd lange verklaringen die Pixy in verwarring kunnen brengen bij het detecteren van uw bedoeling. Vereenvoudig uw vraag echter niet te veel, zodat Pixy uw bedoeling kan begrijpen. Geef bijvoorbeeld de voorkeur aan een formulering als "ik zoek een kredietkaart" in plaats van alleen "kredietkaart". Een ander voorbeeld: schrijf "ik zoek een overschrijving gedaan in december" in plaats van alleen "overschrijving december".
Geef geen antwoord op een gegeven antwoord: aarzel niet om uw vraag opnieuw te formuleren om het gewenste antwoord te krijgen, in plaats van een gesprek te beginnen. Pixy is namelijk niet bedoeld om te converseren.
Waar kunt u Pixy vinden?
-
In Beobank Mobile
Eenmaal ingelogd, klikt u op "Hulp nodig?", in het midden van uw startscherm.
U kunt ook op het tekstballon-pictogram rechtsbovenaan elk scherm klikken.
-
In Beobank Online
Zodra u bent ingelogd, klikt u op 'Hulp nodig?' in het midden van uw scherm.
U kunt ook klikken op het kleine tekstballon-pictogram rechtsbovenaan elk scherm.