Beleggen en Sparen

Beleggerslexicon

Als u wilt starten met beleggen, leert u best eerst alle basisbegrippen. Wij leggen u elk concept uit in minder dan één minuut.

Verzekeringen

Beobank Home Secure

Verbonden alarmsysteem met 24/24 uur telebewaking. Vanaf 22€/maand

COVID 19 - Informatie over onze dienstverlening

Update 19/5/2020: Onze agentschappen zijn open op afspraak

Online diensten

De lockdown wordt geleidelijk versoepeld. Beobank staat meer dan ooit tot je dienst om je financiële noden te ondersteunen, met respect voor jouw gezondheid en die van onze medewerkers natuurlijk.

Je kan weer voor advies terecht bij onze medewerkers in je vertrouwde agentschap – op afspraak. Hier vind je de openingsuren van jouw agentschap. We volgen uiteraard de nodige veiligheidsvoorschriften.

Wij respecteren volgende regels:

  • We passen de regels inzake hygiëne strikt toe
  • We stellen desinfecterende handgel ter beschikking van onze klanten
  • We ontsmetten het gebruikte materiaal bij elk bezoek van een klant
  • We werken enkel op afspraak zodat we de sociale afstandsregels kunnen respecteren

Van onze klanten verwachten wij dat zij volgende regels respecteren:

  • Je komt langs nadat je een afspraak hebt gemaakt en vergezeld door maximum 1 persoon
  • Je past de instructies toe die je krijgt van de medewerkers van het agentschap
  • Je ontsmet je handen bij het binnenkomen van het agentschap
  • Je respecteert de sociale afstandsregels van 1,5m
  • Je blijft thuis als je ziek bent
  • In de ruimte van de geldautomaten mogen maximaal 2 personen tegelijk binnen

Liever nog vanop afstand? Onze medewerkers adviseren je ook graag via telefoon of e-mail.

Beobank Service Center

Onze adviseurs zijn telefonisch bereikbaar op 02 626 50 50, van maandag tot en met vrijdag van 8u tot 20u en op zaterdag van 9u tot 12u30.

Je dagelijkse transacties

Je transacties kan je eenvoudig en veilig online uitvoeren op je smartphone, tablet en computer door gebruik te maken van Beobank Online en Beobank Mobile. Je saldo raadplegen, rekeningen betalen, geld overschrijven,... je doet het waar en wanneer het je past. Beobank Online en Beobank Mobile zijn bovendien helemaal gratis.

We kunnen de overschrijvingslimieten voor Beobank Online of voor de Beobank Mobile- app ook verhogen zonder dat je daarvoor naar je agentschap moet gaan. Wens je je overschrijvingslimiet te verhogen? Neem dan contact op met je agentschap via e-mail of per telefoon.

Nog geen abonnement op internetbankieren?

Neem contact op met je agentschap of met Beobank Service Center op 02 626 50 50.

Betaal met je kaart

Geef nog steeds de voorkeur aan het gebruik van bankkaarten voor je winkeltransacties om te voorkomen dat je in aanraking komt met bankbiljetten en munten. Deze betaalmiddelen zijn ook erg handig voor je online aankopen.

Het plafond voor contactloze betalingen werd ook verhoogd. Voor betalingen tot 50€ (in plaats van 25€) is het zelfs niet meer nodig om uw pincode in te voeren dankzij de contactloze technologie (de cumulatieve limiet is verhoogd van 50€ naar 100€ per dag). Bij Beobank zijn alle betaal- en kredietkaarten ermee uitgerust.

 

We zijn ervan overtuigd dat je zult begrijpen dat het onze gedeelde verantwoordelijkheid is om de verspreiding van het virus verder tegen te gaan. We volgen de richtlijnen van de FOD Volksgezondheid dan ook nauwgezet op en zullen niet nalaten je op de hoogte te houden indien de situatie evolueert.

Uw mening telt!

Uw mening over onze dienstverlening is belangrijk voor ons. Alvast bedankt voor het beantwoorden van enkele vragen.

Start de enquête

Hoe kunnen we u helpen?