Voor een betere surfervaring, gelieve een andere compatibele browser te gebruiken zoals Firefox of Google Chrome

COVID 19 - Informatie over onze dienstverlening

Update 25/03/21

Online diensten

Naar aanleiding van de versterking van de maatregelen door de federale overheid op woensdag 24 maart vestigen we je aandacht erop dat Beobank, met strikte naleving van deze maatregelen, meer dan ooit aan je zijde blijft staan om je te helpen bij het beheer van je financiën.

Onze medewerkers staan tot je beschikking om al je vragen te beantwoorden. Je agentschap blijft bereikbaar, op afspraak of naargelang de beschikbaarheid van je adviseur. We nodigen je uit om je agentschap te bellen om een afspraak te maken voor je er langsgaat. Hier vind je de openingsuren en contactgegevensGeef zoveel mogelijk de voorkeur aan telefonisch contact of contact via e-mail met je agentschap/adviseur.

Wij respecteren volgende regels:

  • We passen de regels inzake hygiëne strikt toe
  • We stellen desinfecterende handgel ter beschikking van onze klanten
  • We ontsmetten het gebruikte materiaal bij elk bezoek van een klant

Van onze klanten verwachten wij dat zij volgende regels respecteren:

  • Je past de instructies toe die je krijgt van de medewerkers van het agentschap
  • Je ontsmet je handen bij het binnenkomen van het agentschap
  • Je respecteert de sociale afstandsregels van 1,5m
  • Je blijft thuis als je ziek bent
  • In de ruimte van de geldautomaten mogen maximaal 2 personen tegelijk binnen

Beobank Service Center

We zijn telefonisch bereikbaar op 02 626 50 50, van maandag tot en met vrijdag van 8u tot 20u en op zaterdag van 9u tot 12u30, om je te helpen met al je bankzaken of om een afspraak te maken met je adviseur. Je kan ook contact met ons opnemen via e-mail of via Messenger.

Je dagelijkse transacties

Je transacties kan je eenvoudig en veilig online uitvoeren op je smartphone, tablet en computer door gebruik te maken van Beobank Online en Beobank Mobile. Je saldo raadplegen, rekeningen betalen, geld overschrijven,... je doet het waar en wanneer het je past. Beobank Online en Beobank Mobile zijn bovendien helemaal gratis.

We kunnen de overschrijvingslimieten voor Beobank Online of voor de Beobank Mobile- app ook verhogen zonder dat je daarvoor naar je agentschap moet gaan. Wens je je overschrijvingslimiet te verhogen? Neem dan contact op met je agentschap via e-mail of per telefoon.

Nog geen abonnement op internetbankieren?

Neem contact op met het Beobank Service Center op 02 626 50 50. Onze adviseurs helpen je bij het openen van een abonnement op internetbankieren.

Betaal met je kaart

Geef de voorkeur aan het gebruik van bankkaarten voor je winkeltransacties om te voorkomen dat je in aanraking komt met bankbiljetten en munten. Deze betaalmiddelen zijn ook erg handig voor je online aankopen.

Het plafond voor contactloze betalingen werd verhoogd. Voor betalingen tot 50€ (in plaats van 25€) is het zelfs niet meer nodig om je pincode in te voeren dankzij de contactloze technologie (de cumulatieve limiet is verhoogd van 50€ naar 100€ per dag). Bij Beobank zijn alle betaal- en kredietkaarten ermee uitgerust.

 

De komende weken zullen cruciaal zijn om de huidige gezondheidscrisis in te dammen. Door onze inspanningen te bundelen, zullen we zo snel mogelijk weer naar een normale situatie kunnen gaan.

Hoe kunnen we u helpen?