Contact

Wij staan voor u klaar

Algemeen

Beobank Service Center

U kan ons bellen, van maandag tot vrijdag van 8u tot 20u, en op zaterdag van 9u tot 12u30.

  • Beobank Dienst Kredietkaarten : +32 (0)2 774 55 55
  • Dienst Bankkaarten : +32 (0)2 626 50 50

Voor meer informatie over onze producten en diensten
Neem rechtstreeks contact op met één van onze kantoren, of bel het Beobank Service Center.

Klachten

U wilt een klacht indienen

Dit kan u op de volgende wijzen doen:

Per post*:
Beobank
Klantendienst
Generaal Jacqueslaan 263g
1050 Brussel

Per e-mail*:
contactinfo@beobank.be

Per fax*:
+32 (0)2 626 64 28

Per telefoon:
+32 (0)2 626 64 63
(u kan ons bellen, van maandag tot vrijdag van 8u30 tot 16u30).

U kunt de procedure van de klachtenbehandeling nalezen door hier te klikken.

* Gelieve uw volledige gegevens door te geven voor de juiste identificatie: naam, voornaam, klantennummer en rekeningnummer (indien van toepassing).


U wilt een verrichting met uw Beobank kredietkaart betwisten

Wenst u wat meer uitleg bij een verrichting? Hebt u een foute verrichting ontdekt?
Beobank behandelt graag uw klacht: download dit document om een transactie met uw Beobank kredietkaart te betwisten.

Hebt u hulp nodig of wenst u andere inlichtingen?
Ons Beobank Service Center helpt u graag verder van maandag tot vrijdag van 8u tot 20u, en op zaterdag van 9u tot 12u30: +32 (0)2 774 55 55.


U wil een poging tot "phishing" aangeven

Stuur de verdachte e-mail door naar fraudebe@beobank.be.

Wat is phishing?

Kaart verloren of gestolen

Kredietkaart verloren of gestolen?

Bel onmiddellijk Card Stop op het nummer +32 (0)70 344 344, 24u/24.
Zij zorgen ervoor dat uw kaart onmiddellijk wordt geblokkeerd.


Bankkaart verloren of gestolen?

Bel onmiddellijk naar het Beobank Service Center op het nummer +32 (0)2 626 50 50.
Onze klantendienst is 7 dagen/7, 24u/24 beschikbaar.

Beobank Online

U hebt een vraag over Beobank online.

U kan ons bellen, van maandag tot vrijdag van 8u tot 20u, en op zaterdag van 9u tot 12u30: +32 (0)2 626 59 79.

Andere vragen

U hebt een algemene vraag of opmerking?

Schrijf naar: Generaal Jacqueslaan 263g, 1050 Brussel.
Of stuur uw fax naar het nummer +32 (0)2 626 55 84.

U verhuist?

  • Stuur ons onmiddellijk uw nieuw adres:
    • per post naar Beobank Operations - Generaal Jacqueslaan 263g - 1050 Brussel, of
    • per fax op +32 (0)2 626 62 77
  • Om uw nieuw adres te valideren, hebben we een kopie van een van de volgende documenten nodig:
    • uw identiteitskaart of paspoort indien deze uw nieuw adres vermelden
    • het document dat de beschikbare gegevens op uw elektronische identiteitskaart vermeldt (Model 2bis)
    • een factuur van uw elektriciteit-, water- of vaste telefoonaansluiting
    • een huur- of koopcontract van uw nieuwe woning
    • een bewijs van uw nieuw adres verstrekt door een officieel orgaan (vb. uw gemeente)
    • een afgedrukte salarisstrook

BELANGRIJK: Gelieve uw aanvraag van adres verandering te ondertekenen.

U wilt uw Beobank kredietkaart afsluiten?

Bel het Beobank Service Center op het nummer 02 626 50 50, van maandag tot vrijdag van 8u tot 20u, en op zaterdag van 9u tot 12u30.

Zit u met een vraag?

Onze FAQ-rubriek bevat veelgestelde vragen. Kijk gerust of u het antwoord op uw vraag vindt. Staat uw vraag er niet tussen? Aarzel dan niet om met ons contact op te nemen. Hoe meer u uw vraag preciseert, hoe beter wij u kunnen helpen.