Let op, geld lenen kost ook geld

Beleggen en Sparen

Beleggerslexicon

Als u wilt starten met beleggen, leert u best eerst alle basisbegrippen. Wij leggen u elk concept uit in minder dan één minuut.

Vind de kredietkaart die bij u past

  • U bent dol op reizen of op klussen, u zit nog op de studiebanken of vertoeft in alle uithoeken van de planeet? U wilt korting op brandstof of op uw aankopen? 

  • Ontdek uw kaart en al haar voordelen.

Onze populairste kaarten

Vragen en antwoorden

Mensen die overwegen een kredietkaart te nemen stellen soms volgende vragen

Moet ik al Beobank klant zijn om een Beobank kredietkaart te krijgen?

Nee, dat hoeft niet. U hebt geen Beobank-rekening nodig om een Beobank kredietkaart te kunnen aanvragen.

Kan ik mijn uitgaven gespreid terugbetalen?

Ja, dat kan perfect. U lost maandelijks minimum 1/18de of 1/20ste (volgens het bedrag van uw kredietlijn) van de gebruikte financiële reserve af, met een minimum van 25 euro (behalve als het verschuldigde bedrag kleiner is dan 25 euro; in dat geval, betaalt u dat bedrag), vermeerderd met de jaarlijkse bijdrage.

Kan ik mijn uitgaven ook ineens aflossen?

Uiteraard. Het volledige bedrag van uw uitgaven staat vermeld op uw maandelijkse uittreksel. U kunt elke maand kiezen of u uw uitgaven in 1 keer of gespreid terugbetaalt.

Hoe krijg ik meer controle over mijn rekening?

We hebben enkele handige tools waarmee u, altijd en overal, het overzicht bewaart.

  • Met Beobank Online en Beobank Mobile beheert u uw kredietkaartrekening 24u/24, in alle eenvoud en veiligheid.
  • Dankzij Beobank Alert volgt u uw verrichtingen op de voet, via e-mail en/of sms’jes.
  • U kunt uw rekeninguittreksels online raadplegen, waar en wanneer u dat wilt.

Hoe kan ik een verhoging van mijn kredietopening vragen?

Telefonisch, via 02 626 50 50, van maandag tot donderdag van 9u tot 19u en op vrijdag van 9u tot 15u30. Of via dit formulier.