Voor een betere surfervaring, gelieve een andere compatibele browser te gebruiken zoals Firefox of Google Chrome

Vraag & Antwoord

Ik heb een sms ontvangen van Beobank. Komt deze sms echt van Beobank? Hoe kan ik daar zeker van zijn?

Als u net een nieuwe kaart hebt besteld of uw verloren of gestolen kaart hebt laten vervangen, is dat mogelijk. Beobank biedt u de mogelijkheid om de PIN-code voor uw nieuwe Beobank kaart via de telefoon te kiezen via onze beveiligde telefoondienst.

Kan ik de geheime code voor mijn nieuwe kaart zelf kiezen?

Ja, voor alle nieuwe bestelde kaarten (debetkaarten, kredietkaarten en Visa Pro deferred debetkaarten met een nieuw nummer.

Onze Beobank adviseurs geven u graag meer informatie.

Hoe kan ik mijn opname- en betalingslimieten verhogen? (Debetkaart)

U kunt uw limieten voor geldopnames en betalingen in de winkel verhogen via Beobank Mobile of Beobank Online.

 

Via Beobank Mobile

  1. Klik op 'Rekeningen' en vervolgens op het tabblad 'Kaarten'. Selecteer indien nodig de kaart waarvoor de limieten moeten worden aangepast.
  2. Klik op 'Betalingslimiet' of 'Geldopnemingslimiet'.
  3. Als u de mogelijkheid hebt om de limiet te verhogen, klikt u op 'Deze limiet verhogen'.
  4. Selecteer de nieuwe limiet en bevestig.
Stap 1-3
Stap 4

Via Beobank Online

  1. Klik op het tabblad 'Transacties' en selecteer 'Mijn kaarten beheren'.
  2. Kies de kaart waarvoor u de limiet wilt wijzigen.
  3. Klik op het tabblad 'Beheren' in het vak 'Betalingslimiet' of 'Geldopnamelimiet', 
  4. Als deze optie beschikbaar is voor uw contract, klikt u op 'Wenst u de limieten van uw kaaart te verhogen?'. Kies het gewenste bedrag en bevestig.

 

Stap 1-4